Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Summer bodies are made in the winter (deel 3 van 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Eens korte broeken en rokjes gewoon doen hoor!! Mijn moeder draagt ze ook al is ze echt niet slank. Je moet alleen een leuk modelletje uitzoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 6:52    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Oww ik kan niet wachten tot woensdag if iets heerlijk de korte broek en misschien een hemdje aan als het lukt lekker bruin bakken en diegene die het niet willen zien (ivm mijn overtollig huid/vel en mijn stalpoten ????????) die kijken maar de andere kant op.. heerlijk kom maar op ?????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 7:39    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Nee hoor, niks ervan, naast dat ik geen enkels heb, heb ik ook litttekens op mijn benen en spataderen, en het ziet er gewoon niet uit. Ik voel mezelf gewoon niet lekker als ik iets korts aan heb, vandaar dat ik het altijd verborgen hou onder lange rokken en jurken. Ik heb alleen korte jurken aan in de zomer thuis!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 15:54    

Reageer met quote
@sophie

Als jij je er niet prettig bij voelt dan moet je dat ook cker niet dragen.. ik snap dat wel.. gewoon doen waar jij je goed bij voelt

Ik heb ook oer lelijke benen, ten eerste veel te dik en te breed, ten 2e behoorlijk wat littekens ter hoogte van beide knieën van een aantal kijkoperaties en daarnaast 2 grote japen van littekens op elke knie.. en idd ook rare plekken en spataderen, maar gelukkig interesseert mij dat niet en laat mensen maar denken en kijken.. net als in de sauna ik ga even goed wel.. ik moet er mee leven en hun niet dus doe wat ik zelf vind en ga het noet verbergen niemand is perfect... van de week ga ik dus echt genieten in de korte box en hempje aan.. kan niet wachten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Structopaat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Sophie, sorry inderdaad wat miranpeet zegt. Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
Gelukkig is de maxidress in dus genoeg keus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 11:27    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Inderdaad, wel of geen korte broek, draag waar je je goed bij voelt, dan straal je dat ook uit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 7:48    

Reageer met quote
ik heb nu nog een lange broek aan, ga zo dalijk ff een uurtje of 2 wandelen en dan gaat ie echt uit.. heerlijk, mijn birkenstocks der onder en dan vanmiddag de tuin in.. lekker luieren, tussendoor wat rommelen in en om het huis, videoland kijken en genieten van het weer... gisteren al beetje verkleurd vind het echt heerlijk dit weer..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 8:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zalig hè? Ik liep vanmorgen om half acht al buiten met de honden en een half uurtje later scheen de zon al lekker. Echt genieten is dat! Ik ga vanmiddag ook even in de tuin, maar om de bak van de schildpadden klaar te maken, ik heb bijna alle oude verf eraf, en dan moet er speciaal niet water doorlatend cement tegen aan en weer nieuwe verf, ben nog wel even bezig... Maar ondertussen heb ik ze wel uit de winterslaap gehaalt en in een andere kleine vijver zitten en ik heb net even gekeken en de dames zitten alle 4 al te zonnebaden.

Structopaat, het maakt me niet uit wat in is, ik heb altijd in de zomer maxijurken en rokken aan, Lachen Lachen Lachen

Ik ga nu even sporten, eindelijk weer, gewoon 40 minuten met fitchannel in de garage, hahaha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 9:13    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Hoi,
een vraagje aan jullie wat betreft het trainen. Ik wil graag vetverlies, maar wel spieropbouw. Dus afvallen en spieren kweken. Nu schijnen deze twee moeilijk samen te gaan, omdat je bij het ene minder moet gaan eten en bij het ander meer.
En je mag max een 1/2 uur cardio doen als je spieren wilt, de rest moet kracht of hit training zijn.
Wat is jullie ervaring, bouwen jullie spieren op? Hoe zitten jullie qua voeding?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 12:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Flentjuh, ik ben geen expert, maar in allebeide gevallen is het belangrijk om een evenwichtige voeding te hebben. Ik sport tegenwoordig thuis, maar in mijn sportschool deden ze de metingen voor zowel vet en spier %.

Ik sport normaal gesproken 6 keer per week met fitchannel en merk dat ik sterker ben geworden maar ik let ook normaal gesproken erg op mijn eten, en ik eet bijvoorbeeld te weining proteinen wat je nodig zou hebben voor spieropbouw (ivm ziekte eet ik bijna vegan, met uitzondering van mijn yoghurtje per dag).

Misschien zou je ons kunnen zeggen wat je doet als sport en wat je eet, en dat de rest er iets aan toe kan voegen? Ik denk dat het het beste is, als je dat nog niet doet, om naar een sportschool te gaan voor advies of anders misschien op de facebook pagina van fitchannel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 apr 2018 13:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9