Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Summer 2018.

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Miss-Amanda
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
De zomer is nog maar een aantal maanden van ons vandaan. Tijd om naar een slanker en gezonder lichaam te streven. Dat zijn we uiteraard al aan het doen, maar wellicht kan het toch iets beter.

Met z'n allen lukt het ons wel !💪
Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 18:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Voor mijzelf;

Morgen, nog precies 12 weken te gaan, ga ik voor 9 dagen naar Dubaï. Wat heb ik er zin in!
Doel: 90kg.
Denk wat hoog ingegrepen maar ik wil er wel voor gaan. Gemiddeld 1kg pw. Er moet 11.2 kg vanaf poehpoeh*

Ben begonnen met vaker te gaan sporten, aangemeld voor groepslessen.
3 a 4 keer per week.
Ook al 3,5week bezig met WeightWatchers, wat opzich redelijk goed gaat, op afgelopen week na.
Met dit alles samen moet het toch kunnen lukken.

#WeKunnenDit,Samen

Eerste doel 95

Laatst aangepast door Miss-Amanda op zo 28 jan 2018 6:22, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 18:32    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik doe gezellig met je mee, ga kijken of ik er nog wat uit kan halen.. zit vanaf vorig jaar zomer al rond de 75 kilo te schommelen en echt veel verder naar beneden wil die niet helaas, maar wie weet ooit de aanhouder wint zeggen ze wel es. aan de andere kant ben ik erg tevreden met mijn gewicht nu.. ik ben van heel ver gekomen en heb het in mijn uppie gered, dus misschien gaan deze laatste kilo's ook wel lukken nog en anders so be it..

maarre wauw Dubai, lijkt me echt geweldig.. ben benieuwd naar je verhalen.. ik ging eerder altijd naar Tenerife, maar mijn lief durft niet te vliegen dus veel verder dan oostenrijk komen we momenteel niet en daar baal ik best wel es van heb het daar wel gezien met al dat onwisselvallige weer.. ik wil gewoon zon strand zee ed.. lekker bakken en braden en genieten van het buiten zijn..

nou iig veel succes lekker genieten met je vooruitzicht...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 18:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo miran

Wat ben jij veel afgevallen in relatief korte tijd. Super!
Heb je al die tijd kha gedaan ?
Volhouden en wie weet gaan die laatste kilos er ook af. Je ziet er in ieder geval goed uit Lach

ja heb er ook echt zin in. Zo een mooi land. Zijn nu al het een en ander aan het plannen.
Zijn er geen andere manieren om naar een warmer land te gaan ? Elke keer hetzelfde lijkt me ook niks.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 19:37    

Reageer met quote
ja ik heb grotendeels het met kha gedaan, de eerste 6 maanden echt heel streng zonder een uitspatting en door alles te wegen en te tellen ed.. het is ff wat werk maar ben der ow zo blij mee..
Ik heb eigenlijks tot afgelopen december wel kha gegeten.. wel iets losser dan eerst hoor.. nu een beetje aan het kijken wat bij mij past en ben zo hier en daar wat koolhydraten aan het toe voegen en kijken hoe mijn lichaam er op reageert..

mijn oude buurmeisje is in Dubai getrouwd, we waren uitgenodigd maar geen geld om der naar toe te gaan we zaten midden in een verhuizing ed.. maar als ik de foto's zag echt geweldig hoor..

ja er zullen vast wel andere manieren zijn denk ik maar heb geen zin om dagen in de auto te zitten, ben zelf vrachtwagenchauffeur (geweest) maar in een personen wagen vind ik het echt geen klap aan.. ach ooit krijg ik hem misschien wel es mee de vliegert in.. ff minimaal 2 uurtjes zitten ofzo en je zit al met je bips in de zon (spanje of iets)
Oostenrijk op zich is wel mooi land hoor maar baal zo van het weer daar.. 2 jaar geleden zijn we op een maandag aan gekomen bloedje heet echt 38 graden, woensdag lag der sneeuw en was het krap aan 4 graden overdag en snachts was het -6 en dat echt midden in de maand Juli en toen we de maandag weer vertrokken hadden we weer 36 graden, we hebben echt nog truien daar moeten kopen want we hadden niet echt iets voor zulke temperaturen bij ons.. het klinkt misschien heel ongelovelijk maar het was werkelijk waar.. zelfs de hotel eigenaren zaten echt van dit gebeurt echt bijna nooit.. en zo hebben we al een paar keer gezeten daar.. niet dat het zo extreem was maar toch..

ach ja dan maar zodra het kan hier in nl naar het strand dat is ook wle lekker en gelukkig wonen we der niet ver vanaf..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 22:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja je zal wat meer kh moeten eten als voorheen, anders blijf je maar afvallen. Heb je er ook bij gesport ?

Dubaï is inderdaad niet goedkoop. Dan gaat je huisje toch echt even voor. Ik zal na mijn terugkomst ook wat foto's plaatsen, altijd leuk.

Voor vele is het opstijgen en landen het ergste. De duur ervan maakt niet zoveel uit.
Poeh wat een verschil qua temperatuur dan in oostenrijk, echt om ziek van te worden. Ben er zelf nooit geweest.

Hier in nl wordt het ook steeds warmer en warmer, maar je kan het gewoon niet vergelijken met in t buitenland. Ik ga een paar keer per jaar 2 a 3 keer. 1 keer wat verder&duurder, andere keren ben ik al tevreden met bv turkije.

Eerste doel 95
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 6:21    
Vrouw Weeggegevens   Evi1978
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Doe graag met jullie mee!

Ben sinds okt. 2017 10 kilo afgevallen, maar wil er graag nog wat meer af! Sport nu 3/4 keer in de week en eet gezond. Volg nu niet echt een dieet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee! Wil graag 10kg kwijt voor de zomer. Ik wandel 2x in de week en door 2x in de week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 13:32    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dubbel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 13:32    

Reageer met quote
@amanda

Ik heb er niet echt bij gesport, ik heb een totaal versleten knie en sporten is niet altijd mogelijk hiermee.. ben te jong voor een totale knie prothese en moet nu nog kleine 10 jaar wachten.. ik heb afgelopen september wel een tussen oplossing gehad in de zin van een standbeens correctie wat ook niet een geheel lichte ingreep was.. en daar ben ik nu nog herstellende van.. momenteel zit ik veel op de crosstrainer thuis en dat wil wel lukken en ik doe alles op de fiets of lopend hier in het dorp heerlijk.. dat is ongeveer mijn sport hahaha

ja momenteel vind ik het afvallen nog wel leuk en alle onsjes zijn mooi mee genomen, ben erg benieuwd hoe het is om op de 70 kilo te raken en kijken hoe mijn lijf er dan uit ziet, volgens heel veel mensen moet ik dat niet doen omdat ik dan te eng dun wordt maar goed ben maar 1,65 lang en mijn gezonde BMI zit uiterlijk op 68 kilo.. niet dat ik wat van een gezonde BMI aantrek..

Toen ik echt aan het afvallen was zat ik op 20/25 koolhydraten per dag en nu zit ik denk ik tussen de 75 en 100 per dag.. en val nog steeds af, maar houd mijn calorie inname beetje in de gaten ;-)..
We gaan het mee maken in de loop der tijd ;-)

Ben erg benieuwd naar je foto's, ja mijn lief vind vliegen niks omdat hij het over moet laten aan een ander en er dan zelf geen controle over heeft, maar afgelopen jaar heb ik ff flink lopen zeuren en hij heeft zelfs naar een eiland gekeken bij Spanje in de buurt (geen idee meer welke) en hij zei om jou tegenmoet te komen wil ik het wel eens proberen maar dan eerst een kortere vlucht dus hoop binnen nu en een jaar of 3 dat we wel es zijn geweest hoor..

wij gaan meestal met zijn 2en naar het buitenland een week of 1,5 week en dan in de zomer met mijn kids een weekje naar de camping die vinden dat geweldig.. de oudste van mij die zal dit jaar (als die nog mee gaat) voor het laatst mee gaan want die is alweer ruim 17 dan.. en dan willen we wel met de jongste wat verder weg weer..

@evi

welkom hier, al goed bezig dus..
behoud je motivatie dan komt het vast goed met het afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 13:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5