Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Studentensprintje: 6 maanden (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MyselfM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
hoi hoi allemaal

Het gaat momenteel k*t met mij en dat is ook aan de weegschaal te zien (stilstand)

Ik zit momenteel niet lekker in mijn vel en alles wordt mij een beetje teveel.

Ik krijg volgende week dinsdag uitslag van mijn knie (MRI) tussen 16.00 en 17.00

qua tentamens/verslagen spaar ik momenteel onvoldoende's dus ook niet echt opbeurend nieuws

Ook moet ik maandag 'weer' naar huisarts omdat ik teveel vocht vasthoudt maar het probleem kunnen ze niet vinden. Mijn nierfunctie was gelukkig goed, en ook cholesterol zag er keurig uit, hartfalen waar ook op is geprikt, waren licht verhoogd, maar meer uitleg mocht de assistent mij niet geven.

Ook heb ik voor mij zelf een groot besluit genomen.
Ik neem volgende week een time out qua school/stage enz...
Ik moet echt even pas op de plaats maken en aan mijzelf denken, want als ik zo doorga, als wat ik nu doe, gaat het straks helemaal mis.

Dit was mijn verhaaltje weer.
Ik schrijf momenteel niet zo veel (lees wel), maar ben gewoon te druk in mijn hoofd enz. om rustig een 'heel' verhaal te gaan typen.

Hoop dat het snel beter gaat met mij.

Allemaal heel veel succes:)

Liefs agirl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 14 apr 2015 15:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hoi hoi allemaal,

Deze week weer beetje chaotisch, normaal loop ik alleen op de donderdag stage, maar ivm privé omstandigheden op het werk ben ik gevraagd om vandaag en morgen te komen 'werken'. Daar kon ik geen Nee tegen zeggen, Dus nog even 2 dagen door bikkelen en dan lekker 'vrij'.

Deze week helaas niets eraf, maar ook niets erbij, en daar ben ik blij mee.

Allemaal alvast een heel fijn weekend toegewenst.

Liefs agirl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 7:17    
Vrouw Weeggegevens   MarieZ93
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Mijn fanatieke plan om deze week veel te sporten heb ik helaas compleet links laten liggen.. Ik heb nu weer een nieuw fanatiek plan en dat is dat ik zit te overwegen om mee te doen aan de Colorrun in Hoogeveen. Dit is op 4 juli dus nog mooi de tijd om te gaan oefenen, want hardloop ervaring is er bij mij 0,0!!

Dit lijkt mij een goed idee omdat je dan ook een stok achter de deur om ergens naar toe te werken.. momenteel heb ik die nog niet echt en laat ik alles zitten.. Bij de colorrun draait het niet om de snelste tijd en als het niet gaat kun je altijd nog rustig lopen om op adem te komen dit vind ik zelf wel een prettig idee.

Agirl, geniet van je weekje rust en het komt helemaal goed!! Je bent al heel ver met afvallen je bent verloofd en je bent een echte doorzetter!!

Fijn weekend allemaal en succes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 9:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag precies 6 maanden bezig met afvallen, en het wonder is geschiet Lachen
Vandaag precies 25 kilo afgevallen, en dat binnen 6 maanden. Heb ik er moeite mee? Nee, het is gewoon de knop om en je levenspatroon aanpassen. Op naar de volgende 19 kilo en dan zit ik op mijn streef. De weegschaal gaf vanmorgen 99.6 aan, dus ben onder de 100 kilo Yeey.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 11:07    
Vrouw Weeggegevens   MarieZ93
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ahhh wat een gewelidig nieuws Agirl!! Ga vooral zo door!!

Ik ben deze week begonnen met hard lopen. Dinsdag en donderdag dat gedaan en morgen weer. Echter is er bij mij weer wat bijgekomen ipv. af Sip misschien komt dat omdat deze week ook mijn stage is begonnen en ik daar niet super gezond eet. Moet nog even het juiste balans zien te vinden.

en heb officieel ingeschreven voor de colorrun!!

Succes allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 11:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hoi hoi allemaal,

Ik kreeg geen meldingen meer, Dus het iets/wat gemist Sip

P's Marie wat gaaf de colorrun, is ook een wens van mij, maar ik kan/mag niet rennen hahaha. Dus misschien ooit Lach

Afgelopen week keuzes gemaakt die nodig waren qua school, het werd mij allemaal iets te veel.
Ik heb een planning gemaakt dat ik mijn tentamens verspreid over mijn jaarstage volgend jaar. Dit is gelukkig goedgekeurd door school. Dus ik heb weer een stukje rust gecreërd. Lach

Ben dinsdag ook weer begonnen met sporten, nadat dit een maand had stil gelegen, bah bah wat vermindert je conditie snel Sip

Ga nu zo weer sporten, en volgende week is hier de zwemvierdaagse waar ik ook aan mee ga doen, dus ik heb er zin in Lach

Mijn gewicht is gelukkig weer een groen hokje,700 gram ben er blij mee Lach

Allemaal heel veel succes nog en een fijn weekend toegewenst.

Liefs agirl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2015 11:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hoi hoi allemaal,

Ik heb gelukkig ook nog een groen hokje, Ondanks een piep week... Dinsdag was mijn vader 7 jaar overleden, dus heb een beetje moeilijke week gehad, daarom had ik hier ook nog niet gereageerd.

Excuses daarvoor.

Liefs

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2015 9:22    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Hoi allemaal,

Ik heb mij vandaag al gewogen, (afgelopen vrijdag laatste x) omdat ik vandaag met vriendlief lang weekend Duitsland ga.
Er gaat bij mij elke week nog iets af, daar ben ik heel blij mee.
ook de diëtist is super tevreden.

Allemaal alvast hele fijne dagen toegewenst.

Liefs agirl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2015 6:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3