Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

'Straight Away' it will be!

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hoi Astride,
Het is niet helemaal gelukt volgens mij met het aanmaken van een dagboekje, het staat nu namelijk op het forum onder 'Voorstellen vrouwen', terwijl het onder 'Maaltijdvervangers' zou moeten staan, of bij één van de andere groepen dagboekjes.
Als je naar de blauwe 'tabs' bovenaan je pagina kijkt, zie je staan 'Forum'. Als je daar op klikt, dan zie je een hele lange rij met verschillende deel-forums. Klik op één van die namen en dan kun je daar een berichtje neerzetten en/of een dagboekje aanmaken.

Een oordeel over Straight Away? Ach... Persoonlijk zou ik niet aan maaltijdvervangers beginnen, maar iedereen moet voor zichzelf bepalen wat het beste werkt voor hem of haar. We zijn allemaal anders.

Wat zoek je voor methode?

Ik doe niet aan 'sport' maar wandel wel elke dag met de hond, doe wat aan schoonmaken en ik doe een paar keer per week wat yoga-oefeningen. Ik wil eigenlijk ook krachttraining (thuis, wegens gevoeligheid voor corona) gaan doen maar daar kom ik nog niet aan toe...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 sep 2021 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
SA leert je niet anders eten, dat is kwalijk. Ik heb het in 2014 ook gevolgd met hetzelfde resultaat. Nu heb ik ook de gelegenheid het weer te volgen omdat er weinig grootse sociale verplichtingen of reizen gepland zijn maar zeer tegen de zin van mijn man. Het is bijna voorbij, belangrijk is dat het stabiliseren lukt, net als de vorige keer.

'Het ultieme gezondheidsplan' uit 2006 van Gillian Mckeith volg ik. Een ouderwetse methode, een andere generatie.
Maar ik ga ook met de tijd mee en waardeer het boek 'De Voedselzandloper' uit 2012 van Kris Verburg erg.
Je vraagt je natuurlijk af waarom ik 15 kilo ben aangekomen met al deze kennis. Puur door stress(en beetje door medicijnen).

Sporten doe ik niet, wel mindfulness. Jij kent het vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 15:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2