Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muisje1988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Welk progamma volg je nu?
Als ik je grafiek zo zie doe je het heel goed!

64.9 kg gehaald! -> 21 juli 2016
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
sinds gistereren volg ik het 900 programma. Ik heb 2 maanden het 600 programma gedaan, maar wel toe aan eten en weer eens wat koken. Ik hoop dat ik zo mijn motivatie weer terug kan vinden. Ga er weer voor!

Vandaag wordt mijn vader opgenomen in het UMCG waar hij morgen wordt geopereerd. Heel spannend en heftige weken gehad. Mijn vader heeft blaaskanker wat nu helemaal om de blaas heen zit en tegen de darm drukt. Als de tumor niet 'verkeerd' zit halen ze de blaas, stuk van de darm, prostaat en lymfeklieren weg en krijgt hij twee stoma's. De operatie duurt wel 7 tot 8 uur. En dan is het nog de vraag of het dan goed komt. Maar het is ook nog spannend of ze überhaupt kunnen opereren, zo niet dan is het symptoombestrijding.

Erg moeilijke tijd, normaal hoor je altijd van mensen dat die en die kanker heeft maar doet het me niet veel. Nu realiseer ik me hoe heftig het eigenlijk wel niet is en wat het met iemand doet. Ik ben blij dat ik zo'n fijn gezin heb waar ik veel aan heb. Ondanks dit gaat mijn dieet vrij goed en realiseer ik me dat ik echt geen emo-eter ben. Toch nog een lichtpuntje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Heftig! Geschokt Zo werkt het altijd hè, slecht nieuws raakt je pas vol in je gezicht als het dichtbij is. Hou je taai hoor, sterkte. aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Helaas, het kon niet geopereerd worden. Hij heeft nu een stoma voor de darmen, maar voor de rest is er geen kans op genezing meer. We weten verder niet hoe lang me pa hier nog is. Ligt nu in het UMCG en ze proberen hem zo snel mogelijk naar huis te laten gaan. Mijn wereld staat op het moment stil en ik wil niet vooruit kijken. Dan denk ik alleen maar ja, dan is mijn pa er niet meer. Ik wou dat ik ik dit hoofdstuk over kon slaan. Kan me niet voorstellen dat dit echt is. Alsof t een nachtmerrie is, bleeh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2015 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8