Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Straight Away dagboek Annemarie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ann92
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
dag 16:

Rotdag gehad vandaag. Mijn vader is vandaag geopereerd en dat was geen leuke dag. Ondanks alles toch makkelijk om in het dieet te blijven. Het voelt voor mij als een soort 'veiligheid' en ik hoef niet na te denken of ik wel goed eet. zo fijn dat ik dat zo ervaar, want het had ook anders kunnen zijn. Realiseer me hierdoor dat ik echt geen emo-eter ben. Dat wist ik ook wel, maar dit is wel bewijs voor mezelf.

Morgen haal ik mijn vader weer op, was vanmiddag bij hem. Niet leuk om te zien, had ook een paniekaanval gehad op de uitslaapkamer. Wat het voor mij zwaar maakt is dat dit al de 5e keer is dat hij geopereerd moest worden in 2 jaar. Dat gun je niemand. Niks aan zo. Maar we slaan ons er weer doorheen. Ik hoop dat hij er snel bovenop is en dat de uitslagen eens goed mogen zijn, al betwijfel ik dat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2015 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Egel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Ann92 Jeetje wat heftig wat je vader en jullie allemaal al meegemaakt hebben!
Wel bewonderens waardig hoe goed je dan gewoon stand houdt. Klasse! En idd goed om zo te leren hoe je eetpatroon was, waar je zwaktes zitten en om erachter te komen dat je dus geen emo-eter bent.
Fijn dat je je vader morgen weer op mag halen! Heel veel sterkte voor hem gewenst en een goed en spoedig herstel!

(was wat aan het rondkijken en zag je dagboek daar even snel doorheen gelezen. Handig om bij te houden).
Spreek je in het sprintje wel weer verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2015 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Yldau
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight away (koolhydraatbeperkt)

Reageer met quote
Hoi Ann,

Hoe gaat het? En hoe is het nu met je vader?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 sep 2015 15:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 19:

Hey yldau, het gaat wel met mijn vader. Hij is donderdag alweer thuisgekomen maar slaapt eigenlijk de hele dag. Sfeer in huis is beetje depri, veel gezeur ook over politiek en vluchtelingen. Ben er wel even klaar mee. Altijd zo negatief. bah.

Met eten gaat verder goed. Gister echt een hongergevoel gehad. Was sinds tijden heel vroeg van bed. Dus daardoor kwam het denk ik. Ik ben benieuwd naar het weegmoment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 sep 2015 21:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 20:

Vandaag mijn shirt van Johnny Cash aangedaan. Deze zat krap, maar nu gewoon losjes bij mijn buik! Ik merk nu echt dat ik afval, superblij mee.

Ik vind t zo fijn dat eten me niet zoveel doet. Vanavond stond er een schaaltje chocolade op tafel, maar ik denk dat alleen maar 'zonde!'.

Vind het wel lastig om mijn dagboekje goed in te vullen. Vooral de lastigste moment, overwinning en mooiste moment van de dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2015 20:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Knap dat je het zo goed vohoudt hoor!
Fijn gevoel hè, om te merken dat je kleding ruimer gaat zitten! Ga je vandaag of morgen weer wegen?

Ik zit nu in de 2e afbouw week, gaat tot nu toe best goed. Geniet lekker van mijn boterhammetje en de koolhydraatjes bij mijn warme maaltijd.
Vrijdag ga ik weer wegen, maar denk dat ik voor die tijd al overstap naar afbouwweek 3, mocht van Manon en 3 boterhammetjes en nog wat extra koolhydraten op een dag lijken me stiekem toch wel erg lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2015 6:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gaat goed Yldau! 68, 2 ! netjes Lach Fijn dat je al aan het afbouwen bent.

Ik kom net van het weegmoment vandaan. 0,9 kilo, wat ik heel goed vind, aangezien ik eerste week 4 en 2e week 3 kilo kwijt was. Dus dat ging wel heel hard. Vet percentage was 47,2 en nu 45,1 %, dus dat gaat ook wel lekker.

De eerste balansweek voor mij, spannend. Ik vraag me alleen af hoeveel eieren je mag? 1 of 2, of hangt dat af van wat je erbij doet qua groente?

Hopelijk volgende week onder de 95. Zou tof zijn, want dat is al erg lang geleden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2015 10:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Knap gedaan hoor Ann! En nu lekker eten.... mmmm.... heb je je menuutjes al klaar? Erg blij
Als ik ei neem/nam ipv vlees doe ik er altijd 2, hangt er denk ik ook een beetje van af welke maat eieren je hebt, maar als je een lekker omeletje wilt maken denk ik dat je er wel minimaal twee nodig hebt. Een eitje meer of minder kan volgens mij ook niet heel veel kwaad toch?

Geniet van je eetweek!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 sep 2015 12:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 23:

Gaat goed. Gisteren gewoon 3 producten en de avondmaaltijd gehad. Dit was prei met beetje spinazie (anders net niet genoeg) en een groenteburger. Vandaag bloemkool (met Dille en Kervel, lekker combo!) en groenteballetjes. Iemand nog vegetarische (liefst vegan) tips die je in dit dieet kan hebben? Ik at altijd vlees, maar wil het echt minderen, liefst nog mee stoppen.

Ik ben benieuwd naar resultaten volgende week, aangezien ik nu eet. Maar denk dat het nog goed gaat want heb geen hongergevoel gehad. Als dat gebeurt ga ik me wel zorgen maken.

Morgen dan maar een omeletje maken met spinazie en cherrytomaatjes! Mis dan wel mijn geitenkaas, maar komt aardig in de buurt.

Oja, mag je verse knoflook toevoegen en een uitje? Nee zeker.. Sip Dat maakt zoveel dingen zo lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2015 21:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker Ann! Ui mag je niet gebruiken maar knoflook wel hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2015 7:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8