Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stoppen met roken en niet aankomen...

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   pieja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo dames,

het is al weer even geleden dat ik getypelt heb, maar nu zie ik dat het aardig rustig is op ons sprintje.
Hoe gaat het Frederiek, ben je al weer in een wat vrolijker bui. het is mooi weer en het weekend voor de boeg, wat wil een mens nog meer, genieten, genieten , en nog eens genieten.
en Hien, wat een zware kost kregen we van jou zeg, maar af en toe hebben we dat wel nodig hoor, dank je wel.
Neeftje, wat spoken ze nu met je arm uit, pijnlijke zaak lijkt me.
geweldig knap dat je niet meer rookt. super.!!!!
ook tegen jou zeg ik probeer te genieten van het weekend, en van het mooie weer, zet de stress aan de kant (als het lukt)
tot een volgende keer maar weer.
een groet van mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 19:36    
Vrouw Weeggegevens   frederiek224
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr Frank (low-carb)

Reageer met quote
Hee dames, nog even een berichtje voor het slapen.
Dank je wel Hien, het deed me goed hoor, dat je het goed begreep. Ik denk dat je gelijk hebt, dat het gebruik van niquitin het nu niet makkelijker maakt. Aanvankelijk wel natuurlijk, maar nu heb ik dat gejank in mijn lijf van ah toe nou....... en let op hoor, als ik zwicht en een peuk neem (en misselijk word....) dan gaat dat duiveltje dat deuntje jengelen: naaa na nana naaaa..... Oh pf... het zijn barre tijden!!
Het eten gaat ook niet zo makkelijk op het moment, ik bedoel natuurlijk dat ik het lastig vind om me aan het KH arme voer te houden. Hien ik begrijp dat er onderscheid is in gokken en KHarm, maar ik doe allebei.. hihi... niet gehinderd door al teveel kennis trouwens. Ik heb de beide boeken van dokter Frank, maar vind ze voornamelijk mooi als plaatjesboek. Ik weet eigenlijk prima wat ik wel en niet moet hebben en ben bijna 15 kg. afgevallen sinds januari. Tot nog toe kom ik niet aan (jij toch ook niet Hien?) en dat is best een hele prestatie toch?? Nou volhouden!! Misschien moet het volgende sprintje daar over gaan: volhouden!!!!! Zowel het niet-roken als het niet-aankomen......Nou ik ga nog even naar het staartje van P&W kijken.

Heel fijn weekend gewenst allemaal, zonder al teveel verleidingen en een zonnig weekend met een bijpassend humeur....
Frederiek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 okt 2011 22:40    
Vrouw Weeggegevens   neeftje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Frederiek, pffff ik hoor het al het valt niet mee!
Wat hien zegt is waar, schrijf op waarom je bent gestopt en hang dat zichtbaar op, ik herhaal dat ook hoor als dat stemmetje zijn kop op steekt.
Het fijne van de zyban was dat de laatste sigaretten nergens naar smaakte en ook totaal geen effect op me hadden. Dat zit nog in mijn hoofd, van zie je het doet echt niets voor je!
Ben nu bijna drie weken gestopt, wat gaat de tijd hard! Het valt me reuze mee, ondanks de stress.
Zet hem op hoor!!!!! Je doet het super en bent een voorbeeld voor ons alle!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 7:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen!! Wat een prachtige dag vandaag, ik heb plannen om de hei op te gaan in Dwingelo. Is daar prachtig. En voor de rest: dank ook Neeftje, ik heb me voorgenomen om niet meer te zeuren. Waarom was ik gestopt??? Nou, voornamelijk omdat ik zo vreselijk hoestte en bang was dat ik COPD dan wel longemfyseem zou krijgen.... En ik hoest helemaal niet meer, ja ik weet het, jij weet het, maar laat ik het nog maar eens laten doordringen: Ik heb veel meer adem en ben niet meer benauwd!! En ik kan mijn hubby straks op een uitgebreide lunch trakteren omdat ik geld zat heb..... LOL!!!!!

Nou doei iedereen een fijne dag gewenst, tot later!
Frederiek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 8:50    
Vrouw Weeggegevens   pandaa007
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
hoi hoi niet-rokers! Hoe gaat het met t niet-roken? Hopelijk lukt het om vol te houden!

Eerste streef 80 kg op ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 8:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Frederiek, wat heerlijk dat je helemaal niet meer benauwd bent, en dan lekker samen lunchen en wandelen op de hei. Heerlijk!!! Ik hoop dat je genoten hebt! Ik had een autistloos onderonsje met mijn middelste kanjer vandaag. We zijn samen vanmiddag naar de stad gegaan, heerlijk gekeuveld en samen genoten. ( jammer dat we die momenten zo weinig hebben samen, maar ook zo genieten, hij is 13 en geniet nog zo van samen op stap)
Nulekker op de bank met kerstballen breien en mijn nieuwe cd van guus. Heerlijk!!!!
Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 19:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou. jij kunt gelukkig ook weer genieten Neeftje! Ik bedacht me laatst dat je natuurlijk nu ook niet meer rent met Evy, da's ook jammer hè? Maar goed hoor, dat je al drie weken echt niet rookt. Ook geen foutje bietsen af en toe? Ik heb vannacht weer zo vreselijk over roken gedroomd, ik droomde niet even stiekem, maar gewoon weer voluit roken alsof er nooit een stop had plaatsgevonden. Echt heel merkwaardig. Het verbaasde me nog dat ik niet hartstikke benauwd was toen ik wakker was!
Maar Nee hoor, ik rook gewoon niet, wat mijn onderbewustzijn ook beweert als ik even niet oplet.....
Verder een heerlijk weekend gehad. Twee keer de hei op, eerst in Dwingeloo, vandaag in de kop van Drente. Al die mensen op terrasjes, iedereen was aan het genieten. Wat hebben jullie gedaan? Gaat het goed Hien, hou je het een beetje vol?? Ik wens je heel veel goede moed en sterkte hoor.
Het eten is wel wat lastig, vanmiddag een broodje kroket notabene, zoooooo heerlijk!! Ik probeer het dan wel een beetje in te bouwen (van Sonja Bakker geleerd) door vanavond bijvoorbeeld maar even géén wijn te drinken (ook niks aan hoor).
En Pieja, hou'st mit joe den? Ook een fijn weekend gehad?
Realiseren jullie je dat dit onze laatste sprintweek is? Ik heb mijn doel wel gehaald: niet aangekomen en gestopt met roken. Zo, alsjeblieft!! Maar ik voel me nog allerminst stevig, dus ik verzin wel of een vervolgsprintje of een nieuwe. Ideeen jullie? Raar trouwens hè, dat dit sprintje tenslotte maar zo weinig opleverde terwijl het echt heel veel is bekeken?
Nou ik stop, ik moet achter de gehaktballen aan.
Groetjes,
Frederiek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 17:07    
Vrouw Weeggegevens   pandaa007
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Quote:
Realiseren jullie je dat dit onze laatste sprintweek is? Ik heb mijn doel wel gehaald: niet aangekomen en gestopt met roken. Zo, alsjeblieft!! Maar ik voel me nog allerminst stevig, dus ik verzin wel of een vervolgsprintje of een nieuwe. Ideeen jullie? Raar trouwens hè, dat dit sprintje tenslotte maar zo weinig opleverde terwijl het echt heel veel is bekeken?

Ook al ben ik geen deel van dit sprintje, de mensen die gestopt zijn met roken: gefeliciteerd!
Als jullie een vervolgsprintje maken zal ik af en toe ook komen lezen!

Eerste streef 80 kg op ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 17:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb mijn doel niet gehaald, maar gelukkig wel gestopt met roken. Nee, geen stiekum tussendoor, echt helemaal gstopt.
Mijn gewicht wil ik graag ondercontrolle krijgen dusdat wordt mijn vervolg. Nooit meer roken en afvallen.
Mijn grootste valkuil blijf ik zelf, het verstoppen van emoties, altijd maar doorgaan om het motortje thuis te laten draaien.
Dan is het of eten of roken, opzoek naar iets anders dus. Jammer genoeg kan ikniet sporten met die arm. Ik had gehoopt daar mijn hart te kunnen luchten.
Opzoek naar een emotionele uitlaatklep!
Ik denk dat een vervolg voor ons allemaal goed zou zijn, hoe stevig we al op weg zijn, we zijn er nog niet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 21:32    
Onbekend Weeggegevens   pieja
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hallo allemaal,
het is al weer maandag, heb al weer een uur gezwommen, had het veertien dagen niet gedaan, en dat kun je goed merken.
wat het roken betreft we zijn er echt nog niet hoor, weet je wat raar is en wat frederiek dus ook heeft, dat je er in de nacht zelfs mee bezig bent, zo heb ik vorige week in een droom o.i.d. een sigaret gepikt van mijn vriendin, het is toch te gek voor woorden.
en gisteren zat ik buiten lekker in de zon te lezen en kreeg ik toch zin in een sigaret.....ik werd er chagarijnig van.
dus een vervolgsprintje moet er wel komen kunnen we onze wederwaardigheden toch nog even kwijt,
groetjes en sterkte allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 10:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48  Volgende
Pagina 46 van 48