Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stoppen met ongezonde keuzes

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De stop-oktober is al aan het sprinteinde dus ik open maar een nieuw sprintje met dit onderwerp. Alle ongezonde voedsel keuzes die je beter kunt veranderen zijn ok, keuzes die verbetering kunnen gebruiken - op ander gebied ook. Succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 okt 2018 19:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien meer gegadigden ? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2018 9:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geen mensen die met een of andere eet gewoonte willen stoppen? Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 nov 2018 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Yvonne63
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zal ik gezellig met je mee doen?
Mijn gewicht heeft momenteel een dieptepunt (of eigenlijk een hoogtepunt Erg blij ) bereikt....
Mijn voornemen is om echt te gaan minderen met snoepen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 16:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Yvonne63, leuk dat je meedoet ! Lachen Minderen met snoepen is een heel goed plan ! Hoe ga je dat aanpakken? Mag je nog een heel klein beetje elke dag? Het is maar een gewenning denk ik. Ben onlangs gestopt met teveel koffie, en terug naar niet meer dan 2 koppen in totaal per dag, wat zonder moeite ging, terwijl ik problemen had verwacht. Bedenk hoeveel je per dag mag ''snoepen'' en houdt je eraan. Dat is mijn advies, maar jij zoekt uiteraard jouw manier van minderen. Benieuwd hoe het gaat: succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
micha1 schreef:
Geen mensen die met een of andere eet gewoonte willen stoppen? Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Ik heb me net opgegeven... Ik had al een paar keer getwijfeld of ik me zou opgeven; ik wil graag meedoen maar ik ben ook bang om te falen....

Waar ik mee wil stoppen is het eten 's avonds na het avondeten. Gewoon geen tussendoortje meer nemen, niks. In elk geval op werkdagen. Mogelijk dat ik het in het weekend nog wel okay vind.

En als het dan helemaal niet wil en ik zou toch iets nemen: dan alleen 1 stuk fruit en 2 rijstwafels met beleg, en dan stoppen.

De laatste tijd begon ik 's avonds echt langdurig te 'snacken'... Iets pakken, opeten voor de TV, dan even later weer iets pakken... denken 'nu stop ik' en dan even later toch weer iets halen. Enzovoorts. En dan naderhand denken 'was dat nou nodig?' en wat vol zitten en bezorgd zijn dat ik niet slaap doordat ik te vol kwam te zitten....
Het heeft te maken met emoties en moeheid en behoefte aan ontspanning. Maar weten hoe het komt maakt nog niet dat ik het ook uitschakel. Dus dacht ik om het maar gewoon te gaan 'doen'.

Ik hoop dat we elkaar kunnen steunen bij dit sprintje.

Laatst aangepast door Nicky303 op zo 04 nov 2018 22:51, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 22:14    

Reageer met quote
Micha waar wil jij mee stoppen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 22:19    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Nicky303, dat is heel verstandig ! En ook is het stukken gezonder om 's avonds alleen nog wat lichts te eten. Lachen Als je moeilijk ontspant 's avonds kun je misschien iets bedenken wat je leuk vindt en wat je ontspant. Voor de een is dat iets maken met de handen, voor de ander maffe filmpjes op internet kijken, alles is goed als je maar niet eet. En als je eet is het beperken tot een appel of iets lichts prima !
Wens je van harte succes ! (Ik eet bij voorkeur ook niet na 21 uur. Daar is de klad ingekomen, maar ik stel dat bij deze maar weer in. Succes. Lachen)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 22:25    

Reageer met quote
micha1 schreef:
Hi Nicky303, dat is heel verstandig ! En ook is het stukken gezonder om 's avonds alleen nog wat lichts te eten. Lachen Als je moeilijk ontspant 's avonds kun je misschien iets bedenken wat je leuk vindt en wat je ontspant. Voor de een is dat iets maken met de handen, voor de ander maffe filmpjes op internet kijken, alles is goed als je maar niet eet. En als je eet is het beperken tot een appel of iets lichts prima !
Wens je van harte succes ! (Ik eet bij voorkeur ook niet na 21 uur. Daar is de klad ingekomen, maar ik stel dat bij deze maar weer in. Succes. Lachen)

ja, ik weet het allemaal maar al te goed. Nu nog 'doen'...!

Waar ga jij mee stoppen Micha?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 22:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Daar had ik al het een en ander over geschreven zie hierboven. Nu voeg ik toe dat ik de gewoonte om na 21 uur niet meer te eten weer in ga stellen, ook geschreven. Maar ik ga kijken wat ik nog meer kan doen. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018 23:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3