Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stier30 van week tot week

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tsunade
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijd vervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
stier30 schreef:
Dank je eef voor meedenken, maar als ik aardappels pasta rijst moest schrappen heb ik honger honger honger.

Hoi Stier,

Misschien kun je aardappels, rijs en pasta vervangen door bijvoorbeeld:
Quinoa, of Soya pasta, etc?
Dan heb je toch dat volle gevoel zonder de extra koolhydraten.

Zo ziet de soya pasta eruit in Zweden, misschien hebben ze soort gelijke in NL.

Groetjes,

Tsunade.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 03 jul 2015 11:04    
Vrouw Weeggegevens   stier30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: maaltijdvervangers (gezond eten)

Reageer met quote
Nou ik had een paar dagen zonder aardappelen geprobeerd. Vond die vervangers echt niet lekker genoeg en merkte dat ik meer trek kreeg. Dus bedankt voor alle tips maar is me niet echt bevallen. Want bij honger, ga ik verkeerde dingen eten.

Door drukte op het werk door overname van clienten in de vakantietijd en extra dienstje op de woning werken enz, merk ik ook dat het me veel moeite kost om me aan dieet te houden.
Ben snel verleid lekkere dingen te pakken.
Heb wel weer meer bewogen en ben met roeien inmiddels op de 25min 3x per week. Dat gaat goed.

Met mijn coach ben ik verder gekomen in wat ik belangrijk vind, en inmiddels tot de ontdekking geraakt dat ik hoog sensitief ben. Dat betekend dat indrukken en prikkels harder binnenkomen en op een meer complexe manier worden verwerkt. Ik heb er veel aan omdat het een kwaliteit is in mijn werk maar moet er dus ook rekening mee houden dat alles extra inspanning kost.
Ik begrijp mezelf beter en voel me daardoor wat rustiger.

Over de afgelopen maanden ben ik in gewicht wel naar beneden gegaan, misschien niet zo hard als ik gehoopt had, maar ben nu al trots op mezelf. Dus ga gewoon weer verder. Ik merk dat ik de sprintjes erg fijn vind als houvast.

Owja leuk vooruitzicht we gaan in september naar Dresden. Hebben alvast geboekt. Wat nog steeds moest gebeuren Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 20:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik merk echt dat er weer een omslagpunt is, ondanks de drukte van het werk, vind ik tussendoor weer gaatjes.
Gister een zware coachingssessie gehad. Maar voel me vandaag krachtig. Ondanks een slechte nacht en "piep" weer buiten.

Voel me weer echt gemotiveerd om door te zetten. Ik moet gewoon me veel meer richten op de positieve dingen die ik doe, de goede keuzes die ik wel heb gemaakt de afgelopen tijd.
ja en dan maak ik ook nog steeds verkeerde keuzes, maar de impact is nu veel minder groot.

Zag vanochtend dat ik onder de 131 zit Lach (bijna op de helft van mijn eerste streef) dat wordt dus een lekker Italiaans ijsje smullen halen van het weekend met het mooie weer met mijn lief. Daar kijk ik al heel lang naar uit. Hij weet het goede nieuws nog niet maar dat komt vanavond of morgen wel. (weet niet of hij nog wakker is als ik vanavond thuis kom).

Nou ik ga een lekker omelet maken en de rest van de lunch erbij pakken want het is 12 uur en ik heb wel trek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jul 2015 10:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heerlijk stiertje zo positief en lekker vooruitzicht om op vakantie te gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 30 jul 2015 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Sjefke217
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Even je lijstje bekeken maar dat is idd niet z'n stom idee ga ik ook eens overnadenken ohhh

Jelmer geboren 09-05-2015
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2015 13:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Sjefke, heb het ook weer van een andere deelnemer, maar bevalt mij goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 30 jul 2015 13:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik stond gister met pech langs de snelweg. alle lampjes gingen in mijn auto branden en hij stonk ineens. Doodeng, ik dacht die gaat in de fik. Dat gelukkig niet. Natuurlijk geen lid van een wegenwacht, zat eerder altijd in mijn verzekering, maar nu opeens niet meer Sip omdat mijn auto te oud zou zijn geworden.

Daar raakte ik toch van in paniek. Ouders met vakantie, broer aan het werk, collega kreeg ik niet te pakken en uiteindelijk vriendlief gebeld (die werkte ook op de vrachtauto is meestal nog niet klaar zo vroeg op de maandag) Die kon gelukkig richting huis om me te komen wegslepen. De meneer van Rijkswaterstaat was wel heel aardig en stelde me gerust.

Maar met die hitte men... heb er nu nog hoofdpijn van en ben echt goed verbrand. Gister maar met mijn lief een pizza erin gegooid, want zou eigenlijk een salade halen en die bij cliënten eten, maar dat naar cliënten ging 's middags ook niet door. En had voor hem al wel pizza gehaald omdat ik niet thuis zou eten. Ben toen 's avonds wel nog naar een paar cliënten geweest en de rest gebeld.
Heb mijn lief gevraagd of hij iets lekker wilde meenemen voor als ik terug was van de cliënten. Hij had een ijsje gehaald. Echt super lief van hem. Ondanks dat het niet zo goed is allemaal, ben ik niet gaan buien gister (had ik zonder hem waarschijnlijk wel gedaan) ben ik toch tevreden. Want het had vele malen erger gekund.

O: Optimel vla met shakepoeder, water, vitaminepil
T: trosje druiven, water
M: Optimel Yoghurt met shakepoeder, water
T: water (had ik dan gelukkig wel mee op de snelweg)
A: Pizza met ham, water
T: Ijsje en crystal clear

Totaal 1414kcal (natuurlijk teveel koolhydraten/suikers en teveel verzadigde vetten te weinig groentes) Maar voorheen had ik zo??n dag honger en at gewoon twee pizza??s en ging naar de winkel voor reep chocolade, grote beker ijs enz. Dan schoot ik ruim boven de 3500kcal.

Dus vandaag gaan we er weer vol tegen aan. Ik heb echt nog wel een lange weg te gaan maar ben gewoon even wel trots op de kleine veranderingen die zorgen dat de schade op dit soort momenten enigszins beperkt blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 aug 2015 8:43    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Jeetje Stier wat een fijne dag heb je achter de rug.
Qua eten heb je het toch aardig opgelost. Ik zorg ook altijd dat ik een flesje water in de auto heb je kunt nooit weten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 04 aug 2015 9:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
3 weken heel goed bezig geweest. Vorige week na 2x pech te hebben gehad met de auto (ja, ja wederom Sip pech met de auto) en ongesteld te zijn, weer zin in chocolade en alles wat ik niet moest eten. Veel te weinig bewogen en minder opgelet met de rest van het eten. Was er niet echt bij. Schaam Schaam
Morgen wordt een rood vakje. Door het weekend wel weer beetje minder erg dan het was. Maar ja wordt er gelijk voor gestraft Sip

Nu de lijn van het weekend doorzetten en het is volgende week weer mooi groen Erg blij dus we geven niet op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2015 22:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ai ai stond ik vanochtend op kon aan niks anders dan chocolade, koekjes muffins en lekker dingen denken. Maar ik wil dat allemaal natuurlijk helemaal niet eten nu want ik wil juist afvallen maar wat doe je dan als het zo in je hoofd blijft zitten.
Was erg bang voor een eetbui, toen ik eens ging kijken of ik niet gewoon met wat moeite zelf iets gezonds op tafel kon zetten.
En jawel hoor. Net de grote boodschappen (incl. receptspul) gedaan en bij de chocolade en de de koekjes netjes weggekeken, me verheugend op de zelfgemaakte muffins van havermout, appel, banaan, ei, walnoten, klein scheutje melk en kaneel. (toen ik langs de bonus muffins van AH liep was ik een split second even in twijfel of ik wel zoveel moeite wilde doen voor een gezonde hap) JAAA dit doe ik voor mezelf! cheerleader
Ze staan nu in de oven en ik heb echt zin om ze te proeven. Ze zijn eigenlijk als vervanging van het ontbijt, maar voor mij wordt het over een minuut of 10 mijn lunch. Beetje laat, maar dat komt omdat het allemaal niet opschoot vanochtend en in andere gevallen was ik dus gaan snacken (heb al wel vast wat appel gesnoept tussendoor). Ik ben zo trots op mezelf.

Laat in de loop van de middag wel weten hoe ze smaken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 aug 2015 12:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 7 van 12