Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Start to run, met Evy of andere podcast!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Vanmorgen een rondje hardlopen van 7 km. Het streven is om weer bij de 10 km uit te komen. Het tempo is nog erg langzaam, maar dat komt hoop ik vanzelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 11:48    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed gedaan Kaatje!

Nou ik heb vrijdag les 7 zoals de planning was gelopen. Morgen op naar les 8!

Hoe gaat t met de rest???

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Maravilha
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vandaag mijn nieuwe schoenen getest en voor het eerst 5 km volgehouden! Enorm blij. Niet heel hard (ong. 8,5 km per uur) en een enorm hoge gemiddelde hartslag (176), maar nu ik de afstand gehaald heb ga ik daar maar eens op richten.

Fijne week iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 22:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Maravilha goed hoor!!!

Ik heb vandaag les 8 voltooid Erg blij

Wat gebruiken jullie als sport tracker?
Ik had eerst Endomondo maar die blijkt alle gegevens naar de VS door te sturen. Vind ik toch geen prettig idee...

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 21:55    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik heb een Garmin Vivosmart 3. Bevalt me prima. Ik had hiervoor een Fitbit. Die is ook helemaal prima. Sterker nog: ik vind de app van de Fitbit fijner. Ik zoek nu naar een manier om mijn Garmin te gebruiken met de Fitbit app. Eens kijken of dat gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 11:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
hm...
woensdag had ik een etentje met collega's waarbij er alleen maar burgers p het menu stonden... nouja dacht dat ik best wel even lekker een burgertje kon nemen, dan zonder frietjes ter compensatie...
En op donderdag maakt mijn man altijd het eten. Had hij deze keer indiaas besteld. Super lekker natuurlijk. Maar op vrijdag sta je dan op de weegschaal (waarbij het rennen er ook bij in is geschoten) en weeg je opeens een ruime kilo meer Sip
Niet de bedoeling. Maar 1 voordeel: het kan volgende week alleen maar beter zijn!

Oke, vandaag mijzelf weer in het gareel (oke, had ook nog een appeltaartje gisteren mee gekregen waar ik net een stuk van op heb, maar nu is het echt klaar!)
En vannavond ga ik echt les 9 rennen van Evy.

ook weer een voordeel: nu loop ik weer met haar gelijk want die les is van een vrijdag. Pfff

Ben benieuwd hoe het met de anderen gaat!

@mininoes, dat zijn apps gekoppeld aan een smartwatch ofzo zeker?
Ik zoek eigenlijk een android app die ik gewoon kan aanzetten terwijl ik naar evy luister en dat ik dan achteraf kan zien hoeveel, waar en hoelang ik heb gelopen.
Mag vrij simpel zijn dus.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 13:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
grrr, gisteren een misstap gemaakt waardoor ik behoorlijke last had van mijn voet.
uit voorzorg dus niet gaan rennen, vandaag ga ik dus zeker wel nog ff rennen!
en dan meteen maandag weer. Zo blijf ik gelukkig wel op schema.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 12:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
t is stil hier... Wordt meer een dagboek voor mij dan een sprintje geloof ik...
Nouja, ieder mag zich blijven aanmelden en ik ben ook niet altijd in een ander sprintje zo actief.
Maar ik heb hierop nu mijn zinnen gezet en dat motiveert mij enorm. En gek genoeg lijkt dit sprintje mij wel te helpen om toch te gaan rennen als ik er geen zin in heb. Alsof ik een klein beetje verantwoording hier afleg ofzo...

nouja, vandaag les 10 gelopen volgens de planning.
Verder ben ik mijn voeding gaan invoeren in de android app fatsecret. Dat geeft mj ook meer houvast om niet teveel te gaan snoepen. Maar geeft nog wel de ruimte voor wat lekkers, zoals vandaag een lekker festini peer ijsje op mijn werk gekocht Lach
En resultaat kan ik na een paar dagen ook al boeken! Deze week komt er dus zeker een groen vakje van mij! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry bloempje Schaam Schaam . Helaas niet meer gerend met evy maar vandaag wel een stukje gewandeld. Als ik me morgen goed voel ga ik weer een poging wagen! Je doet het goed, les 10 al weer! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 13:29    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil wel mee kletsen, als hier nog een beetje gekletst wordt tenminste ;-)

Ik ben net terug van vakantie en de vakantiekilo’s moeten er snel vanaf! Niet normaal, gewoon 5 kg aangekomen in 3 weken, hellup!

Morgen pak ik ook het hardlopen weer op. Ik loop niet met evy, maar gewoon zelf een x aantal km. Ik gebruik de app Looptijden.nl om bij te houden hoe ver en hoe hard ik ren. Ik heb nu al een paar maanden niet consequent gelopen, maar liep voorheen ook wel met gemak 10 km en heb in september ook meegedaan aan de Dam tot Dam loop (16km). Ik kan wel wat steun en een stok achter de deur gebruiken. Want aankomende september ga ik de dam tot dam night lopen, die is 8 km en ik redt nu net aan 3 kn ben ik bang.

Morgen om 06:30 de wekker gezet om te gaan lopen voordat ik moet werken en iedereen in huis wakker is.

Morgen ga ik wegen, dus zal het dan ff invullen qua gewicht en streef

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4