Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
hier ook. 16000 per dag vandaag, morgen en zaterdag om het te halen. Maar ben vandaag al goed begonnen. hoop verwarrende dingen op het werk waardoor ik flink op en neer aan het lopen ben geweest. zit al op 4700 stappen en het is net 11 uur geweest.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 11:13    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Goed bezig!!

Ik heb nog wel wat te doen ook deze week. Zaterdag ga ik een nachtje weg, dus dan ga ik wel een hoop stappen maken tijdens onze citytrip hoop ik! Deze week (ik reken van zondag t/m zaterdag) zit ik op 61.000. Dan Ik heb alleen de rest van vandaag en morgen en zaterdag nog. De 100.000 ga ik dan zeer waarschijnlijk niet redden maar ik wil wel boven de 90.000 uitkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 14:38    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
deze week ( en nog twee dagen te gaan) zit ik op 81197 stappen ... met dank aan de avond vierdaagse anders zou ik nooit zoveel stappen halen ... ga wel proberen wat meer stappen te maken en wekelijk 70.000 stappen te zetten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2018 23:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog 3000 stappen en ik ben bij de 100000 deze week. Incl 2 avonden avondvierdaagse dus dat tikt wel aan. Verder ook meer gelopen dan normaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jun 2018 7:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
115528 stappen afgelopen week. 2 avonden 5 km meegelopen met avondvierdaagse. Gisteren zelf wandeling van 10 km gemaakt. Verder bewust meer gelopen
Streven van deze week: 100000

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee. Deze week niet zo'n actief weekje; normaal loop ik 3 x per week hard maar het was deze week behoorlijk benauwd, dus tot nu toe maar 1 x.
Straks de hardloopschoentjes maar weer eens aantrekken. Een mooie stok achter de deur...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ruim 98.000 stappen gehaald deze week. Net mijn doel niet behaald, jammer Verward Maar ik ben niet ontevreden!

Deze week weer een poging voor de 100.000

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 19:49    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Deze week 51.000 stappen gezet. Niet helemaal het doel, maar omdat ik 2 het anderen vervangen heb door een uur te fietsen toch heel tevreden.

Het gaat hier goed, ik kan me heel goed aan mijn eetwijze houden. Misschien eet ik wat te weinig, dat probeer ik van de week uit te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 10 jun 2018 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
97179 stappen afgelopen week gemaakt, zevworden geregistreerd met mijn telefoon. In huis laat ik hem vaak slingeren dus misschien heb ik een paar stapjes gemist.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Gisteren had ik een luie dag, slechts 4595 stappen Geschokt
Maar omdat ik afgelopen week een paar dagen erbij had van >10.000 ben ik toch boven mijn streefgemiddelde van 8000 per dag uitgekomen . Totaal: 62.683 stappen.

Voor de komende week is mijn doel om een gemiddelde van 9000 per dag te halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jun 2018 9:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11