Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien74
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Ik zou ook heel graag een keer de 100.000 stappen per week halen. De 10.000 per dag red ik meestal wel en als ik dan een paar hele goede dagen heb, dan kom ik wel bij die 100.000 in de buurt, maar ik heb nog nooit echt de 100.000 gehaald!

Hier begint binnenkort de regentijd, dus of het dan van zo veel lopen ook echt komt....

Het afvallen stokt ook een beetje en dan ben ik al gauw niet meer zo gemotiveerd en vind ik het zo moeilijk om al die lekkere verleidingen te weerstaan. Dus een stok achter de deur heb ik echt wel nodig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 10:13    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Pien74

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Dan maak je me nieuwsgierig waar jij woont?

In Tokio!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 14:10    

Reageer met quote
Wouw! Dat was niet het eerste wawr ik aan dacht bij regenseizoen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 16:02    

Reageer met quote
Vandaag 6000 stappen gezet. Omdat het zo vreselijk regende heb ik een run at home filmpje opgezet, een half uur, en dat is toch wel wat intensiever dan gewoon wandelen, dus volgens mij is het beeld wat vertekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mei 2018 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Loisjaahh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister 17.666 stappen gezet. Zit tot nu toe (vanaf maandag) op 48.323 stappen en dus op schema voor de 100.000 Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Iels999
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
zondag t/m woensdag: 36000. zondag echt weinig gelopen ivm extreme vermoeidheid. eigenlijk hele middag op de bank liggen dutten.
dinsdag 10000 gehaald. gaat vandaag ook lukken.

Omdat het moet...en omdat het kan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Het gaat wel goed hier zo te lezen.

Mooiste zou ik ook 100.000 per week vinden. Maar dat red ik meestal niet. Gisteren 23.000 stappen gezet ivm de avond vierdaagse (10km). Maar de dag ervoor werd het afgelast en ben toen dus blijven hangen op 6500 (ik dacht, die vul ik vanavond wel aan bij de avond vierdaagse....)
Dus die 100.000 komt niet eens in zicht haha. Morgenavond nog 5 km lopen dus dan moet ik het wel halen en vanavond uur circuit training dus dan red ik de 10.000 ook wel. Maar nog lang niet bij de 100.000 per week dus haha ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 15:35    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry, een tijdje niets van me laten horen. De combinatie nieuwe baan en een zware studie ernaast valt me toch behoorlijk tegen. Het kost eigenlijk al mijn tijd waardoor er voor hobby's en het bijhouden van een forumdiscussie vaak te weinig tijd is.
Het afvallen gaat langzaam maar gestaag. Het helpt wel dat op mijn werk ongeveer de helft aan een koolhydraatarm dieet zit en dus luncht met een bak sla. We noemen ons al (inclusief de paar mannen die meedoen) "De Slameisjes".
Een hobby die ik toch weer opgepakt heb is hardlopen, hoewel dat er deze week door de hitte niet van kwam. Geen zin om met een ambulance uit het bos te moeten worden gehaald ;-)
Gemiddeld kom ik wel aan mijn 10.000 stappen op een dag. Laatst zelfs zo rond de 26.000 !
We houden vol, zullen we maar zeggen. Iedereen heel veel succes !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 8:05    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee met dit sprintje. Sinds kort heb ik een fitbit dus nu is het makkelijk bij te houden. Ik heb eerst bijgehouden hoeveel stappen ik gemiddeld maak op een dag zonder extra wandelingen e.d. en daarbij kwam ik maar op zo'n 4000 uit. Geschokt
Ik ben begonnen met als dagdoel 6000 en dat bouw ik elke week op met 1000 erbij. Deze week is het doel 7000 en daar zat ik tot nu toe nog elke dag boven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 10:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11