Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Gisteren 8062
Het is jammer dat fietsen en zwemmen niet “telt?
Ik heb het al een week of 4 in mijn rug en nu heb ik ook last van mijn bil/heup. Kan dus niet even lekker een stuk gaan wandelen helaas

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 7:31    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Pien74 schreef:

@ miranpeet, wat een fijn vooruitzicht en in Oostenrijk ga je vast ook heerlijk wandelen!

thnxxx, ik krijg er nu ook echt zin in, eerst niet want ik had het wel een beetje gehad met oostenrijk maar mijn lief is der helemaal fan van.. ik ga liever naar het zonzekere gebeuren de canarische eilanden ed, maar helaas hij durft niet te vliegen en ik mis dat zo he.. maar ach wie weet ooit es..

wat betreft je dieet/leefstijl.. kijk gewoon wat er past bij jou.. of zoek een middenweg.. je moet het vooral zien in je leefstijl veranderen want dit ga je echt het langste volhouden.. probeer wat uit, bevalt het niet, skip wat dingen en voeg wat anders weer toe.,.

Ik heb ruim een jaar koolhydraatarm gegeten, het heeft me goed geholpen, maar miste toch een aantal dingen.. nu let ik op mijn calorieinname en het gaat perfect.. beetje van dit en beetje van dit.. ik probeer mijn koolhydraatinname te beperken of iig de gezondere keus te nemen.. en het werkt voor mij

iig heel veel succes!!!

@Ik2018

ach je weet zelf dat je goed bezig bent toch, de 1 doet dit veel de ander weer dat.. hoop dat het gauw beter mag gaan de aankomende tijd met je rug.. iig sterkte en beterschap

Hier de laatste paar dagen goed aan mijn stappen gekomen.. heerlijk gewandeld en gesport.. ik hoop vanmiddag ook nog ff te gaan wandelen, maar de weers vooruitzichten zien der niet best uit helaas.. maar goed als het maar iets miezert ga ik nog wel op pad, maar zodra het echt door regent dan houd ik het ook voor gezien.. maar dit is de laatste echte kans om te wandelen, de rest van de dagen zit het echt vol gepland tot de vakantie.. dus hoop der nog ff voor te gaan vanmiddag..

iedereen veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik zie mooie aantallen stappen voorbij komen hier.

Lekker hoor, Miranpeet. Heerlijk naar Oostenrijk. Ga er lekker van genieten (en er lekker wandelen) Erg blij

Hier zijn de aantallen wel wat lager dan vorige week maar ik kom nog wel steeds boven de 10.000 stappen uit gelukkig. Een hele drukke werkweek (zittend werk, veel) en veel afspraken in de avond na mijn werk. Dus helaas weinig mogelijkheden tot het doen van veel stappen. Dat komt wel weer goed volgende week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 14:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps, twee keer geplaatst op de een of andere manier.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 14:42    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
Miranpeet
Fijne vakantie! Ik ben ook meer van t zonnetje, maar bergen kunnen ook betoverend mooi zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 15:28    
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vorige week 4500 stappen gemiddeld gelopen. Niet heel veel, maar mijn energie is ook niet heel veel helaas. Ben wel wat bewuster meer gaan lopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 11:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Thir, daar gaat het ook om. Dat je je er bewuster van wordt. Dan bouw je het vanzelf wel steeds verder op!

Vorige week lag mijn gemiddelde aantal stappen hoger dan deze week. Maar nog altijd boven de 10.000 per dag dus dat ik fijn. Ik zal zaterdagavond of zondag weer even een totaal doorgeven Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 apr 2018 15:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn totaal aantal stappen van de afgelopen week:

Iets minder dan vorige week.

Doel komende week: 90.000 stappen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 apr 2018 22:18    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maandag 6269
Dinsdag. 4752
Woensdag 9526
Donderdag 7353
Vrijdag 10593
Zaterdag 10786
Totaal 49279
Het gaat steeds beter. Volgende week moet het weer meer zijn.
Fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 5:40    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Leuk! Ik wandel ook.. paar maandjes nu.
Ben gaan wandelen ivm een lage rughernia die maar niet over wil gaan. Verschillende rugprikken gehad, maar wandelen lijkt het enige te zijn dat echt helpt.
Ik heb een fitbit en heb mn doel net bijgesteld naar 10.000 per dag. Ik zorg er voor dat ik dat(bijna) iedere dag haal.
Als het me niet lukt te wandelen doe ik thuis nog een half uurtje walk at home. Kom ik ook aan mn stappen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10