Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou, vandaag niet zo best, maar 6047?? stappen ??.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi allen,

Wat een mooie overzichten!! Dat doen we goed met elkaar!!

Pien, super gedaan!!

Miranpeet, lekker op vakantie. Waar gaan jullie heen? En wow, 170.000 stappen!!!

Anneke, welkom. Ik bind in mijn eentje wandelen met een muziekje in ook heel fijn. Misschien ook wat voor jou?

Mijn doel komende week: 92.000 stappen. Ben benieuwd!

Wat betreft het overzicht: het is gewoon een printscreen die ik heb gemaakt op mijn telefoon. Van het weekoverzicht in de fitbit app (je kunt zelf instellen of je week op zondag of maandag start. Ik heb zondag gedaan omdat alles hier op zondag start in het forum).

Succes deze week!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 apr 2018 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
@Anneke69
Welkom in deze sprint!
Ik heb een goede week gemaakt vorige week qua stappen: in totaal 107.000 Lopen
Mijn doel is om elke week tenminste 100.000 stappen te zetten, maar moet daar wel echt op letten / mij n best voor doen

Net terug van de twee oudsten naar school brengen en met grote omweg weer naar huis. Nu tijd voor fruithapjes voor de kids. Fijne dag iedereen

Laatst aangepast door Mere op ma 23 apr 2018 9:18, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Mere
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond verstand & fitbit

Reageer met quote
@Pien74
Wat maak jij deze week een mega klapper! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 9:15    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@senais

Wij gaan naar Oostenrijk as zaterdag.. ruim 1,5 week ongeveer.. we hebben tot de week daarop geboekt en de rest zien we wel waar we eindigen.. of dat we daar nog blijven als het leuk is en het mogelijk is anders gaan we langzaam aan weer richting huis..

Ik ben gisteren toch nog heerlijk wezen wandelen, nadat ik mijn bovenboel grondig had schoon gemaakt.. het was immers zo heerlijk weer... bedoeling was een klein rondje ivm de weers voorspellingen ed, maar ik liep heerlijk en ipv een rondje van 5/6 km is het toch nog een ronde van 15 km geworden.. heerlijk...

vanmorgen mijn zoon naar school gebracht en daarna meteen door gewandeld naar het sporten dus heb vandaag ook weer een heerlijk wandeling der op zitten..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Pien74
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mere schreef:
@Pien74
Wat maak jij deze week een mega klapper! Applaus

Dank je wel, maar dat had ik ook wel een beetje verwacht. Vorige week was echt de eerste week dat ik weer heel erg goed ben gaan opletten op wat ik eet en de week ervoor waren we op vakantie en had ik de teugels echt laten vieren.... dus dit geeft, denk ik, een beetje een vertekend beeld.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit welk dieet ik het beste kan volgen. Gezond eten is wat mij betreft weinig koolhydraten, veel groente en fruit en wat mager vlees en vis. Maar groente en fruit is hier echt heel duur en de variatie is ook niet groot. Dus dan eet je al gauw dezelfde groente (broccoli, wortels, verschillende soorten kool en spinazie, soms prei). Vis is er wel, maar niet zoals we in Nl kennen, althans bij de supermarkt kun je het eigenlijk vooral in “sashimi? vorm kopen, dus heel fijn gesneden en dan rauw opeten. Een lekker stukje witvis of zalm kun je veel moeilijker krijgen en is ook duur....

Bovendien vind ik dat we moeten proberen om minder vlees te eten, omdat dat echt beter voor het milieu is. Ik kan heel veel vegetarische recepten bedenken met pasta en rijst..... maar dat wil ik nu juist niet eten!

Vanavond had ik mosselen (uit de diepvries) klaargemaakt, rijst voor de kinderen erbij en een salade met komkommer en tomaat. Voor toetje had ik yoghurt met een beetje blauwe bessen jam en echte blauwe bessen gemengd. Normaal eet ik helemaal geen toetjes, maar nu heb ik toch een klein bakje gegeten omdat ik eigenlijk na die mosselen met sla nog steeds een beetje trek had. En ook nu heb ik gewoon echt zin in iets. Drink zo nog maar een glas water en dan mijn bed in!

Heb vandaag weer 13.000 stappen gelopen! Maar Mere, een doel van 100.000 stappen per week vind ik heel ambitieus. Wat goed als je dat haalt!

@ miranpeet, wat een fijn vooruitzicht en in Oostenrijk ga je vast ook heerlijk wandelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 14:26    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Afgelopen week heb ik ruim 67000 stappen gehaald. Mijn doel was 70000 dus niet gehaald.

Ik heb vooral op de dagen dat ik werk moeite om genoeg stappen te zetten. Ik heb zittend werk dus moet echt creatief zijn om genoeg te lopen. Op die dagen heb ik buiten het werk niet veel energie en tijd om nog veel te lopen. Dus een beetje compenseren op de dagen dat ik vrij ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 18:04    
Vrouw Weeggegevens   lubbelinkhof
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Van de week 70.000 stappen gedaan waar van twee nachtdiensten.soms valt het mee en soms tegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 20:15    
Vrouw Weeggegevens   lubbelinkhof
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Van de week 70.000 stappen gedaan waar van twee nachtdiensten.soms valt het mee en soms tegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou, dit gaat niet goed. 6269 ???? Dat moet anders.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2018 21:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10