Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien74
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben gisteren weer eens echt begonnen - al heb ik het idee dat ik al jaren niets anders doe. Periodes dat ik iedere dag op de weegschaal sta, wissel ik af met periodes dat ik er niet in de buurt durf te komen, maar ik merkte nu aan alles dat het zo niet langer kon....

Ik heb een fitbit en ik weet dat ik het niet zo moeilijk vind om aan die 10.000 stappen te komen, omdat ik hier, ik woon in Tokyo, gewoon heel veel loop, maar desondanks ben ik sinds onze verhuizing hiernaar toe alleen maar aangekomen!

Hier is de middag begonnen en ik heb al 10.000 stappen op de teller staan, maar dat komt ook omdat ik vanochtend met een clubje heb hardgelopen. We zitten nog in de opbouwfase, dus wisselen hardlopen en lopen af.

Ik heb maar een streefgewicht ingegeven. Heb eigenlijk geen idee wat een realistische inschatting is....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 6:28    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@mininoes

ja sta ook van mezelf te kijken, had dat ook niet verwacht maar goed ik doe inmiddels echt alles lopend en dat terwijl ik eerder alles met de auto deed
Ben erg blij dat ik dit nu kan, want merk aan mijn lichaam ook dat die nu continue aan het veranderen is, strakkere benen krijg ik er van en dat is nu net de bedoeling ???

@Pien

Veel succes, en helemaal in Tokyo hihi das niet om de hoek, geen idee hoe het daar is maar je bent iig lekker bezig

Ik ga dalijk ff wat in huishouding doen en dan op voor een rapportgesprek op school en door naar de overblijf, ik heb buitendienst dus heerlijk rondjes wandelen en genieten van het weer.. daarna gelijk door met een vriendin wandelen er staat weer een ronde van 10/12 km op het program nu maar hopen dat mijn knie ook mee wilt werken want ik denk dat ik gisteren iets teveel gevraagd heb daarvan.. maar ach komt vast goed en anders maar niet.. ??????

Iedereen veel succes

Laatst aangepast door miranpeet op di 17 apr 2018 9:06, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Gisteren 8388

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hallo,

Ik doe ook graag mee. Dit is een leuk sprintje en makkelijk op te zoeken.

Moeten we het per week noteren? Of per dag? Als het per week is, van welke dag tot welke dag rekenen we dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Thir99

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een stappenteller van Mi fit. Mijn doel is nog niet zo hoog, omdat ik soms nog erg moe ben door pfeiffer.
Vorige week heb ik gemiddeld 5.410 stappen per dag gelopen
Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 11:27    
Vrouw Weeggegevens   Thir99

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pien74 schreef:
Ik heb maar een streefgewicht ingegeven. Heb eigenlijk geen idee wat een realistische inschatting is....

Ik denk dat een halve kilo per week realistisch is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 11:29    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik ga er van uit dat dit sprintje de week van de weegclub aanhoudt. Dus van zondag t/m zaterdag. Ik zal dan zaterdagavond of zondag alle stappen van de afgelopen week doorgeven!

Mijn doel per dag is 10.000 stappen. De laatste weken red ik dat ook wel.

Ben heel benieuwd. Ik denk dat ik wel weet wie hier de meeste stappen per week maakt Lachen Ik ken de resultaten van Miranpeet een beetje uit een ander topic haha.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Pien74

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Thir99 schreef:
Pien74 schreef:

Ik denk dat een halve kilo per week realistisch is.

Dat dacht ik ook en dan heb ik nog iets extra’s erbij gerekend omdat ik in een vakantieweek, waarin ik echt wel veel bewogen heb en niet heel veel extra gegeten of gedronken heb, ineens 2 ½ kg was aangekomen. Hoop eigenlijk dat dat een “meetfout? was en ik die 2 ½ kg ook zo weer kwijt ben....

Ik zal ook mijn stappen van deze week bij elkaar optellen en dan zaterdagavond doorgeven. De teller staat voor alleen vandaag op 17.267 stappen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Trots op vandaag:

12550 stappen

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 22:08    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Iedereen is weer goed bezig geweest top hoor ???

Mijn staptotaal van vandaag is 25.743, heb vanmiddag een heerlijke wandeling met een vriendin gemaakt en ben meteen weer mooi verkleurd heerlijk.. morgen weer zo’n heerlijke dag met genieten van het mooie weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 apr 2018 22:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10