Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stappentellers

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik hoorde van mijn sport leraar dat wanneer je 10.000 stappen zet je prima bezig bent..

Ik red dat elke dag met gemak.. voor tot een 3/4 jaar terug zat ik op 6000 stappen per dag.. 500 mtr lopen was al te ver.. ik heb al 11 jaar een totaal versleten knie en heb afgelopen september een zware been/knieoperatie gehad waardoor het nu mogelijk is om te wandelen ed en nu zit ik gemiddeld per dag op de 20.000/25.000 stappen per dag (door de weeks), maar ik wandel ook minimaal 10 km per dag en meestal wel langer dus ja dan zijn de stappen zo gezet..

Vrijdag had ik 27.567 stappen maar toen onverwachts met 2 vriendinnen een wandeling gedaan.. in de ochtend ongepland en in de middag gepland

Zaterdag zat ik op 18.632 stappen
Vandaag heb ik tot nu toe 19.729 stappen gedaan

Iedereen veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 21:43    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
holy shit!
das wel heel knap!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 apr 2018 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jeetje waar haal je de tijd vandaan om zoveel te lopen Rollende ogen

Gisteren 7359

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 13:28    

Reageer met quote
Tijd vrij maken als het ff kan en gaan wandelen het is zo heerlijk en ook nog es supergezond

Ik combineer het met van alles, boodschappen doen dan ga ik maar wat vaker naar dorp maar met een rugtas en 2 shoppers kom je een heel eind 👍😀 zwaardere dingen en grote boodschappen doen we eens per week met auto in dorp verderop
Als ik ga sporten ga ik ook lopend en ga met een omweg weer terug naar huis en met vriendinnen als het ff kan en de kids zitten op school en we zijn vrij hups rondje dorp of savonds nog ff...

Ik heb een eigen auto voor de deur staan en een fiets maar beiden hebben echt vierkante wielen inmiddels..

Misschien heb ik iets makkelijker praten maar gewoon niet te moeilijk denken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 17:10    
Man Weeggegevens   Emiel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag 9390.
Ik kom er nog wel een keer hoor die 10000.
Lekker als je nog zo actief kunt zijn!
Ik heb het voor vandaag wel alweer een beetje gehad.
Ik ben van plan om drie dagen in de week te gaan wandelen.
Vandaag was de eerste dag. Woensdag en vrijdag weer.
Als ik van de koek en de chips kan afblijven is het voor mij al goed!
De vakantie kilo is er ook alweer af.
Fijne week allemaal en stap ze! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 18:44    

Reageer met quote
Oww goed bezig geweest toch 👍😀
Zo kom je der echt wel steeds een beetje meer.. tot een half jaar terug was het voor mij ook een zeldzaam iets om de 10.000 stappen oer dag te krijgen.. zet door en dan komt het goed 👍😀 vooral met een langere wandeling dan ben je der zo

Hier gaat het “lampje” ook bijna uit.. kan niet stil zitten dus ga altijd maar door.. vanmorgen half uur wezen sporten (HIIT) en meteen een wandeling van ruim 7 km deraan vastgeknoopt, vanmiddag eerst met mijn man de grote boodschappen gedaan, vanmiddag ff samen wezen fietsen, daarna mijn zoon nog naar de voetbal training gebracht en weer gehaald (fiets) nu dalijk eten en dan mooi op tijd naar bed vanavond #morgenweereendag

Mijn stappen totaal staat nu momenteel op 25.886 was weer een mooi vol dagje

Iedereen een fijne avond

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
En op de dagen dat je werkt loop je ook veel zeker?

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 19:23    

Reageer met quote
Ik wandel elke dag als het lukt minimaal 10/12,5 km dus dan gaat het hard met de stappen vooral nu het langer licht is.. ff na het eten nog gauw een rondje of smorgens voor ik aan het werk gaat.. de ene keer maak ik 1 grote ronde andere keer In 2 gedeeltes.. ik probeer altijd wel een gaatje hiervoor te vinden, ff mijn zinnen verzetten en gedachtes op 0.. Ene keer ga ik alleen, oordopjes in en lekker muziekje aan en soms gaat er iemand mee, mijn man, zoon of vriendin net hoe het uitkomt

Maar Eey, iedereen is anders he, ik vind het leuk om te wandelen dat scheelt he.. eerder deed ik het nooit want vond het een onzinnige tijds besteding.. maar ik kan niet meer rustig stil zitten op de bank of iets dus dan maar dit.. iemand anders vult zijn tijd weer anders in.. ieder zijn ding toch

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
16.461 stappen vandaag Geschokt .
Vooral ook omdat echtgenoot naar het ziekenhuis moest voor onderzoek. Van de zenuwen lopen ijsberen en daarna een flink hardlooprondje gedaan.
Gelukkig is alles goed afgelopen. Nu stiekem aan een goed glas wijn om het te vieren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Wow, Miranpeet ! Goed bezig ! Wat een mega-hoeveelheid stappen en dat na zoveel knieklachten. Petje af 1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 apr 2018 22:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5