Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje nr. 27. Samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Goed plan Missy!
Komt goed! Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Planning is 1200 - 1400 kcal per dag bij voldoende beweging. Moet ik toch wel weer naar beneden kunnen gaan op den duur. Dat en mijn selderijzaad tabletjes. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jun 2018 14:56    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De stabilisatie valt me niet mee Verward

Dit kost me meer moeite/gedoe dan "gewoon" afvallen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 jul 2018 6:54    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
pmponer schreef:
De stabilisatie valt me niet mee Verward

Dit kost me meer moeite/gedoe dan "gewoon" afvallen Rollende ogen

Dan moet je van het idee af dat je aan het stabiliseren bent, ga gewoon door met afvallen!
Pak gewoon de draad weer op, dus standje afvallen en je zult zien dat je lijf zelf gaat stabiliseren.

In mijn grafiek is dat duidelijk te zien, ben toen ik begon met afvallen 1450 kcal gaan eten, en doe dit na 2,5 jaar nog.
In het begin viel ik hier op af, mijn lijf was toen zwaarder, nu blijf ik erop gelijk.

Kom op, doorrrrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mooie gedachte van 'omdenken' Elisabeth!

Missy, is 1200 - 1400 niet een beetje heel erg weinig voor jou?
Niet jezelf uithongeren hoor!

Gisteren stond er op mijn kalender:

Van proberen kun je leren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 10:28    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Elisabeth, ik snap wel dat je dat zegt maar voor mij is dieet echt nul extra's en dat wil ik niet mijn hele leven doen. Ik wil zeg 1 a 2 keer per week wel iets eten wat ik erg lekker vindt, maar wat niet binnen mijn dieet normen valt.
En de moeilijkheid voor mij is vooral dat het bij de 1 a 2 keer per week blijft en niet 1 a 2 keer per dag wordt. Rollende ogen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 15:45    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Denk dat je van het idee af moet dat je op dieet bent, dieet staat synoniem voor niet mogen, nooit mogen, zondigen en hongeren.
Je bent aan het leren wat een normaal voedingspatroon is, dat hoort bij jouw lengte en gewicht.

En daar hoort ook gewoon bij dat je af en toe iets extraas kunt nemen, mits gepland maar echt helemaal los gaan past niet.
Vooral afvallers die vrij vlak eten, dus elke dag zo n beetje dezelfde kalorien blijven beter op gewicht dan als er veel verschil in zit.
Dus dagen van flink lijnen en dagen van losgaan.

Blijft natuurlijk wel zaak dat zo je leven lang blijft eten of dit het je allemaal waard is, dat hangt van jou af?

Schrijf eens op wat een gezond bmi jou brengt.
Is dat meer dan af en toe worstelen met eetdrang of een paar minuten je vol eten met voeding dat slechts vult?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Zo vandaag dus uitschieter naar boven 1531 kcal. Morgen dus balansdag maximaal 1250 kcal. Moet wel want ik blijf maar aankomen dames. En met hard mijn best doen blijf ik alleen maar min of meer gelijk. Daar baal ik enorm van. Straks maar eens aan het werk in de tuin en een rondje met de honden. In beweging met mijn lijf!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 19:46    
Vrouw Weeggegevens   Jomar
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Een paar weken geleden dat ik hier online was... Schaam Schaam
Maar het stabiliseren gaat hier prima, eigenlijk al een half jaar. Zolang ik tussen de 62 en 64 blijf ben ik tevreden. Gaat het gewicht iets omhoog dan doe ik het bewust wat rustiger aan een paar dagen. Dat werkt goed.
Het koolhydraatarm is nu anderhalf jaar een leefwijze, en ik heb geen behoefte om dat te veranderen. Zo'n 1-2 keer per week eet ik een bruin broodje, koekje of een ijsje. Maar verder mis ik de boterhammen, aardappelen, pasta, rijst ed. helemaal niet. Er is zo'n uitgebreide keuze in koolhydraatarme voeding Erg blij Eet je teveel/te vaak koolhydraatrijke produkten gaat je lichaam er echt om vragen als makkelijke brandstof. Dus dat werkt voor mij gewoon niet, met koolhydraatarm en genoeg gezonde vetten komt er een rust in lichaam en geest Lach
Snoepen bestaat uit 86% pure chocola, noten, olijven, kaas, zelfgemaakte gehaktballetjes, rolletje sla met zelfgemaakte eiersalade etc etc.
Ik ben veel bewuster van wat ik eet, hoeveel en waarom (wil je weer naar de 90 kilo terug (Nee!), is 2 koekjes lekkerder dan 1 koekje (Nee!) enz) Op gewicht blijven zit voornamelijk tussen je oren, belangrijk is om naar je (gezonde) verstand te blijven luisteren Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 jul 2018 12:05    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Wat een verstandige woorden worden hier gesproken! Dank jullie wel.

Succes allemaal!

Fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 22:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 8 van 11