Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje nr. 27. Samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi iedereen. Heb wat gelezen hier. Bekende problemen allemaal. Ben ongeveer 13 kg afgevallen , maar weer wat terug aan het bouncen. Nu +2 kg. Gisteren weer een wat strengere dag gehouden. Had inderdaad wel anderhalve week veel te veel gegeten. Wat ingewandsproblemen waardoor lopen en fietsen even niet goed ging. Beinvloed ook mijn geest. Nu weer on track, hoop ik. Pfff. Langzaam verder gaan, wil eigenlijk naar de 59, niet op de plusminus 66 kg blijven hangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 9:24    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@dymphie: houd vol!

@missy: succes. Je had een heel klein roodje (0,2 kg). Volgende x groen!.

@elisabeth01: fijn dat je van de antibiotica en prednison af bent en het goed gaat met je lijf! Nu weer verder. Fijn dat je een groentje had. Fijn ook dat je geen tijdsdruk voelt.

@mischa1: ja, je komt hier veel bekende problemen tegen. Netjes dat je 13 kg bent afgevallen. Het eraf houden is het moeilijkste (ik spreek uit eigen ervaring). Een strenger dagje helpt inderdaad. Succes!

Fijne zondag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2018 13:00    
Vrouw Weeggegevens   an1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hier weer een groen, door anders eten voor gezondheid, glutenvrij koemelkvrij val ik momenteel af. Let er juist op dat ik genoeg eet, want eigenlijk hoeft minder niet.
Succes allemaal anne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je wel Annette!
Deze week móet het beter, want mijn broek staat te strak!
(Ik heb het boek van Judith Beck weer van stal gehaald. Ruim een jaar geleden heeft me dat goed op weg geholpen!)

Voor allemaal: zet 'm op en fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 13:35    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Judith Beck zou bij iedereen die worstelt met gewicht op het nachtkastje moeten liggen!!
Afvallen is niet het simpele 'dan moet je maar minder eten' maar omvat zoveel meer.
Zij heeft mij vooral geleerd geen smoesjes te verzinnen om toch meer te eten dan goed is, of te verzinen waarom minder eten nu niet goed uitkomt.

ja, heb afgerekend met mijn ondermijnende gedachtes, want ik bepaal zelf mijn gewicht en laat me niet beinvloeden door mijn obese omgeving Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 7:31    

Reageer met quote
Dat klopt Elisabeth! Ik ben weer in de flow. Het leuke van haar vind ik toch ook die kleine dingetjes als elke dag weer lezen waarom ik er ook weer (ooit) mee ben begonnen! En die 20 kcal per dag extra... als je dat een jaar doet, ben je zo een kilo zwaarder. Dus zit er een plakkertje met '20' in mijn koelkast, zodat ik eerst na moet denken of ik dat 'lekkers' echt 'nu' moet, of dat ik het ook uit kan stellen, of er iets anders/beters voor in de plaats kan eten.
Ik ga mijn kaarten lezen en de theorie van mijn 'dag'-opdracht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 jun 2018 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik wordt niet groener maar roder. En zoveel eet ik toch niet. Huil huil Ik probeer ook meer te bewegen. Fietsen en wandelen.
Maar nu is het weer zo warm en begin ik ook weer vocht vast te houden ook. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jun 2018 23:51    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
En ja hoor, het is weer hoogzomer en ik heb weer last van warmte-oedeem. Had al zo’n vermoeden toen m’n ringen ’s avonds weer eens moeilijk afgingen. En toch drink ik voldoende water….. Nou ja, het zal wel weer eens overgaan.
Fijne zomerse dagen allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 8:47    

Reageer met quote
En de warmte houdt nog wel evn aan. Ben er ook niet blij mee, want ik kan er echt niet goed tegen. Maar ik ga wel dagelijks bijhouden wat ik eet en drink, en dan rolt er vanzelf weer een beeld uit hoe het komt dat het zo lastig is. Gelukkig deze week wat gewicht betreft iets naar beneden, al is dat voor mijn gevoel niet zo, maar dat komt ook door de warmte.
Het is nu buiten nog niet al te heet, dus ga ik nu even de tuin in een klein klusje doen: aan het eind van de dag komen er voor een kaal stuk in de tuin een stuk of 24 bodembedekkers. Zijn we hopelijk blij mee.
Missy en Moonwalk en alle anderen: zet 'm op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ga ook maar weer bijhouden hoeveel khd en kcal ik eet. Want zo kan het ook niet doorgaan. Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 13:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 7 van 11