Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje nr. 27. Samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt annette voor het overzicht. We gaan er weer voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mei 2018 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Vanaf vandaag weer aan het werk en dus weer mijn oude manier van eten. Ik hoop dat ik om te beginnen iets van het vocht kwijtraak. Hele dikke voeten heb ik. Zelfs mijn slippers zitten strak momenteel. Rollende ogen Ben nu nog zwaarder dan toen ik mijn gewicht doorgaf deze week. Verward Allemaal vocht. Ik zal maar veel drinken en ik neem nu 2 keer per dag selderijzaad tabletten. Het heeft ook vast met de warmte te maken denken jullie niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 2:31    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het eerste groene vakje is weer verschenen, nu volhouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 9:03    

Reageer met quote
Mooi begin Monique. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 2:28    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe hier graag mee, ik heb het even geprobeerd ca 2 maanden maar zie nu toch weer een behoorlijke toename in gewicht.
Erg jammer.

Wat gaat er dan toch fout hoor ik jullie denken.
Nou dat is vrij simpel, ik neem meer in dan dat ik verbrand.

Het maat houden is voor mij niet weggelegd helaas.
Dus ik moet nu eerst weer een tijdje strenger zijn en dan kijken hoe het verder moet. Stabiliseren... het is niet mijn ding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 7:37    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Mag ik me aansluiten bij jullie? Ik heb nog 2,4 kg te gaan voor ik op mijn streefgewicht ben maar ik val af m.b.v. shakes dus ik heb goede hoop dat ik dat met 2 à 3 weken op gewicht ben. Op 18 juni start ik met afbouwen en dan komt de grootste uitdaging; op gewicht blijven. Ik denk dat een sprintje als dit me daarbij kan helpen.

Ik hoor graag of ik me mag aansluiten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 11:38    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@sjanie71 Wat leuk dat je met ons mee wilt doen. Sluit gezellig aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 13:14    

Reageer met quote
Welkom Sjanie, stabiliseren is voor iedereen een uitdaging. Lach

Pmponer, ik moet ook nog weer een paar kilo kwijt. Vakantie heeft er ingehakt, dan kom ik altijd aan. Verward Uit de routine gaat het mis. Rollende ogen

Vandaag ook minder bewogen dan ik van plan was. Zat aan mijn laptop gekluisterd om te zien hoe mijn oudste kleindochter de Alpe d'Huez op is gefietst. Zo trots op haar. Mooi bedrag opgehaald voor het kanker onderzoek ook. Lach
En daardoor ook weer te weinig geslapen (dat is ook slecht voor mijn gewicht dus) maar ja, dit was eenmalig waarschijnlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 2:07    
Vrouw Weeggegevens   sjanie71
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hartelijk dank dat ik me mag aansluiten!
Ik gebruik de komende 3 weken nog 3 shakes op een dag. Komende 2 weken enkel shakes en vanaf week 3 mag ik er een koolhydraatarme maaltijd bij eten. Week 4 is dan een shake minder en een maaltijd met koolhydraten erbij. Ik heb met mijn weegjuf besproken dat ik wat ga afwijken van de normale af-/opbouw omdat ik uiteindelijk niet meer zoveel koolhydraten op een dag wil eten. Max. 100 gr per dag. Ik mis m'n brood erger dan pasta/aardappel/rijst dus ik eet liever overdag 2 of 3 boterhammen en 's avonds alleen groente met vis of vleesvervanger.

Hoe zorgen jullie dat je op gewicht blijft?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2018 13:52    

Reageer met quote
Sjanie ik eet khd arm brood. Dat scheelt ook alweer. En dan niet elke dag. Lach En als je volkoren pasta en zilvervlies rijst neemt is dat ook alweer beter dan de witte variant he.

Ik moet nu eerst weer wat afvallen en neem dus minder dan normaal. Maar verder eet ik min of meer hetzelfde, alleen dan ietsjes meer. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2018 1:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11