Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje nr. 27. Samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Ik ben er weer. Redelijk gegeten en toch meegedaan. De schade zal morgen blijken. Straks nog even 'ongepland' wat friet en broodje falafel...…….. morgen maar een balansdag dan. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 19:46    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Heb je het leuk gehad? Welkom terug. Fijn dat het eten goed is gegaan. Houd je nog vocht vast of is het al minder?

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 19:28    

Reageer met quote
Nou Annette, de schade was toch nog vrij groot. Wordt een vet rood hokje. Maar ik heb de draad gewoon weer opgepakt. Het komt omdat ik teveel brood heb gegeten, dat valt bij mij altijd slecht. Verward

Jij ook een fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 21:57    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Nou Annette, de schade was toch nog vrij groot. Wordt een vet rood hokje. Maar ik heb de draad gewoon weer opgepakt. Het komt omdat ik teveel brood heb gegeten, dat valt bij mij altijd slecht. Verward

Jij ook een fijn weekend!

Jammer dat de schade nog vrij groot was. Maar goed dat je de draad meteen weer hebt opgepakt! ja, brood is nooit goed voor jou. Wonderlijk dat je daar zo sterk op reageert.

Ik neem zo nog een waterijsje. Slechts 40 calorieën. Een raket.

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2018 22:48    

Reageer met quote
Had ik vandaag ook gehad een waterijsje. Lekker fris en goed voor de keel, heb een beetje keelpijn al een paar dagen. Goed excuus om zo'n ijsje te eten. Lachen

Ik was trouwens al weer ruim een pond kwijt. Nu de rest nog, heb nog dikke enkels.

Iedereen die hier nog komt; een fijn weekend alvast. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 0:37    

Reageer met quote
@missy:

Beterschap met je keelpijn! Waar een waterijsje al niet goed voor is Lachen

Mooi al weer ruim een pond kwijt! Hopelijk ben je snel van je dikke enkels af!

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 13:26    

Reageer met quote
Nu alweer ruim een kilo kwijt, maar toch vet rood nog. Nou ja een nieuwe week, nieuwe kansen toch? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 23:58    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik blijf maar afvallen, niet goed, want ik wil tussen 68 en 69 wegen en nu zit ik op 66,5 Lijkt een luxeprobleem, maar tijdens intensieve wandelingen moet ik echt meer gaan eten, maar ik krijg het niet weg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 8:25    

Reageer met quote
L. om je kcal aan te vullen kun je overwegen wat meer gezonde vetten en eiwitten te eten misschien? Je moet je kcal inname blijkbaar omhoog doen. Wat vaker per dag eten zou ook kunnen helpen.

Ik moet juist minder kcal eten en met name minder/geen brood. Dat zet bij mij teveel aan. Verward Jammer want ik ben dol op vers brood. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 aug 2018 8:59    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
L. om je kcal aan te vullen kun je overwegen wat meer gezonde vetten en eiwitten te eten misschien? Je moet je kcal inname blijkbaar omhoog doen. Wat vaker per dag eten zou ook kunnen helpen.

Ik moet juist minder kcal eten en met name minder/geen brood. Dat zet bij mij teveel aan. Verward Jammer want ik ben dol op vers brood. Rollende ogen

ja, ik denk dat ik in sportieve en niet sportieve dagen moet gaan denken, dat ik op dagen dat ik slechts 1300/1400 kcal verbruik blijf eten zo ik maanden gewend ben, dat vindt mijn lichaam fijn en ikzelf eigenlijk ook en op wandel- of sportieve dagen waarop ik 2500 cal of zelfs 4000 kcal verbrand zelf dingen in mijn rugzak meeneem die gezond zijn maar toch voldoende energie geven zoals noten, die Vitalu's met zaden en wat gekookte eieren of een paar boterhammen dik belegd met omelet of gebakken kip of zo. Die eiwitten heb ik gewoon nodig en dat was niet te koop. Zoete, te geraffineerde en ook te vette dingen, daar raakt mijn lichaam van slag van. En vol is vol, dan maar wat vaker eten.

Zaterdag staat 60 km wandelen op de planning. Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2018 7:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 15 van 17