Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje nr. 27. Samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@Dymphie:

een welvig lijfje! Prachtig. Bedankt.

Ik schommel tussen de 86,5 (vanmorgen en zaterdag) en 86,1 (gisteren). Beiden NIET goed! Maar de een nog slechter dan de andere.....

Vanmorgen wel gezwommen. En daarna 2,5 uur getennist.

Fijne avond uit een benauwd H.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2018 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lieve Annette, dank je wel! Mooi gedichtje hè? Word ik blij van!

Wat heerlijk dat j zo'n goede vakantie hebt gehad aan de overkant van het water!
Je mag best nagenieten hoor, van al het heerlijks (vriendschap, mooie momenten, misschien wat teveel lekker eten en drinken), maar dat moet echt kunnen in een vakantie. (Zegt Judith Beck ook altijd: houd er rekening mee dat je in je vakantie ook vaak wat teveel eet: Pak later de draad weer op! En geef jezelf dat weer complimentjes voor de dingen die goed gaan. (Dus niet meer mopperen op jezelf, niet meer denken in 'fout', maar lief zijn voor jezelf, goede voeding aan je lieve lijfje geven en langzaam en aandachtig eten. Als het tempo omlaag gaat, kun je ook eerder voelen wanneer je normaal vol zit, en dan stop je gewoon!

Liefs en verre knuffel (van een te warm lijfje in een voor mij veel te warm deel van ons land...).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2018 18:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welvig lijfje, mooie taal. Lach Ik wordt idd niet blij van vetjes. Lachen Al is het vaker gewoon vocht bij mij. Niets aan te doen. Van de week wordt rood. Al ben ik wel weer wat gezakt. Morgen geeft ik nog snel gewicht door. Vertrekken vrijdag met de meisjes tot woensdag. Wordt weer warm...………. heb wel alle eten gepland voor die dagen, goed he? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 12:27    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijne vakantie Missy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 aug 2018 13:19    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Plannen van eten blijft het allerbelangrijkste, spontaan eten staat eigenlijk voor te vet, ongezond en teveel!
Zelf maak ik nog steeds elke ochtend een plan en hou me eraan.
Heb me er lang tegen verzet, raar idee om maar bezig te moeten blijven met bewust eten.
Nu acceptatie dat het nu eenmaal zo is, wil ik op gewicht blijven dan zal ik die strategie gewoon moeten blijven gebruiken.
Ach, zijn ergere dingen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 aug 2018 7:27    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik maak niet altijd een plan, heb dingen in huis die goed en gezond zijn en kies elk eetmoment wat het wordt. Vaak biogarde als ontbijt, een salade als lunch of iets met ei en een gezonde avondmaaltijd. Vandaag liep ik 53,3 km. Ik verbruik dan meer dan 4000 kcal op zo'n dag. Vanochtend om half 4 begonnen met biogarde met cruesli light van Quackers. Om 6 uur 's ochtends een abrikozenflap (eet ik nooit), om half 9 een Atkins Harvast notenreep, 400 gram kerstomaten, om 14:00 een croque madame, om 16:30 27,5 gram naturel chips, om 19:00 een broodje kroket en net 1 bolletje Italiaans ijs. Keurig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 aug 2018 20:36    
Vrouw Weeggegevens   an1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Poe dat is ver meer als 50 km! Respect.
Hier ook niet altijd een plan, wel intentie om gezond te eten omdat dit beter is voor mijn energie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:28    

Reageer met quote
Ik zit onder de 68 kilo, 67,7 Dat is niet de bedoeling. Ik wil tussen de 68-69 wegen. Volgens BMI is dat nog net teveel, maar als ik meer afval word ik echt mager op sommige plekken en plaatsen waar het eigenlijk nog weg zou moeten, blijft het toch. Ik wil meer spieren gaan 'kweken', vooral in mijn armen. In mijn benen ben ik aardig op weg. Het komende half jaar hoop ik dat mijn overtollige vel wat minder wordt. Het is dit keer niet zo erg als anders, maar mijn dijen, bovenarmen, buik en borsten zijn niet ongeschonden uit de strijd gekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:31    

Reageer met quote
an1979 schreef:
Poe dat is ver meer als 50 km! Respect.
Hier ook niet altijd een plan, wel intentie om gezond te eten omdat dit beter is voor mijn energie.

We zijn aan het trainen voor de 80 van de Langstraat, dat zijn 80 km achter elkaar, das nog verder Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 aug 2018 8:49    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@leonie: succes met trainen. Meer dan 50 km al. Knap hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 19:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16