Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje nr. 27. Samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Wat leuk L dat je je ook komt aansluiten, gezellig! Lach

Ik ga op en af maar blijf naar mijn zin te hoog. Eigen schuld. Beetje uitgebreide BBQ afgelopen vrijdag en zondag kleine kleindochter jarig en taart gegeten.
Met de warmte zo nu en dan een ijsje. Bij elkaar beetje teveel. Maar de laatste 2 dagen zak ik weer een paar onsjes gelukkig. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 17:31    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Wat leuk L dat je je ook komt aansluiten, gezellig! Lach

Ik ga op en af maar blijf naar mijn zin te hoog. Eigen schuld. Beetje uitgebreide BBQ afgelopen vrijdag en zondag kleine kleindochter jarig en taart gegeten.
Met de warmte zo nu en dan een ijsje. Bij elkaar beetje teveel. Maar de laatste 2 dagen zak ik weer een paar onsjes gelukkig. Lach

Ik zit nog steeds op 1000 kcal. Ik hoop toch echt binnen een paar dagen vocht kwijt te raken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 21:09    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
@leonie: van harte welkom hier. Ik heb je voorsteldraadje gelezen. Je hebt dit jaar een heel mooie afvalcurve. Ik ken de ziekte van Bechterew. Mooi dat de afvalschade deze x meevalt.

@missy: ja, restauranteten is vaak zout. Daar reageer jij altijd sterk op. Mijn vakantie in Cornwall was erg geslaagd. Alleen ben ik in 1 week tijd 3 kg aangekomen. Iedere avond lekker gegeten in de pub. Ik houd van desserts. Die waren erg groot en calorierijk. Daar ben ik later wel mee gestopt. Ik heb nu nog 2 weken vakantie. Ik pak nu de draad weer op. Het is mijn eigen schuld. De laatste week doe ik mee met een tennistoernooi. In 2 categorieën.

Mijn doel voor dit sprintje: gelijk blijven.

@Elisabeth en dymphie: jullie zeggen wijze dingen.

Onze pc start niet meer op. Ik schrijf dus nu op mijn telefoon. Vind ik minder prettig.

Fijne week en succes allemaal.

Laatst aangepast door AnnetteM op di 24 jul 2018 17:16, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 16:59    

Reageer met quote
@pmponer: succes. Leuk dat zoveel reacties hebt gekregen.

@an: een min is fijn maar niet dat het komt door bijwerkingen van je medicatie. Sterkte.

@elisabeth: succes met je kleine min. Komt goed met jou.

Iedereen fijne week verder..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jul 2018 17:07    
Vrouw Weeggegevens   an1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Dank je Annette, lekker dat je vakantie hebt met dit warme weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 9:00    

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@leonie: van harte welkom hier. Ik heb je voorsteldraadje gelezen. Je hebt dit jaar een heel mooie afvalcurve. Ik ken de ziekte van Bechterew. Mooi dat de afvalschade deze x meevalt.

Bedankt Annette. Ik heb drie van die steile 'afdalingen' sinds 2011, zodra ik weer minder pijn kreeg begon ik weer met afvallen. In de tussenliggende tijden kwam ik aan omdat ik heel weinig kan eten als ik ziek in bed lig, een kilo per maand kom ik dan aan. Ik hoop dat ik nu heel lang fit blijf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 9:03    

Reageer met quote
@leonie: ik hoop het ook voor je dat je deze x heel lang fit blijft! Moeilijk voor je hoor als je ziek in bed ligt. En ook om dan niet aan te komen. Maar op het moment gaat het goed begrijp ik. Fijn.

Fijne dag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 10:25    

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@leonie: ik hoop het ook voor je dat je deze x heel lang fit blijft! Moeilijk voor je hoor als je ziek in bed ligt. En ook om dan niet aan te komen. Maar op het moment gaat het goed begrijp ik. Fijn.

Fijne dag!

ja, zeer fit en zonder pijn momenteel, alsof ik niks mankeer, dus daarom geniet ik met volle teugen. In de periode 2011/2012/2013 had ik een opleving van 2 jaar, dus daar hoop ik weer een beetje op en ik ben nu na 7 maanden al fitter, dan toen na een jaar, dus er is nog hoop dat ik echt 80 km kan wandelen en echt 15 km kan rennen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
L. ik bewonder je doorzettings vermogen. Lach

Met mij gaat het ook niet zo goed. Teveel brood gegeten met dit warme weer. En dat bekomt me slecht. Verward Nu weer heel zwaar (is ook vocht hoor) dus broodloos eten maar.

Ik heb moeite met koken met die warmte. Sip Vanavond maar macaroni salade met tonijnsalade ernaast. Geen brood bij dus. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 14:38    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
L. ik bewonder je doorzettings vermogen. Lach

Met mij gaat het ook niet zo goed. Teveel brood gegeten met dit warme weer. En dat bekomt me slecht. Verward Nu weer heel zwaar (is ook vocht hoor) dus broodloos eten maar.

Ik heb moeite met koken met die warmte. Sip Vanavond maar macaroni salade met tonijnsalade ernaast. Geen brood bij dus. Lachen

Kop op, gewoon afgepaste porties dan breng je jezelf het minst in verleiding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 15:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16