Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje (nr. 26): samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Dymphie, de eetmeter wil bij mij niet registreren. Sip Ik dacht, laat ik het ook eens proberen, omdat ik echt geen flauw idee heb wat ik aan kcal eet per dag. Verward Jammer, ik lees er zoveel goede ervaringen mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 3:38    
Vrouw Weeggegevens   Nan75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik gebruik ook een eetmeter app op mijn telefoon. ik vind het ideaal.
Ik gebruik die van Yazio.

Zeer tevreden en er staan bijna alle producten in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 10:13    

Reageer met quote
Het is uiteindelijk gelukt met de eetmeter. Ik zit toch aan de hoge kant met kcal (heb een soort van start/controle dag ingevoerd) dus moet minderen. Werk aan de winkel dus. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 3:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Het is uiteindelijk gelukt met de eetmeter. Ik zit toch aan de hoge kant met kcal (heb een soort van start/controle dag ingevoerd) dus moet minderen. Werk aan de winkel dus. Lach

Aan de hoeveel kcal zit je?
Ik tijdens het lijnen tussen de 1200-1300.
Maar wil nu op gewicht blijven dus ben het aan het verhogen 1300-1450. Misschien dat ik volgende week als ik blijf afvallen het op kan hogen naar 1400-1600

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Fijn dat je Eetmeter het nu doet, Missy! Het kan wel wat rust geven door je eten er zo in te zetten. Het maakt mij wel bewuster met wat ik naar binnen schuif...

In het 'draadje' van Judith schreef ik er zojuist het volgende over.
Ik kopieer het even hier naar toe.

Mijn dagmenu in grote lijnen:

Vooraf: twee glazen water als ik ben opgestaan. Dan wacht ik nog even met mijn ontbijt.
Over de dag verdeeld in ieder geval nog drie keer twee glazen water of thee.

Ontbijt: stuk fruit; 125 ml Kefir of Griekse yoghurt, dessertlepel zaden/pitten/havervlokken
Tussendoor: fruit, water of (munt)thee, tomaatjes of andere rauwkost, evt. handje amandelen
Lunch: muesli boterham van Jumbo met roomboter, volkoren boterham met roomboter met vlees, vis of een witte kaas, zoals zachte geitenkaas of Hüttenkase. Met wat blaadjes veldsla en tomaatjes
Tussendoor: thee en water, fruit - als we laat eten, neem ik nog wat rauwkost
Avond: ik eet weinig aardappels want ik ben er niet dol op, 50-75 gram pasta of rijst, ongeveer 75 gram vlees, 200 gram verschillende groenten, gekookt of rauw, sausje van gebakken champignons (of andere 'groente'), of jus, of saus op basis van fritta uit een pakje van Heinz. Geen toetje, behalve als we oppassen. Dan krijgen we een ijsje: een kleine cornetto
Tussendoor: water, schaaltje met wat olijven en blokjes fetakaas, eventueel nog wat rauwkost, bv. tomaatjes of komkommer/courgette, twee glazen rode wijn (mijn guilty pleasure...)

Misschien lijkt het voor sommigen van jullie wel heel weinig, maar doordat ik vorig jaar en het jaar daarvoor zo bezig ben geweest met het werken uit het boek van Judith Beck met het bewuster 'eten' van alles, vooral tijdens de drie hoofdmaaltijden, merkte ik dat ik echt beter verzadigd was en veel minder trek had tussendoor. Dus kom ik heel vaak niet aan de porties rauwkost en noten die ik voor tussendoor geland heb. Zo blijf ik mooi onder de 1500 kcal en blijf ik inmiddels al best een tijdje aardig rond het zelfde gewicht. Mijn streven is in ieder geval onder de 53 te blijven. Maar dat kunstje vind ik net zo moeilijk al 'lijnen', dus wie denkt dat zij 'er is' als je op je streef zit: NOT. Inderdaad, we hebben geen keus en het blijft levenslang, maar er blijft echt genoeg lekkers over om ons mee te voeden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 13:34    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Nee hoor, niet weinig, genoeg eetmomenten.
Veel eten en slank blijven gaan nu eenmaal niet samen.
Ga je alles eten wat je zou lusten dan wordt je weer zwaarder.
Het is niet anders, accepteren maar??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 19:23    

Reageer met quote
Nan, ik wil rond de 1500 kcal eten gemiddeld per dag. Dan kan ik ook weer heel langzaam afvallen.
En dan weer ophogen misschien, maar eerst dus weer wat afvallen. De controledag die ik eerst had ingevuld was wat ik zou eten op een dag dat ik het niet zo nauw neem. En dan zit ik dus al snel rond de 2000 kcal. Wat voor mij dus blijkbaar teveel is. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 4:45    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hou het op rond de 1600. Kom ik af eet ik 1400. Het zit bij mij in het feit of ik wel of niet ksn bewegen. Ik werk het boek weer foor masr ga nu aan tweede boek beginnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 7:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, ik heb het zelf ook.
Gemiddeld mag een vrouw 2000 kcal staat overal, maar dan kom ik aan.
En als ik nergens naar kijk dan sla ik door en zit ik makkelijk aan de 3000 kcal.

Dus probeer nu mijn balans te vinden.
Per 2 weken verhoog ik mijn kcal net zolang tot ik zo goed als stil sta.
En dan heb ik genoeg variaties om te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 11:59    

Reageer met quote
Ik ben groen deze week en heb er een goed gevoel over. Morgen hele dag buiten in de winterkoude dus dan mogen het wat meer kcal worden denk ik.

Fijn weekend allemaal, tot maandag vermoed ik. Zwaaien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 13:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 5 van 15