Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb nu 3 weken vakantie. Heerlijk relaxen en niets doen. Cool Alleen wel oppassen met het eten. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
Het zonnetje schijnt. Genieten maar, morgenrood.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Annette ik zal wel moeten he? Lachen Gewicht nog niks gezakt. Maar het is ook pas 1 dag. Ik drink vannacht veel Melissa thee maar. Goed tegen het vocht. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 2:57    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik kwam erachter dat ik de laatste tijd weer wat vaker op m’n tenen moet lopen. En daarbij de schuld projecteerde dat ik zonder een echte keuze gemaakt te kunnen hebben verplicht gestopt ben met mijn werk en nu al weer bijna 8½ jaar tot mantelzorger voor m’n lief gebombardeerd ben.
Echter wat blijkt nu: door het diëten in combinatie met mijn HFI heb ik heb ik een te laat bloedsuikergehalte, waar ik dus echt chagrijnig van kan worden.
Ik zal me weer gaan houden aan de 6 eetmomenten per dag om wat minder prikkelbaar te zijn en dan gaat de strijdt tegen de weegschaal maar wat langzamer en zal ik dat ding wat minder aandacht geven.
Kwam er trouwens achter dat ik absoluut niet de enige ben en dat er zelfs een woord voor is: HANGRY! (samenvoeging van 'hungry' en 'angry').
Heeft iemand van jullie wel een last van HANGRYNESS?
Morgen is m’n weegdag, ben benieuwd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 10:22    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Nee, heb geen last van hangryness, wel af en toe last van het idee dat spontaan los gaan niet past bij het op gewicht blijven😂
Oh heb dan overal zo n zin in!

Zelf ben ik van het idee afgestapt dat ik op dieet ben, dit voelt te beperkt, ik mag immers alles hebben.
Niet zoveel als dat ik zou lusten maar dit is een normaal voedingspatroon dat past bij mijn lengte, activiteit en gewicht.

Ik eet elke dag 6, 7 x. Dit om mijn bloedsuikerspiegel op pijl te houden en geen honger te hebben.
Deze gewoonte bevalt me prima en lokt geen snaaigedrag uit.
En ik blijf er mooi mee op gewicht😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Die rare momentjes van hangryness (nooit van gehoord trouwens) niet eerder gehad. Wel dat ik me met wat meer eetmomenten op een dag 'warmer' voel. Ik denk dat het gewoon beter voor me is.
Maar ik ben ook wel eens sjagrijnig hoor om niet alles wat ik lekker vind te (kunnen) eten.
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 23:38    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijne vakantie Morgenrood!

Ik ga straks met een vriendin aan de high tea.
Ik heb al wel gegeten bij de locatie, alleen de high tea is nu nieuw. Ik ben erg benieuwd wat ze er van maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Hangry, grappig woord. Maar ik geloof niet dat ik er last van heb. Wel van snoepen soms. En dat is echt niet slim.

Mijn gewicht is weer omhoog. Grrrr. Ben ik ook nog uit eten geweest gisteren avond, dat gaat (zouter en vetter) ook niet helpen om het omlaag te krijgen. Vandaag balans-dag dus maar.

Iedereen nog een fijne zondag! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 2:41    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
1 kilo eraf, Het gaat weer de goede kant op. Ik heb deze week veel gewandeld. Elke dag meer dan 10000 👣. Dat scheelt. 😀 En de hele week koolhydraat arm gegeten. 🤣
Gisteravond naar de film geweest. The Post met Merel Streep.
Goeie film. Daarna nog wat gedronken en wat hapjes gehad. Moet kunnen.😊 Fijne zondag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 8:15    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het prima, ondanks de lastige vorige week, ik had gehoopt gelijk te blijven maar dit is eigenlijk een mooie meevaller.

Vandaag maar eens kijken wat we gaan doen. Eerst maar eens een brood bakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 8:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Pagina 23 van 26