Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje (de 25e): samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Dymphie Tja wat zal ik zeggen. Ik weet hoe het moet en ik kan best af en toe een beetje chocolade eten, maar dan gaat zo'n reep open en dan gaat het toch mis, want het is zo lekker. Als het nu vies was hahahaha dan had ik geen probleem. En niet kopen of in huis halen, daar word ik niet blij van (zeg maar superchagerijnig).

Ik heb vandaag in elk geval lekker 2x gewandeld en er zitten zo'n 26000 stappen op de teller en ik heb nog geen chocola op! Overwinning nummer 1 vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jan 2018 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Monique, eet je hele pure chocolade? Van die 70 % cacao bedoel ik? Dat neem ik als ik zin heb ik chocolade. En ik kan er echt niet veel achter elkaar van eten eigenlijk. Melkchocolade at ik vroeger ook hele repen van achter elkaar. Maar nu vind ik dat niet lekker meer. Veel te zoet en smaakt niet naar chocolade vind ik nu. Mij heeft dat wel geholpen toen. En nu kan ik er ook weken niet aan denken zelfs. Lach

Ik heb een redelijke eetdag achter de rug. Nu nog meer drinken, want dat blijft achter. In de zomer vind ik dat makkelijker, nu vind ik al dat water maar koud. En neem ik liever thee, maar als ik dan druk ben (op het werk) schiet dat er vaak bij in. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 3:26    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@flying missy

Ik vind water momenteel ook niks, maar drink tegenwoordig verse munt thee.. bij de groenteboer haal ik hier elke week een grote bos verse munt voor een euro en dan lukt het me wel om aan mijn water behoefte te geraken.. maar snap dat tijdens je werk dat niet altijd ff handig is.. maar wel jammer zeg..

Hier gaat het wel zijn gangetje, ik mag niet klagen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 14:02    
Vrouw Weeggegevens   monique75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Flying Missy Nee gewone melk chocolade vind ik het lekkerste. Wit vind ik geen chocolade en puur eet ik ook wel, maar meestal dus niet. Toen ik net helemaal was afgekickt van de zoetigheid, had ik ook helemaal geen behoefte aan wat voor chocolade dan ook. Maarja, je mag weer een beetje "normaal" gaan eten en dan sluipt het er weer gewoon in. Ik heb melkchocolade altijd al het lekkerste gevonden wat er is. Een mens moet toch iets hebben om van te genieten? De een neemt een wijntje, de ander een dropje. Tja doe mij dan maar chocolade Erg blij

Vandaag weer enthousiast gewandeld. Het was wel een stuk warmer dan gisteren. Ik dreef zowat uit mijn jas! 19000 stappen op de teller!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
Nog steeds geen trek in eten. Wel 3 boterhammen gegeten. Dat was alles vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jan 2018 23:43    

Reageer met quote
Josephine, heb je ook de griep gekregen? Sip

Ik heb gewandeld met de hondenclub. Ruim anderhalf uur. Was lekker wandelweer. En goed voor mijn stappen gemiddelde. Lachen

Ik ben bezweken voor een half mokka gebakje. Nu al weer spijt van natuurlijk. En ik moet niet iets gaan eten waar ik gelijk spijt van heb. Dan is het het niet waard. Zondigen mag, maar alleen als ik er dan ook echt van kan genieten............ en dat was nu dus niet zo. Verward
Verder wel een goede eetdag gehad gelukkig.

Nu nog een paar dagen goed volhouden, misschien kan ik dan toch een groen hokje krijgen deze week. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 3:33    
Vrouw Weeggegevens   Josephine
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low-carb

Reageer met quote
ja Missy
Na jaren ben ik weer eens aan de beurt om de griep te krijgen. Ik heb het geweten. Ik ging vandaag voor het eerst naar buiten. Ik was bekaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 16:08    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wel dan zijn jullie al verder dan mij. Ik ben al een week niet buiten geweest. Nog steeds aan het hoesten, ik lijk er niet vanaf te komen Verward Rollende ogen Ik eet ook nog niet veel, kippensoep en een broodje. Tot nu wel genoeg gedronken, denk ik. Schaam Schaam

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 17:36    

Reageer met quote
Schijnt ook een nare griep te zijn, die lang blijft nazeuren............ sterkte Josephine en Morgenrood. Kalm aan maar zou ik zo zeggen. Lach

Ik ontspring, even afkloppen, tot nu toe de dans. Heb mijn dochter een beetje links laten liggen, alleen gebeld, want die was ook al ziek. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 5:37    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
het is echt een nare virus.. ik heb mijn zoontje al voor de 2e keer in 2 weken tijd thuis.. Huil huil Huil huil en denk dat hij nu het ergste heb gehad en het gaat nu redelijk de goede kant op..

ik ben gelukkig al een hele poos niet ziek geweest (ff afkloppen)..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 11:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 19 van 26