Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Disco Lieve Annette van Harte Gefeliciteerd Happy Birthday met je verjaardag Kado

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 mei 2022 9:05    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Annet ik ben te laat maar nog HEEL HARTELIJK GEFELICITEERD .
Had je een fijne verjaardag gisteren ?

IK heb net wat rommel uit een kast opgeruimd ,mooi zondagochtend klusje .

Gewicht blijft mooi 64 kg vanavond halen we chinees ,daar netjes alles van ingevuld op de eetmeter en blijf mooi onder de 1150cal.

Vanmiddag in de tuin werken wel rustig gisteren al veel gedaan .

fijne zondag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2022 10:52    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
En ik ben helemaal te laat… Schaam Schaam ohhh Schaam me diep. Zolang niks aan jou geschreven!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En ook met jullie huwelijksjubileum!
Het is gelukkig prachtig weer en de zon maakt het zo een geel mooie mei-maand.
Ik wens jou en jullie nog heel veel goede en gezonde jaren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2022 11:12    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Kanjers,

Sorry dat ik het zo af laat weten,
op een of andere manier ben ik uit mijn ritme en kan de draad nog niet vinden om hem weer op te pakken.

Niks aan de hand, misschien komt het door het lekkere weer en de activiteiten die weer allemaal opgestart zijn (duiken, camperen, etc.)

Komt goed dames, heb geduld met mij Schaam Schaam

Fijne maandag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 6:42    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lissane het komt wel weer goed als je tijd heb om hier te komen.

Ik ga straks boodschappen en vroeg met hondje lopen voordat het te warm wordt.

Fijne week en succes .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 7:28    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Annette gefeliciteerd alsnog! Had je een fijne dag gehad?

Ik heb een raar (en druk) weekend achter de rug met mijn allerlaatste flyball wedstrijd. Zal raar zijn na ruim 15 jaar. Ik ga de groep en het spelletje missen, maar soms moet je een deur dicht doen en kan een andere dan weer open toch? Lach

Met mijn gewicht gaat het prima. Dat vasten helpt mij echt. En het valt me niet eens zwaar. Lach Vandaag dus weer vastendag. Vanavond eindelijk aan de asperges, had ik al een tijdje zin in! smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Anette@ Hoe is je verjaardag verlopen? ja ja... dat had je niet verwacht dat we er aan dachten. Disco

Lisanne@ Dat hebben we allemaal wel eens dat we geen tijd hebben om te 'weegcluppen'.
Ook ik had dat de afgelopen weken. Ook door het mooie weer, we waren veel erop uit.
Maar ik hoop de knop toch nog ff om te zetten, voordat ik op vakantie ga. Hou je goed en geniet lekker.

FlyingMissy@ Waarom stop je met de hondentrainingen? Wat ga je in de plaats dan doen met de doggies? Nu kan je zonder een vereniging ook de honden blijven trainen etc., dat moet je toch bij houden en dat kan gewoon ook op een veld. Maar je deed toch flyball of zoiets? Gaan de honden dat ook niet missen? Je bent in ieder geval niet in een gat gevallen toen je met pensioen ging.
Ik val van me stoel van het lachen!

Eliza@ Wij hebben niet gekeken naar het Eurovisiesongfestival, zoveel herrie. Vreselijk. Leuk liedje van Moldavië, niet?. Lekker vrolijk. Jij bent ook lekker bezig en dan lekker wandelen met de hond. Gezellig hoor.

SweetDreams@ Ooohhh puberstress, vreselijke tijd. Maar onthou dat het voor de kids ook een ramp is. Ze weten gewoon niet wat ze moeten doen met al die hormonen die gieren door het lijf. Ik probeerde me te plaatsen in hun situatie, toen mijn jongens thuis waren en in de puberteit kwamen, nou... ik wilde per se geen preken van mijn ouders horen en zeker niet van mijn moeder. Terwijl ik haar verafgood.
Hoe meer je zegt, hoe kwader en tegendraads ze worden. Het gaat over en in die tussentijd... hou de rust in huis, want je raakt ze zo kwijt. Laat het lijntje een klein beetje vieren tot het redelijke, maar laat ze niet over de grens gaan. Stel dat duidelijk op een relaxte manier.
Maak het gezellig zover ze dat accepteren, ondertussen gewoon je eigen ding blijven doen en af en toe de kids negeren. Dat wil ook wel eens helpen. Heel veel geduld, liefde en kracht. Dit is een nare tijd waar jullie allemaal doorheen moeten. Zie het als een beetje losweken van de ouders. Dat begint al heel vroeg, zonder dat je er erg in hebt, mama zijnde. Liefde

Dymphie@ Kop op, lieverd. Ik snap je helemaal, maar probeer het voor je omgeving toch wat gezellig te houden. Van dat fitten wordt niemand gelukkig en zeker je omgeving niet. Je hebt ook veel te veel ondernomen en daar krijg je nu de rekening van gepresenteerd. Dat vreet energie, die je niet hebt, maar de mensen om je heen houden van je. Vergeet dat niet. Hoop dat je gauw weer uit je dip bent. Uitrusten, uitrusten en nog eens uitrusten. Beter plannen en gewoon 'Nee' zeggen, de prijs is te hoog voor je, daarom ook een kort lontje. Je gaat ver over je grenzen heen. Laat alles nu maar ff los.
Dat afvallen is nu echt geen prioriteit, ook dat even de tijd geven. Alles op je eigen tempo. Hou je goed hoor. Lief

Baal van dat rode vakje, terwijl iedereen het zo goed doet.
Ik heb besloten om de ochtend te vasten, kijken wat mij dat brengt. Dan eet ik wat in de middag, tussendoor rond 15:00 uur en 's avonds om 17:30 uur mijn prakkie, daarna niets tot 12:00 uur de volgende dag.
Ongeveer 19 uur tussen diner en ontbijt. Niet meer dan 1000 kcal. Maar wel opletten met de eiwitten en koolhydraten.
Wel drink ik veel water en thee. Dus ook een soort vasten. Je kunt niet altijd shaken.
Alles wat ik eet, noteer ik ook in mijn dagboek, zie link hieronder Lachen

Nou lieve mensen, heel veel succes deze nieuwe week.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 16:00    

Reageer met quote
Ik doe ook graag weer mee. Er mag wat af, rustig aan, dan breekt het lijntje niet… Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster, ik doe met beide honden ook nog aan jachttraining he. Lach En ze gaan de helft van de zomer mee naar de camping, daar vermaken ze zich prima. Ze missen het alleen als ze het zien. En ik ga er niet meer heen. Wel ben ik voor Bonny (de jongste) aan het kijken naar hooper trainingen. Dat is geen teamsport maar doe ik dan 1 op 1 met haar. Zijn overigens ook wedstrijden van. Ik hoef dan minder te rennen ook, wat ook fijner is voor mij. Lach

Nee ik ben niet in een gat gevallen. Lachen Muziek en honden houden me aardig bezig en op de camping doe ik lekker lezen of een beetje aanrommelen met mijn fototoestel. Lach

Ik heb ook niet gekeken naar het songfestival, vind er al jaren niks meer aan. Dat geschreeuw en die 'show' het gaat niet meer om de liedjes zo. Rollende ogen

Crebster 1000 kcal is dat niet een beetje weinig? Crashen helpt niet, wat je afvalt komt er dan zo weer aan ook. Verward Ik doe het nu op 2 dagen per week vasten en eet dan alleen in de avond. Drink ik tussendoor bouillon van een blokje zodat ik niet van mijn stokje ga. En het werkt voor mij goed. Kan ik op de gewone dagen best aardig wat eten ook! Ik weet niet of dat wat voor je is?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 15:53    

Reageer met quote
HeerlijkMissy, dat je niet in een gat gevallen bent. Dat had ik bij jou ook niet verwacht! Je was er zoooo klaar mee, dat je nu fijn je eigen ritme op kunt en mag pakken . (Hebben ze je nog niet opgebeld of je nog kunt invallen? Een vriendin van me heeft dat nog drie maanden gedaan, maar daarna was ze er echt klaar mee, en moe ook!! )

Je gaat goed zo!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 23:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 6 van 12