Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 44: wij helpen elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

Maandag weer een nieuwe week .

Ik heb een goed weekend gehad en gewicht is weer aan het dalen

Missy leuk een cursus fotografie succes ermee .

Lisanne jij ook een goed week .

Ik ga genieten van het mooi weer niet in de zon want dan heb ik bruine armen en benen trek ik op vakantie badpak aan Nee geen gezicht al die witte stukken lichaam

Fijne week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2022 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Fijn Eliza dat jouw gewicht daalt, vasthouden hè!

Ik heb gisteren een goede dag gehad wat eten betreft;
ik heb mezelf een flinke schop onder mijn kont gegeven.
Ik bleef maar excuses verzinnen en uitstellen;
zo stom dat ik dat gewoon al járen weet en het tóch regelmatig weer doe Schaam Schaam

Afijn, hopelijk blijf ik het nu vasthouden en is het straks weer in balans.

Voor de werkers onder ons: werk ze met zin, en voor iedereen:
fijne dinsdag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mei 2022 7:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ben teleurgesteld ik heb weer een enorme vreet bui gehad .
Waarom weet ik niet en weer zeg ik tegen mijzelf niet doen .

Vandaag koude schotel erg lekker maar niet te veel van pakken ..

Hondje 9 jaar oud moet morgen kiesjes 2 eruit laten halen
Ik schrok maar de DA zei dat komt heel veel voor bij de kleine honden .
Ze zal er geen last van hebben met eten .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mei 2022 7:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen .

Hondje is weer de oude nu elke dag haar tanden proberen te poetsen .

Gewicht eindelijk naar beneden 64 .

Wens jullie een fijn weekend .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 7:26    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig een groen vakje en nu volhouden.
Over 4 weken gaan we op vakantie dan wil ik nog graag wat kwijt
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Eliza, mijn dochter heeft ook een klein hondje (Yorkie) en die is ook al kiesjes kwijt. Eet prima verder. Fijn dat het achter de rug is! Tandenpoetsen, moet ik ook eigenlijk maar mijn jongste hond -die het het meeste nodig heeft- laat het niet echt toe. Sip Ze krijgt wel een poedertje over haar eten. Dat veranderd de samenstelling van het speeksel zodat ze minder aanslag krijgt. Lach

Vreetbui, weet je waarom? Verveling? Ben je te streng voor jezelf? Als je weet hoe het komt is het makkelijker om het te voorkomen vaak. Lach

Mijn gewicht was weer gezakt. En vastendag vandaag gaat goed. Ook al een lekkere wandeling gemaakt in het bos. Het is echt goed weer om te wandelen, niet te warm en niet te koud. Cool
Zit op de camping, morgenavond weer naar huis. Zondag drukke dag. Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 13:59    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Zo, ik ben er weer. Ben weer bij gelezen.

Annette@ Hoe gaat het met jou? Heb je nog onze trouwe vriendinnen te pakken gekregen die nog niet in ons sprintje zitten? Mis Shakena en Dymphie, ze horen er toch bij, vind je niet? Hoop dat ze zich toch nog in gaan schrijven.
Heb jij nog die wedstrijd gezien van Feyenoord, wat heerlijk dat ze in de finale staan. Wat spannend was het. 'T was nu al feest. Donderdag 25 mei het vervolg tussen Roma en Feyenoord. Ben weer zenuwelappig. Succes met alles!

Eliza60@ ja joh, ook dieren krijgen met dit soort kwaaltjes te maken, gelukkig gaat het nu weer beter.
En ja die eetbuien, ik drink wat water per dag om dat te voorkomen, maar die trek blijft. We moeten sterk blijven. We weten waarvoor we het doen.
Wel fijn dat je man zo handig is en dat er dan gelijk een nieuwe
wc -pot wordt geïnstalleerd, als je dat uit handen moet geven, duurt het zo lang voordat er iemand beschikbaar is. Jullie zijn zo lekker bezig. Hou vol met afvallen, we gaan er weer voor.

Flying Missy@ Leuk dat laatst je hondje zijn diploma heeft gehaald. Je zag het niet aankomen, las ik. Grappig hoor dat je dat doet je honden. En dan ook nog muziek en een cursus fotografie, jij verveelt je voorlopig niet. Wees voorzichtig met de terugreis.

Josephine@ Fijn dat je er weer bent, gezellig hoor. Samen helpen en motiveren we elkaar. Jij bent ook zo lekker bezig met de sport, knap hoor. Gelukkig kan je daar lekker je kcal verbranden als je teveel drop heb gegeten. Ik begreep dat je dat zo lekker vind, nou... ik ook hoor, maar ik begin er niet aan. Zou ik ook met chocolade moeten doen, ha ha ha... zo lekker.

Kreeft@ Fijn dat je wat bent afgevallen, zo fijn gevoel. Dus jij zit ook af te tellen met je vakantie. Wat fijn hè, om naar uit te kijken. Eindelijk!

Lisa30@ Hallo Lisa, hoe gaat het met jou? Lukt het jou nog een beetje om het vol te houden? Heb jij ook al vakantieplannen?

Lisanne@ Hoe bevalt je vaatwasser? Ik las dat je behoorlijk baalde toen ie het niet meer deed. Ha ha ha... Ik heb er één, maar gebruik het niet. Lekker samen ouderwets kliederen in de afwasteil. Ach... we gebruiken samen niet zoveel en houden het bij. Het heeft wel wat. Waar gaan jullie dit jaar naar toe met het campertje? Hebben jullie al een route uitgestippeld? Het idee alleen al is zo leuk. Balen dat we alles zo lekker vinden hè. Ik ben ook niet goed bezig, alles is zo lekker. Laten we maar gauw weer die knop zoeken om om te draaien, want het is weer bar en boos.

SweetDreams@ Gelukkig kunnen we elke dag opnieuw beginnen en als we dat ook werkelijk doen, dan moet het goed komen voordat het echt zomer wordt en in onze mooie kleding willen flaneren. De feestdagen zijn nu zo goed als voorbij, dus dat moet goed komen. Met wat beweging, zijn de overtollige kilo's er zo weer af. Kop op, we gaan er voor.

Heb de laatste weken zoveel gefietst en genoten van het weertje. Zo te lezen zitten we aardig goed in ons velletje en doen we de dingen die we doen. Leuk hoor.
Ook de vakantie schiet al aardig op voor diegene die gaan. En ja... nog ff de kilo's eraf krijgen is wel een dingetje hoor.
Ik ga helemaal niet goed en eet behoorlijk van alles mee. Morgen wegen, dat wordt wat.

Morgen dat Eurovisiesongfestival, of ik ga kijken. Wat gillen en schreeuwen ze en dan dat Nederland. Verschrikkelijk met onze S10. Wat een afgang.
Geef me dan maar Moldavié, Zdob si Zdub & Advahov Brothers - Trenuletul, heerlijk wat een feestje is dat vergeleken met treurwilgje.

https://youtu.be/93mpIFeQ4f4

Wens iedereen een heel fijn weekend en geniet van het weertje. Kijken hoever wij komen zaterdagavond/nacht. Grap

Lieve groet van Crebster en wees voorzichtig met vrijdag de dertiende Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lieve allemaal, ik heb het erg laten afweten hier… dik excuus.

Ik zat en zit nog niet zo lekker in mijn vel en heb een kort lontje hier in huis. Vorige week gekampeerd. Was prima. Ook naar een oud-collega geweest, wat ook prima was, maar mijn lichaam, is moe en ik moet er de tijd voor nemen om weer bij te komen. Dat kost even meer dan een paar dagen denk ik. Ik zie de wegerd helaas ook omhoog kruipen en dat gaat de verkeerde kant op. Gemeen Gemeen
Eerlijk gezegd ben ik gewoon even nergens zin in en probeer ik maar te wachten tot ik me weer wat blijer voel.
Liefs voor jullie allen! Vast tot later!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 19:45    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Onze puber was deze week niet het probleem, wel onze 7-jarige dochter. Wat een moeilijke week heeft ze achter de rug. Een heel groot mondje, zeer tegendraads. Pff, energie vloeit zo weg en dan is er ’s avonds de trek in chocolade en chips omdat je vind dat je dit verdiend hebt na zo een hectische dag…
Ik ben blijkbaar te goed aan het zwemmen. Vandaag bij de dokter geweest, blijkbaar een spierverrekking opgelopen, dju toch. Hopelijk kan ik snel terug de draad opnemen.
Moederdag heeft mij op emotioneel vlak ook weer even achteruit gezet. Eerste keer zonder mijn mamsie. Het was zéér pijnlijk, wel fijn dat de kindjes mooie cadeautjes hadden gemaakt. Toevallig allebei schilderij en een hanger met bloemetjes, hangen nu op in onze gang.
Vorige week heeft onze zoon zijn eerste atletiekwedstrijd (meerkamp) gedaan op de piste. Hij was samen met tweedejaarspupillen, hierdoor teleurgesteld in zijn prestaties (in het totaal 10de van de 13 deelnemers). Maar er waren maar 4 eerstejaarspupillen waarvan hij het tweede was. Dus hebben we hem deze week proberen uit te leggen dat hij enkel naar zijn eigen uitslag moet kijken. Hopelijk beseft hij dit morgen bij zijn tweede wedstrijd…
En dan zondag een dagje pretparken. Al drie jaar geleden…
Fijn weekend allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2022 21:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Crebster ik weet ook niet of ik songfestival kijk . Moldavie vond ik ook een vrolijk lied .

Dymphi jammer moe zijn en niet lekker in je vel .
Hopelijk lukt het vandaag de zon is heerlijk .

Sweetdreams ach kinderen in die leeftijd opvoeden valt niet altijd mee . Je zoon is goed bezig. Winnen en verliezen ligt soms dicht bij elkaar Die leert het wel .

Hondje het gebit poetsen ging redelijk wel moet ik een andere tandenborstel kopen .

Fijne zaterdag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 mei 2022 7:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 5 van 12