Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisanne: fijn dat je zo genoten hebt vd carnaval.

@missy en @crebster: dank jullie wel. Ik ben voorzichtig optimistisch.

@missy: wat fijn dat je zo'n lekker weekend gehad hebt. Heerlijk ook dat je niets bent aangekomen na de Chinees. Dat kon ik niet zeggen met Chinees na de film zaterdag.... Maar het vasten helpt je dus daarbij! Fijn.

@crebster: gefeliciteerd met je nieuwe klikgebit. Super dat-ie zo goed past. Het was dus de moeite waard!

Ik heb n zware week voor de boeg. Ondanks dat Rutte zegt: werk 50% thuis moeten wij miv deze week weer iedere dag n kantoor. Het thuiswerken is helaas gestopt bij ons. Dat is n stuk zwaarder. Met reistijd etc.

Fijne week verder allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2022 20:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Sip Dat is echt vervelend Annette. Waarom kan een deel van het werk niet uit huis he. Verward En je moet best ver reizen ook. Rollende ogen Sterkte er weer mee. Vandaag vrij of ook gelijk weer 5 dagen?

Ik ben aan mijn laatste 4 nachten begonnen. Het ziet er naar uit dat ik het dan toch ga halen. Lachen En dan is maandag de 1e dag van de rest van mijn (vrije!) leven. Cool

Ben de 2 ons weer kwijt geraakt. Nu nog een pond omlaag zien te komen. Gaat wel heel, heel langzaam nu. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 2:30    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

FlyingMissy, wát een mijlpaal ga jij tegemoet, fantastisch!
Nog even een paar nachten en dan afscheid…lekker hoor, samen genieten van jullie vrijheid, dik verdiend.

AnnetteM, dat is weer wennen voor jou. Wel vervelend dat jouw werkgever niet wat zuiniger op zijn/haar personeel is, thuiswerken blijft toch een stuk veiliger. Maar ja, er zal wel een goede reden voor zijn dat hij/zij jullie liever op locatie ziet…

Crebster, heerlijk dat jouw gebit je zo goed bevalt, het duurde even, je moest er wat voor over hebben, maar dan heb je nu ook een mooi resultaat.
Lekker knauwen weer, haha!

Lieve mensen, hoe gaat het met jullie allemaal?
Astride, Elisabeth, Dymphie, Shakena en Soesje, lukt het allemaal nog met gezonde keuzes maken en goed voor jezelf zorgen?

Nou Kanjers, ik ga zo met moeders naar het ZH, ze gaan kijken of zij een pijnbehandeling kan gaan krijgen voor haar rug.
Ze staat op de wachtlijst voor een operatie maar tot die tijd hopen we op vermindering van de pijn,
Vandaag dus een dagje vrij genomen om met haar mee te gaan.

Mijn gewicht is stabiel, ik hoop nog steeds op wat kilootjes minder, maarja, wat er nu niet aankomt hoeft er ook niet af.

Fijn weekend allemaal; het word lenteachtig weer dus we kunnen genieten!
Tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo lieve mensen,

FlyingMissy@ Heerlijk zeg dat je bijna je vrijheid tegemoet gaat. Wat verdiend zeg. Het stond trouwens in mijn agenda... dat mogen we niet zomaar voorbij laten gaan, natuurlijk. Sterkte en hou nog ff vol, maar ik ben zo blij voor je. Heb je al plannen gemaakt wat je gaat doen als je met pensioen bent?

Lisanne@ ja, mijn gebit is weer super en kan eten en kauwen wat ik wil, het gaat niet los. Het zit als een muur, heb er geen spijt van.

Annet@ Ik weet wel waarom ze je naar kantoor willen hebben hoor, dan zien ze tenminste weer een leuk gezichtje. Ha ha ha... al die treurwilgen daar op kantoor. Ik val van me stoel van het lachen!
Denk voor je cliënten dat 'face to face' misschien ook beter werkt, is het niet? Alleen voor bijvoorbeeld het milieu en de vreselijke benzine prijzen, hadden ze op je werk zich af moeten vragen of het niet logischer / handiger had geweest, dat de werknemers wat vaker thuis hadden kunnen blijven werken. Maar goed... hoe is het verder gegaan deze week? Ging het een beetje of was het erg druk?

Helaas ben ik weer aangekomen, kon afgelopen week erg weinig doen, want ik was giga door mijn rug gegaan, maar... eergister begonnen met een kleine wandeling en vandaag weer voor het eerst gaan fietsen. Dat ging gelukkig goed, morgen weer lekker op de fiets.

Heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een lekker patatje met pindasaus van Bram en lekker asociaal buiten in het zonnetje zitten smikkelen samen met mijn man na maanden... ha ha ha... dat ging me toch goed met mijn nieuwe hapklapper van me. Grap
Had mezelf beloofd dat zo snel mogelijk te doen, nu voor de rest van de week netjes blijven. Vandaag was het mijn boostdag i.p.v. de zaterdag.

Ben weer in actie, dus het moet er weer afvliegen als ik me aan mijn dieet blijf houden.

Wens iedereen succes, sterkte en veel liefs.

Groetjes van Crebster.

Grap Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 mrt 2022 16:16    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Oh écht Crebster, Muts, ik lig hier in deuk, tranen over de wangen: Hapklapper, die hou ik erin hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2022 0:07    

Reageer met quote
Wat een grappig plaatje Lachen

Wat ik ga doen vroeg je Crebster. Ik ga muziek maken en honden trainen als vanouds. Lekker kamperen in de zomer (elk weekend! Erg blij ) en ik wil mijn fotografie weer gaan oppakken. Mooi toestel ligt nu ook maar te verstoffen. Lachen Ik ga wandelen en fietsen en genieten. En geen verantwoording meer voor cliënten. Niet meer overdag in bed liggen als het mooi weer is. Gewoon een levenslange (en ik hoop dat het nog echt lang zal zijn) vakantie. Lachen En het allereerste wat ik ga doen is mijn echtvriend kussen en bedanken voor het geduld en de steun, want als je wederhelft als vaste nachtdienst werkt zoveel jaren trekt dat ook een wissel op de relatie hoor. Hij zal ook wel blij zijn dat het klaar is. Lachen

Ik ben weer klaar met vasten dus mag weer gewoon eten het hele weekend. Lach Zaterdag is soepdag bij ons thuis, soep met brood. Omdat er altijd gesport moest worden vroeger, dan was dat makkelijk. Lachen Tradities moet je in ere houden toch? Uitlachen
En toevallig houd ik erg van brood en ook van soep. Dat ook. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2022 2:27    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sorrie allemaal dat ik er niet zo veel bent het gaat lichamelijk niet zo lekker.
Het komt wel weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 mrt 2022 20:19    

Reageer met quote
shakena schreef:
Sorrie allemaal dat ik er niet zo veel bent het gaat lichamelijk niet zo lekker.
Het komt wel weer

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Is rot genoeg voor je. Ik hoop dat het binnenkort weer wat beter gaat met je!

Lekker wezen poetsen op de camping. Gordijntjes en dekbed mee naar huis. Lekker wassen zodat het allemaal weer fris is. Gezellig dat er al zoveel veldgenoten waren ook. Leuk om ze te zien/spreken na de hele winter. Lach

Weegschaal was blij met me, nu zien dat het zo blijft. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2022 2:23    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier gaat het zo z'n gangetje.
Stabiel maar net iets te hoog, ga weer even bekijken waar ik winstpunten kan behalen.
Goed weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2022 8:32    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
FlyingMissy@ Nou kanjer, je laatste nachtje, dacht ik. Heel veel sterkte en dan....

Lieve groet van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 mrt 2022 12:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 10 van 21