Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@crebster: dankjewel voor je lieve woorden. En voor je vertrouwen. Dat doet mij echt goed.

Ik weet zeker dat het bij jou ook goed komt. Dat heb je al bewezen. Ik gun jou zo je advocaatje met slagroom!! Na het harde werken in de keuken van de haven! Heb je 'Nee' kunnen zeggen? Ik zou je gunnen dat je dit wèl kunt oppeuzelen en dan iets anders laat staan. Is dat n idee?

Lieve groeten en fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2022 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
AnnetteM schreef:
@crebster: dankjewel voor je lieve woorden. En voor je vertrouwen. Dat doet mij echt goed.

Ik weet zeker dat het bij jou ook goed komt. Dat heb je al bewezen. Ik gun jou zo je advocaatje met slagroom!! Na het harde werken in de keuken van de haven! Heb je 'Nee' kunnen zeggen? Ik zou je gunnen dat je dit wèl kunt oppeuzelen en dan iets anders laat staan. Is dat n idee?

Lieve groeten en fijne avond!

Goedemorgen Annette,

Lief van je dat je me mijn advocaatje gunt. Helaas bereik je daar niet je doel mee. Daar ben ik wel achter gekomen. Ben een hele tijd stabiel gebleven toen ik zo was afgevallen en kon ook wat meer en anders eten dan in de tijd van de shakes, maar op een gegeven moment slaat de weegschaal negatief uit. Dat was deze week weer gebeurd. Werk aan de winkel. Het vervolg van dit verhaal komt eraan...

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 feb 2022 9:43    

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers, ⁣

Disco Ben gelukkig weer 3 ons afgevallen en wat ben ik trots op mezelf Dansen

Jullie mogen gerust weten dat ik gisterochtend me kapot was geschrokken bij het wegen. 1 dag voor mijn weegmoment. Huil Huil Huil
De weegschaal stond op ruim 71 kilo. Ik was totaal in paniek, want zoveel kcal werk ik niet naar binnen, maar... snoep wel zo af en toe en beweeg ook niet echt veel door omstandigheden. Maar goed...
Gelukkig een goede stoelgang gehad, maar ook lekker 3 uur gepoetst in de haven... en...ik heb 'Nee' gezegd tegen mijn heerlijke advocaatje met slagroom... Ha ha ha... en wat voelde dat goed, zeg. Ik deed net of ik heel sterk was, achteraf bekeken, was ik dat ook.
Heb wel tussendoor een cola zero gedronken wat ik bijna nooit drink, dat is ook zo'n guilty pleasure voor mij, maar gelukkig zit daar tenminste niets in betreft kcal. Ook veel water gedronken en dat scheelt enorm. Die drie uurtjes werken om de week vind ik zo ontzettend lekker en voel me weer nuttig. Dan ga ik me toch ff tekeer in die keuken en de mensen van de haven zijn zo super blij ermee. Met de radio op 10 Gold en maar mee galmen. Moet ook zo lachen om die gasten, het is bijna een middagje uit, ha ha ha..
Als ik klaar ben lopen ze trots door de glimmende keuken. Krijg ook veel complimenten en zou zo full time kunnen werken. Mensen komen gewoon naar me toe om te vragen of ik niet bij hun thuis kan komen poetsen, maar dat kan ik gewoon weg niet meer, zo graag ik dat zou willen, want poetsen is mijn lust en mijn leven.
Zorg altijd op deze dagen dat ik wat pasta of een prak van het een of ander in de vriezer heb staan, want als ik dan thuis kom, heeft manlief de prak al opgewarmd. Echt teamwork. Ik stuur een leuk app-je: 'Spring nu op de fiets', met een leuk plaatje en hoppa... kan gelijk aan tafel als ik na 20 minuten thuis kom. Alleen wat een wind gister. Gelukkig heb ik een elektrische fiets, ook link, want als je te hard rijdt met die rukwinden vlieg je zo de berm in als je niet uitkijkt.

Heb gistermiddag ook een eetwissel gedaan. Had ff geen plezier in mijn voeding. Manlief nam gelukkig weer Brinta mee toen ie de boodschappen had gehaald. Gistermiddag een bord genomen voordat ik ging poetsen. Dat vond ik een prima eetwissel. In plaats van dat advocaatje met slagroom, een bord Brintapap. Vult goed en geen hongerklap gehad.
En zie het resultaat als je verstandig en sterk bent geweest.

Nou lieve mensen, wens iedereen veel plezier vandaag en wees sterk. Sport Het voelt zo goed als je resultaten boekt.

Fijne dag en groetjes van Crebster. zwaai zwaai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 feb 2022 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik weet ook niks van shakes. Maar ik doe nu wel 2 vastendagen in de week (24 uur vasten en dan 1 warme maaltijd en dan weer vasten tot het ontbijt) en dat werkt heel goed. Zie mijn grafiekje. Lachen Ik drink van veel en neem als ik flauw wordt een kop bouillon van een half blokje. Dat is mijn traktatie dan. Erg blij Voordeel is dat ik de andere 5 dagen niet meer zo erg hoef op te letten. Lachen

Lisanne gefeliciteerd met je Abraham hoor. Was hij erg verrast? Erg blij

Crebster ik wilde wel dat ik iets van jouw poetsplezier kon overnemen. Ik vind het vreselijk........... het is dat het af en toe moet anders deed ik het nooit meer! Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 2:45    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Ik heb ook zo n hekel aan poetsen, maar af en toe moet dat echt.
Dan maar even keihard de muziek aan en me kwaad maken.
Dan is het zo gedaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Dank jullie wel voor de felicitaties.
Abraham was blij verrast met de versieringen, de volgende dag op zijn werk trof hij zelfs een 2e Abraham pop aan.
Afijn, het dagje Efteling was kei-gezellig, we hebben het de tijd dat we er waren aardig droog gehouden.
Wel snel de spullen ‘s avonds weer uit de tuin en van de gevel gehaald want de storm was op komst.
Kortom, manlief heeft genoten en zich écht jarig gevoeld.
Morgenavond nog met de familie uit eten en dan is het feest voorbij.

Mijn gewicht is gelukkig gelijk gebleven, ik heb natuurlijk wel het e.e.a. extra genomen deze week…ik ben tevreden dus

Nu ga ik te voet naar mijn klantje; ik blijf daar heel de dag dus denk dat ik in de volgende storm naar huis onderweg ben…dan liever lopen dan op het fietsje, haha!

Beste Toppers, maak er een mooi uiteinde van de week van en dan een fijn weekend. Houd je vast dat je niet wegwaait (wij zijn tenslotte van die lichtgewichtjes Ik val van me stoel van het lachen!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
We zijn echt een club van gelijkgestemden.

Allemaal, wees vandaag voorzichtig!

Crebster, wil je uitleggen wat een eetwissel is en welk nut het heeft. Ik denk dat ik mij daar iets bij kan voorstellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 9:48    

Reageer met quote
Astride schreef:
We zijn echt een club van gelijkgestemden.

Allemaal, wees vandaag voorzichtig!

Crebster, wil je uitleggen wat een eetwissel is en welk nut het heeft. Ik denk dat ik mij daar iets bij kan voorstellen.

Hallo Astride,

Een eetwissel is letterlijk wisselen van wat je wilt gaan eten. Vaak zijn het kleine stapjes, zodat je het beter volhoudt en dat het een gewoonte gaat worden.
Over de keuze van de voeding nadenken van wat je wilt gaan eten en of het gezonder kan en dat in praktijk brengen.
Beetje mindsetting.
Het is dus in de plaat van... meestal van ongezond naar een gezondere/betere variant, waar over nagedacht is.
Beetje bij beetje verander je dan je eetgedrag in de positieve zin.

Voorbeeld:
Normaal eet ik twee shakes per dag en een prak in de avond. Mijn wissel is nu 's morgens Brinta met magere melk i.p.v. een shake, 's middags wel een shake en in de avond een prak.
Ik dacht: 'Dat kan beter'.
De wissel met de Brinta die ik van de week deed, vond ik iets gezonder betreft meer vezels, dan dat je alleen maar eiwitshakes neem en een prak.. ik ben dol op Brinta.

Een eetwissel kan ook zijn dat je i.p.v. 's avonds als je trek hebt in een zakje chips, dat je een gezonde wissel maakt naar een sappige Jonagold bijvoorbeeld. Of als je gewent bent een koekje bij de koffie te nemen, de wissel maakt naar een rijstewafel.
Of dat je i.p.v. pindakaas op je brood doet of ander zoet beleg, dat je een wissel maakt naar bijvoorbeeld kipfilet of een ander mager beleg. Of de lunch met brood, vervangen wordt door een schaaltje rauwkost met een eitje erop.
Het kan zelfs zijn als je denkt ik heb trek, ik ga wat eten, de wissel maakt, ik ga water drinken.

Hier een link:
https://nl-nl.facebook.com/voedingscentrum/videos/maak-een-eetwissel/771421416701709/?extid=SEO----

Leuk dat je zo geïnteresseerd ben, misschien doe je zo een wissel al automatisch. Wens je veel succes.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Leuk, fijn Crebbie,
ik ga het allemaal lezen.
Moet mij nu dwingen tot iets huishoudelijks, ik ben hier al even.
Tot later....

Laatst aangepast door Astride op vr 18 feb 2022 10:43, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 10:42    

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

FlyingMissy en Elisabeth@ Wat kan een mens toch verschillen niet? De kick is dat het allemaal zo lekker schoon wordt en lekker ruikt. Dan ben je toch trots op wat je bezit?

Lisanne@ Leuk dat je mannetje zo jarig is geweest en lekker een dagje uit zijn gegaan.
Moet elke keer zo lachen om jouw vrolijke berichtjes, dan begint gelijk je dag weer goed. Blijf maar heel lang zo gezellig.

Hoe gaat het met de rest? Houden jullie het een beetje vol?

Gister ben ik weer sterk geweest en niets genomen bij mijn oude lieve vriendin. Ze vond het niet leuk, maar toen later bleek dat ik echt niets nam, vond ze het wel heel erg knap. Dus... weer een overwinning. Nu echt doorpakken.

Iedereen een fijn weekend gewenst en ja... hou je vast vandaag.

Groetjes van Crebster,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 feb 2022 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 6 van 21