Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 43: help elkaar naar n stabiel gewicht!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@crebster, ik ben in het echt niet zo n held hoor. Zit lang tegen dingen aan te hikken. Heb in mijn leven wel ontdekt dat ik vaak dingen doe waarvan ik denk dat mijn omgeving, is oa mijn lief., wil dat ik dat doe. Dan duw ik het idee eerst een eind weg en hoop ik dat ik weer wat meer energie krijg om dingen wel aan te pakken. . En dan sleep ik me er ahw heen, met de woorden dat ik het eerst zeker wil weten, of iets bv veilig is, en dan probeer ik iets zoals gisteren met die fiets.

Hij is al weer verder aan het zoeken. Er is bv ook een Van Raam fiets die ook kan scooten, maar eigenlijk wil ik zonder motorgeluid rollen. Het lekkerst zit ik in mijn opvouwbare rolstoel. Die past me het beste, en helaas heb ik nog geen stevig broertje of zusje van hem gevonden, met betere vering en luchtbanden. Mijn pech = handicap Erg blij is dat ik het liefst wil sturen met een joystick rechts. Dus niet met een gewoon stuur, omdat links het niet doet bij mij. En daar heb je t dan weer. Dan hangen de prijskaartjes eraan. Zo n scootfiets is ook tussen de 7 en 8000 euro. Daar moet ik wel even heel goed over nadenken, want als ik zoiets zou doen, moet het echt wel meerwaarde hebben, en niet teveel gedoe geven.

Lieverds, fijne zondag! Ik hoop dat Zon nog een tijdje schijnt vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mrt 2022 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
@: Annette: wat jammer dat je zo ziek bent geweest.
@: Dymphie: prettige dag en leuk dat Judith er weer bij pakt.
@: Crebster: jammer dat het reizen nog moeilijk is. Op vakantie gaan is altijd een goed doel om op gewicht te komen.
@: Elisabeth: wat goed dat jij weer een Judith Becksprintje bent gestart.
@: Flying Missy: hoop dat, weet bijna zeker, je een leuk weekend hebt gehad.
@: Lisa: hoe is het met jou? Lees je nog graag?

Met mij gaat gaat het beter. Dit weekend hebben we veel gewandeld en geen worteltjes maar asperges gegeten.
Ik ben op gewicht en maar inderdaad niet blij..... Had dat maar met mijn gewicht te maken, dat zou zo simpel denken zijn.

Dus mijn gemoedstoestand nu, dat heeft niets te maken met mijn gewicht. Andere dingen zijn belangrijk zijn dat nu, wat ik weeg speelt daarin beslist geen rol.

Maar dit is tenslotte een 'Stabilisatiesprintje' waar ik deel aanneem met jullie, touché. Ik ga mij wekelijks wegen.
Heel aanmoedigend hoe jullie voor mij zorgen.

Feit is dat ik dus nu dat ik helemaal niet zo met mijn gewicht bezig ben dus mij niet altijd met wat ik nu weeg. Ik ben redelijk stabiel wat mijn gewicht betreft.

Afvallen is levenslang en heeft voor mij nog steeds een negatieve connotatie en de wereld staat in brand.

Veel succes de komende week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2022 9:29    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag dames

Mijn excuses dat ik zo weinig schrijf.
De laatste weken zijn nogal druk geweest.
Vorige week had de kleinste (7) de griep, 7 dagen hoge koorts. Gisteren voor het eerst opnieuw naar school maar na school heeft hij lang geslapen.
Zoon van 14 heeft net examens gemaakt, dus toch wat stress...

Astride
Ik lees inderdaad heel graag. Onlangs een reeks gelezen via Crebster, Helen Grace. Ik heb er echt van genoten. Ook de 7 zussen vond ik super!
Na deze week hebben we in België twee weken paasvakantie. Ik kijk er echt naar uit! We hebben een weekje geboekt in Zeeland, Kamperland met subtropisch zwembad. Het zal de kindjes ook deugd doen, er even helemaal uit. Als er tips zijn, ik hoor ze graag.

Ik hoop dus dat ik veel tijd heb om te lezen in de paasvakantie. Als er iemand een leuk boek wil aanraden, laat gerust weten. Cool

Weeggebied blijft een beetje hetzelfde. Ik blijf mijn shake als ontbijt behouden, wanneer ik voor een boterham ga, stijg ik onmiddellijk. De laatste twee dagen al heel flink geweest, in de hoop om nog eens 66.9 te zien. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 15:13    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo Lisa,

Helemaal geen excuses hoor, ben je mal. Heb respect hoe je het allemaal aan elkaar vast breidt.
Heb gelijk een paar boeken voor je opgezocht en naar je toe gestuurd.
Heerlijk op vakantie en lekker lezen, dame. Dat heb je wel verdiend. Ik blijf het een mooi gewicht van je vinden. Toppertje!

Lieve groet van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Toppers,

Ik ben er nog wel hoor, ben alleen maandag vreselijk door mijn rug gegaan bij het seizoenklaar maken van de camping. Gewoon met een vuilniszakje wegbrengen, niks zwaars. Ineens stond ik krom en dat kwam niet meer goed.
Spit volgens de huisarts, man o man wat doet dat pijn…mij zul je niet snel meer horen over andere pijntjes in mijn lijf.
Afijn, klant heeft mij naar de huisarts en naar huis gebracht (fietsen ging niet meer lukken) en nu lig ik al voor de 2e dag gedrogeerd met paracetamol en diclofenac op de bank.
Komt wel weer goed,
maar vandaar de stilte van mijn kant, had/heb even genoeg aan mezelf en doe mijn best zo snel mogelijk weer op de been te komen.

Tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 10:04    

Reageer met quote
Och och, je bent geveld! Je moet dus echt gaan liggen wachten tot het beter wordt! Wat snert!
Denk aan je en snap hoe je je voelt!!Heel veel sterkte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2022 10:56    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Lisanne@ Jeetje zeg, jij ook al door je rug gegaan. Wat een ellende is dat, maar stil blijven liggen is geen optie hoor. Je moet bewegen als het ff kan. Neem genoeg pijnstillers, zodat je in ieder geval wat kunt lopen. Het is lopen of liggen, maar niet zitten of staan. Vaste regel van mijn fysio.
Nou lieverd, hou je gedeisd en wens je heel veel sterkte, want het is waardeloos die spit.

Lieve groet van Crebbie

Ff een geintje om je op te beuren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2022 10:41    

Reageer met quote
Disco Yeh... Gelukkig weer afgevallen, ik ben blij! Dansen

Groetjes van Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 10:04    

Reageer met quote
Top!!
Heel fijn en ontspannen weekend allemaal!!
Mijn gewicht is omhoog geslopen. Was ik zelf bij hoor… Heel heel boos
Volgend keer beter!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne mijn moeder had vaak 'spit' toen ik nog thuiswoonde. Dat was echt een drama inderdaad. Onze toenmalige huisarts gaf haar een injectie met valium in de spier die de boosdoener was. En ze ging aan haar handen hangen (om te rekken) en af en toe vonden wij haar op haar rug op de vloer; om weer recht te komen. Ik wens je veel sterkte! Verward

Ik heb het best druk, ik dacht steeds dat ik het rustiger zou krijgen nu ik met pensioen ben. Maar Nee hoor, druk als een klein baasje nog steeds. Lachen

Vandaag van de camping maar naar huis gegaan. Dat was niet leuk meer. Zo koud, vooral in de nacht. Dus slaap ik vannacht gewoon in mijn eigen bed en had ik mooi de tijd om uitgebreid te weegclubben! Erg blij

Gewicht is prima. Ik ben een tevreden mens. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 22:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 16 van 21