Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Inge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Beste allemaal,

Heb een stukje terug gelezen!! Leuk om terug te lezen!!

Ik schrijf even kort. Wij hebben bijna allemaal corona gehad. De meeste nu weer uit quarantaine.

Met m'n vader gaat het niet goed. Hij heeft de tweede kuur gehad en is ontzettend ziek. Hoge koorts, veel vocht vasthouden. Hij zegt soms wat, maar verstaan het niet helaas. Zaterdag zijn ze erbij geroepen. Ik mocht er helaas niet heen ivm corona. Moeilijk. Wel video gebeld.

Jullie allemaal succes met stabiliseren!!! Ik vind het echt een leuk sprintje, maar m'n hoofd staat er even niet naar.

Groetjes Walinge!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 7:02    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Je weet het, er wordt aan je gedacht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers,

Walinge heel veel sterkte, wat naar zeg, verschrikkelijk dat je niet naar je vader kunt…hou je taai Kussen

Dymphie, het water loopt me in de mond, wat een verwennerij voor jullie. Erg leuk idee van zoon, schoon- en kleindochter!

AnnetteM, bah, dat is altijd triest een uitvaart, wat een moeilijke tijd nu voor jouw collega. Daar moet je toch niet aan denken dat je dat overkomt.

Astride, top dat je het stabiliseren zo goed onder de knie hebt. Mooi om te lezen dat iedereen zijn eigen weg daarin probeert te vinden.

Shakena, fijn zeg dat je je draai begint te vinden op de afdeling. Wat zullen ze blij zijn met een mens zoals jij, gedreven en enthousiast. Mooi werk Meis!

Crebster, hoe is het met je gebit? Kun je al een beetje vast voedsel eten?

Afijn, ons weekend was heerlijk maar weer te vlug voorbij. Ons huisje straalt helemaal kerst uit, zo gezellig vind ik dat, ik verheug me nu al op vanavond lekker genieten van alle lampjes…ik lijk wel een kleuter dan, haha!

Lieve meiden, maak er wat moois van vandaag en de komende week, probeer te lachen en te genieten van de kleine momenten, je verdient het Fluiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen lieve mensen,

Annet@ Wat vreselijk dat je collega nou net in deze tijd zoiets moet meemaken zeg. Ook erg moeilijk voor de desbetreffende familieleden. Bah...Sterkte hoor.
Mijn moeder was super jarig en ze was heel blij. Met mijn mond gaat het prima, morgen de hechtingen eruit en dan wordt ook mijn ondergebit prothese aangepast. Mag nog niet voluit eten, dat duurt nog wel een paar weken, maar het gaat prima zo. Blauwe plekken zijn gelukkig weer opgelost. Lachen

Astride@ Succes met stabiel blijven, maar dat moet toch lukken met de Dieet Pro? Gebruik je de shakes nog regelmatig? Hou vol hoor. Best moeilijk deze dagen. Maar we gaan er straks gewoon weer voor. ja toch? Soms kan alles idd tegen zitten, maar geef niet op. Adem in, adem uit. Sterke lieverd, het valt niet mee allemaal.

Dymphy@ Leuk zeg dat de menukaart zo is voorgelegd. Hoe komen ze erop. Wij gaan ook steeds minder eten. Ineens heb je gewoon genoeg aan de helft van je diner. We genieten dubbel, maar eten minder, alleen de toetjes... jammie... Grap

FlyingMissy@ Beetje bij beetje komt het best goed met je gewicht, beter dan aankomen. Leuk dat je schrijft over een stalletje. Die staat bij mij ook nog steeds op de openhaard en hij is al oud... zeker 35 jaar oud. Nostalgie!

Lisa@ Heb je laatst mooie boeken gestuurd, heb je ze nog ontvangen? Veel lees plezier en geef maar een seintje als je boeken nodig hebt. Groetjes en hou je goed.

Lisanne@ Geniet maar lekker van deze tijd, ik vind het ook zo gezellig met al die lichtjes aan in huis. Heb je je nog vermaakt met je vrije dag?

Shakena@ Wat ben je toch een tof mens zeg. Je bent zo lekker positief. Fijn dat je je weg een beetje vindt in het vrijwilligerswerk. Geniet er maar van. Zou je best willen zien in je uniform. Uitlachen

SweetDreams@ Is de rust nu wat wedergekeerd? Dan is het hoog tijd om alles een plaatsje te geven. Wens je heel veel sterkte en weet dat we aan je denken.

Walinge@ Wens je ook heel veel sterkte met je vadertje en ik hoop dat je gauw bij hem langs mag gaan als die corona weg is. Hou je goed, kanjer.

Hier met Crebster is het ook goed. Ik betrap me erop dat ik minder aan het schrijven ben. Lees ook veel deze dagen en tja.. mijn dagen zijn bijna hetzelfde. We gaan niet veel weg of zo, fietsen weinig met dat koude weer. Lekker in ons warme huisje, knus bij elkaar. Dat is ook heel wat waard. We hebben niet veel nodig.
Wel gister samen Sinterklaas gevierd, bij de thee een chocolade letter. Die was me toch weer heerlijk. Nu weer netjes de klem erop. Het is goed zo.
Ik had op de valreep een cadeautje gekocht met een gedicht erbij voor mijn man, omdat ie altijd klaar voor me staat. Hij was zeer verrast. Ik had al een boek gekregen en gedownload als Sint cadeau, maar dit zag ie ff niet aankomen. Ha ha ha...

Wens iedereen heel veel plezier met de voorbereidingen voor kerst. Geniet ervan lieve mensen, het duurt anders weer een jaar.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 14:43    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
shakena schreef:
Hallo Annette,

ja hoor heb inmiddels al m'n uniform..heb afgelopen vrijdag als Roetveeg Piet over de afdeling gelopen.
De activiteiten dame en ik hebben een goede klik dat werkt wel heel fijn.
Ga al mn plekje vinden op de afd
Wel heel fijn.

Fijn dat je inmiddels je uniform hebt en ook al als Roetveeg Piet op de afdeling hebt gelopen. En ook dat je je draai al begint te vinden op de afdeling. Fijn ook dat je een klik hebt met de activiteiten dame. Dan zijn positieve berichten. Fijne week verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 18:00    

Reageer met quote
walinge schreef:
Beste allemaal,

Heb een stukje terug gelezen!! Leuk om terug te lezen!!

Ik schrijf even kort. Wij hebben bijna allemaal corona gehad. De meeste nu weer uit quarantaine.

Met m'n vader gaat het niet goed. Hij heeft de tweede kuur gehad en is ontzettend ziek. Hoge koorts, veel vocht vasthouden. Hij zegt soms wat, maar verstaan het niet helaas. Zaterdag zijn ze erbij geroepen. Ik mocht er helaas niet heen ivm corona. Moeilijk. Wel video gebeld.

Jullie allemaal succes met stabiliseren!!! Ik vind het echt een leuk sprintje, maar m'n hoofd staat er even niet naar.

Groetjes Walinge!

Wat een naar bericht van je zieke vader. Veel sterkte en beterschap voor hem. Naar dat je niet bij hem mocht komen i.v.m. corona. Ik hoop dat jullie er niet zo ziek van geweest zijn en weer spoedig helemaal zullen herstellen. Gelukkig kon je wel videobellen met je vader. Sterkte.

Leuk dat je toch even kort wat schreef. Logisch dat je nu andere dingen aan je hoofd hebt. Knuffel van mij aai

Laatst aangepast door AnnetteM op ma 06 dec 2021 18:14, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 18:09    

Reageer met quote
@crebster: leuk dat je je man zo verrast hebt met een kadootje en een gedicht. Omdat hij altijd voor je klaar staat. Mooi!

Fijn dat het goed gaat met je gebit. Suc6 met morgen de hechtingen eruit laten halen. Dat zal vast wel meevallen.

Goede week verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 dec 2021 18:12    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
We hebben mama afgelopen zaterdag het afscheid kunnen geven wat ze verdiende! Zowel ikzelf als mijn zoon hebben nog onze tekst kunnen aflezen ondanks alle emoties.
Spijtig genoeg is het nog misgelopen met de bestelling van de taart van de koffietafel. Begrafenisondernemer had plots de bestelling gedaan bij een andere bakker die de lievelingsvlaai (boerinnekensvlaai) van mijn mama niet kende waardoor deze ook niet geleverd werd… Jammer… Maar helaas…
Ben momenteel heel moe en op, zal eindelijk aan mijn rouwproces kunnen beginnen.
Volgens mijn weegschaal gaat mijn gewicht lichtjes omhoog, volgens mijn collega’s en kleding lijkt het alsof mijn buikje wat verminderd is, echt vreemd…
De kinderen waren tevreden met het nintendo switch voor de sint. Afgelopen maandag dan toch maar de kerstboom gezet, al heb ik er maar weinig zin in dit jaar.
@ Walinge: hopelijk gaat het snel beter met je vader!
@ Dymphie: klinkt lekker, mmm
@ AnnetteM: wat erg om te lezen.
@ Shakena: super om te horen dat het vrijwilligerswerk bevalt.
@ Crebster: leuk dat je je man hebt verrast!
Tot de volgende!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 dec 2021 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
zeker voor de aktieve leden zou dat eigenlijk een welbestede uitgave zijn
met €10,-per jaar per persoon is de weegclub gered
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn

Wat Dipinipi hier onder onze aandacht brengt is niet gering.

Niet aan te denken dat de weegclub niet meer zou bestaan.
Geen sprintje zoals dit of jullie berichtjes te kunnen lezen.

Vreselijk naïef van mij te denken dat reclame veel, alles betaalde.
Niets is gratis.

Laatst aangepast door Astride op wo 08 dec 2021 23:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 dec 2021 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Astride schreef:
Dipinipi schreef:
ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
zeker voor de aktieve leden zou dat eigenlijk een welbestede uitgave zijn
met €10,-per jaar per persoon is de weegclub gered
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn

Wat Dipinipi hier onder onze aandacht brengt is niet gering.

Niet aan te denken dat de weegclub niet meer zou bestaan.
Geen sprintje zoals dit of jullie berichtjes te kunnen lezen.

Vreselijk naïef van mij te denken dat reclame de veel, alles betaalde.
Niets is gratis.

Nee reclame brengt lang niet genoeg op
voorheen hadden we ook nog sponsors maar helaas nu niet meer dus Ellen moet alles uit eigen zak betalen en dat is eigenlijk te gek voor woorden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 08 dec 2021 23:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 10 van 26