Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat een leuk idee van je zoon en schoondochter! Erg blij

Ik ben overigens weer geheel de oude hoor. Lach En precies gelijk gebleven. Dus ga ik nu weer voor een onsje minder volgende week. Erg blij Geen tijd om alles terug te lezen. Doe ik morgen wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 dec 2021 1:18    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Gelijk gebleven hier, naja, maar nipt hoor. De naald van mijn analoge ouwetje bleef maar schommelen tussen 67.5 en 68…voordeel van de twijfel gegeven, haha!

Nog een dagje bikkelen hier en dan welverdiend weekend, zin in.
Morgen gaan we naar de markt in ‘s Hertogenbosch en zondag gaan we ons huisje in kerstsfeer brengen…elk jaar op 5 december, dat is ons “heerlijk avondje”.

Iedereen veel plezier als de Sint een bezoek brengt, en stiekem gewoon een beetje genieten van al het lekkers, want dat duurt weer een jaar voordat het weer voorbij komt!

Liefs en tot gauw weer
zwaai zwaai zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 dec 2021 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Het stabiliseren gaat mij steeds beter af. Ben na ons verblijf in het hotel,
wat voor mij een orgie was van eten en voor ons beide totale ontspanning weer,
op gewicht.

Ik onthoud mij van de discussie over Covid 19,
ik heb zoveel andere dingen aan mijn hoofd
dat ik eigenlijk alleen maar probeer op een aangename manier
ouder te worden.
Daar hoort natuurlijk ook zorgen dat Covid verdwijnt maar momenteel
benader ik momenteel passief, in zorgen dat we het niet krijgen en/of verspreiden.

Hebben jullie soms ook niet dat werkelijk alles verkeerd lijkt te gaan
en jij alles moet regelen?.
In 2 dagen had ik last van de huistelefoon die uitviel, appen niet meer lukte,
email-s niet binnen kwamen, een belangrijk smsje terugkwam omdat de ontvanger dacht
dat het niet voor hem bestemd was en dan heb ik het alleen maar
over de contacten.
Dus nog niet gesproken over de doktersbezoekjes die toevallig allemaal
binnen 3 dagen vielen, een heftig argument met met onze beste vriend,
het slechte weer en de knoop die ik al weken aan de jas van mijn moet naaien.
Om wat maar van die 'kleine' dingetjes te noemen.

Een ware litanie.

Ik weet het en lees het ook hier, ik sta hierin niet alleen,
maar blijf zoeken naar de leuke dingen:
oud worden kan misschien leuker maar doodgaan Covid laten we niet toe!

Prettig weekend allemaaal, bijna alles is mogelijk, maar het kost vaak allemaal veel tijd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 dec 2021 9:18    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: wat ontzettend leuk dat jullie n diner kado hebben gekregen van zoon en schoondochter voor het helpen van klussen en meedenken door je lief. Wat voor diner was t?
Wat lekker dat je weer hebt gezwommen en fijn bezoek hebt gehad van je beide broers en hun vrouwen (gespreid over de ochtend en middag).

@astride: wat fijn dat t stabiliseren je zo goed afgaat. Maar blijf opletten, hoor! ja, er gaan veel dingen mis. Ik zeg ook soms tegen mijn man: je moet overal achteraan gaan....

@missy: je was dus weer mooi stabiel. Suc6 met je doel van een onsje minder volgende week.

@lisanne: goed gelijk gebleven dus. Veel plezier met je huisje in kerstsfeer brengen.

@crebster: hoe gaat t met je? En met je gezicht? En met je moedertje? Hoe was haar 92e verjaardag? Ik hoop leuk.

@lisa: fijn dat je zoon negatief getest is.

@shakena: heb je al weer gewerkt in het ZH? Heb je intussen je uniform?

@josephine: hoe gaat t met je? Tennis en bridge je nog?

@walinge: hoe gaat t met je? Alles goed?

@SweetDreams: hoe was de begrafenis / uitvaart van je mama? Ik hoop dat je er tevreden op terug kunt kijken.

Ik had vanmiddag n uitvaart van de man van een directe collega. Hij is vorige week volkomen onverwacht overleden. Vreselijk.

Ik wens iedereen n goed weekend verder.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 dec 2021 23:25    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
ik wil nog eens onder de aandacht brengen dat de weegclub alleen kan blijven bestaan als iedereen een kleine bijdrage doet
zeker voor de aktieve leden zou dat eigenlijk een welbestede uitgave zijn
met €10,-per jaar per persoon is de weegclub gered
ik kan niet in ieders portemonnee kijken maar 20 ct per week moet toch op te brengen zijn

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 12:43    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Annette dat zijn echt nare dingen he? Sip Een onverwacht overlijden hakt er altijd flink in.

Ik blijf aardig constant. Het is moeilijk om nu nog snel af te vallen, dus het gaat ook maar onsje voor onsje en soms weer wat omhoog. Maar ik probeer er toch mee bezig te blijven, juist nu in de feestmaand he. Lach Wij doen niets met Sinterklaas. Die tijd was leuk toen de kinderen nog klein waren. Lachen Maar ik verheug me wel op de lichtjes en de Kerstboom. Als ik door de buurt loop in de avond (mijn Ommetje met de honden vaak) zie ik al hele mooie versierde huizen en voortuinen. Daar wordt ik dan wel vrolijk van als ik dat zie. Buiten versieren wij niet. Er hangt wel een adventsster boven achter het raam. Maar binnen komt de boom met het stalletje, de extra kaarsjes en overige versiering. Voelt dan warm en gezellig. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 13:51    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Annette,

ja hoor heb inmiddels al m'n uniform..heb afgelopen vrijdag als Roetveeg Piet over de afdeling gelopen.
De activiteiten dame en ik hebben een goede klik dat werkt wel heel fijn.
Ga al mn plekje vinden op de afd
Wel heel fijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 15:35    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@Annette, dat was een droevige afsluiting van je week.
@Sweetdreams, ik hoop voor jou dat je het goed had gisteren. Wat zul je moe zijn na alle inspanningen en emoties. Heel veel sterkte!!

Annette, je vroeg naar ons diner. Mijn schoondochter had me vorige de menukaart gestuurd via whatsapp, en kleindochter had haar geholpen om de prijzen ' af te plakken' met een lachend koffiekopje of een bloemetje. Erg blij Dat zag er geinig uit. En het verzoeker in om maar even twee menu's uit te zoeken met voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Ik heb ze net geappt dat we vanavond nog eens maar dan nu van de andere helft hebben genoten.
Ik vond het wel spannend, maar weet ondertussen wel wat mijn man lekker vindt.
Voor hem koos ik tomatensoep, entre code en een appel trifle.
Voor mij mosterdsoep, quiche met geitenkaas en noten en merengue. Van caramel, mokka en met rood fruit.

Gisteren voelde ik al toen ik de soep at dat het voor mij in ieder geval al te veel zou worden en dus besloten we alles in tweeën te verdelen (op de toetjes na, omdat ik vermoedde dat ze slap zouden worden., Bovendien dacht ik dat de merengue een hap lucht zou zin. Dat was ie niet. ohhh wij zijn echt niks gewend op het vlak 'uit eten' Geschokt Lach Maar goed, het stuk entre cote kon goed in tweeën en was echt nog ruim voldoende, net als mijn stuk quiche en de bijbehorende aardappeltjes, groente en sla.

En weer heerlijk gegeten. Buikjes vol. Manlief had ook echt genoeg! Blijkt dus dat we echt voldoende hebben aan een seniorenportie!

Dat weten geeft rust! Fijne avond nog voor wie hier langs komt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 20:08    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: wat klinkt het heerlijk wat jullie gegeten hebben! Vooral jouw keuze voor jezelf spreekt mij erg aan. Mmmm. Wat leuk ook dat de prijzen van het menu door kleindochter waren 'afgeplakt'. Ik zou niet weten hoe zoiets moet.... De jeugd hè!! Wat n goed idee ook om alles te halveren qua porties en jullie r 2 dagen van hebben kunnen smullen! Bedankt voor je uitgebreide antwoord. Leuk!
Wij eten ook trouwens altijd 2 dagen van een Surinaamse rijstschotel met roti.

Heel fijne avond en tot gauw!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
@hoi Annette,
In het verleden ging er vaak de helft van mijn portie naar mijn man, maar hij is de laatste maanden ook wat gaan minderen met zijn porties. Nu hij de boodschappen en het eten regelt, zit ie er meer met zijn neus op. Best mooi!! Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 dec 2021 20:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 9 van 26