Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Het gaat goed hoor, alleen de zenuwen natuurlijk. Ben niet zo een held als het om tandartsen etc. gaat. Lief dat je het vraagt. Jij ook heel veel succes, wat zal je gebit mooi worden. Zag trouwens wel dat we een andere titel hebben van ons sprintje. Erg motiverend en lief. Dat straalt dit sprintje ook uit. Bedankt daarvoor.

Astride@ Wat ben je mooi afgevallen zeg! Ben super trots op je. Eet je nog specifiek dingen die helpen om af te vallen?

Dymphie@ Ook jij doet weer zo goed je best en dan nog een druk sprintje erbij. Zit het wel eens te lezen, heel leuk hoe je het doet. Zeer leerzaam. Succes met alles.

FlyingMissy@ Ook jij gaat heel goed. Dat scherpe is ook motiverend. Knap hoor en hou vol.

Josephine@ Hoe gaat het nu met je? Ik las dat ook jij het virus had opgelopen. Ook heb jij je porties voeding verkleind, maar wel opletten dat je niet te weinig binnen krijgt, zeker nu je al die kracht nodig hebt om te genezen. Wens je heel veel sterkte en wees voorzichtig.

Lisa30@ Hoe gaat het met je, voel je je al wat beter? Hoe gaat het met je zoon? Heb je nog boeken nodig, heb weer zulke goede boeken. Ook de serie van Helen Grace. Zo spannend. Succes met de nieuwe week en hou je goed.

Lisanne@ Jij ook heel veel succes met je werk, maar ook met afvallen. Ik dronk ook veel te weinig water en het scheel enorm als je dat dus wel doet. Ga ervoor, ik weet zeker dat je het weer op gaat pakken. Kop op!

Shakena@ Hoe bevalt je werk? Ben er zo nieuwsgierig naar. Je zult wel weer veel meemaken. En dan ook nog op het fietsie, lekker sportief. Hou je goed en ben super trots op je.

Sweetdreams@ Hoe gaat het met jou? Heb je het allemaal een beetje op de rit. Weet dat ik aan je denk. Hou je goed.

Walinge@ Las allemaal schokkende berichten. Gaat het een beetje? En je hebt het al zo druk. Wens je al het goeds van de wereld. Knuffel van Crebbie.

Tja mensen, heb de zenuwen voor dinsdag. Het huis is aan kant, morgenmiddag nog ff naar de haven en dan zien ze me even niet. Ook hier zal ik even niet aanwezig zijn, maar ik laat gauw wat van me horen.

Wens iedereen een hele goede fijne nieuwe week en ga ervoor. We komen er samen wel uit, ja toch?

Groetjes van Crebster
[img=right]https://www.weegclub.nl/forum/userpix/46660_images.jpg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Och Lisa, wat rot voor je! Wat een dapper besluit.Je hondje zo te zien lijden, is ook erg. Je kunt er niks aan doen. Je ,ah bezt verdrietig zij en huilen. Misschien lucht het op. (Bij mij niet altijd. Ik word er altijd zo moe van, maar daarna kan ik mezelf vaak wel wat beter ontspannen. Goed d jullie samen zo n eind gelopen hebben! Heel veel sterkte deze tijd! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 20:00    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
lisa30 schreef:
Bedankt voor de lieve berichtjes. Erg blij

Sinds woensdag mag ik terug buiten en ben ik terug gaan werken. Ik voel me enkel nog wat moe.

Vrijdagavond afscheid genomen van ons hondje.
Een mopsje, ze was 12 jaar.
We hebben zelf besloten op haar te laten inslapen omdat ze afzag. Ze had al een jaar kanker. Maar nu hoestte ze de hele bracht, ondanks de cortisone.
Maar het blijft moeilijk, ik voel me schuldig... Ze was echt een kindje voor mij. Huil huil
Daarnet 10 km gaan wandelen met mijn man, maar ik kan er gewoon nog niet over praten, ik begin telkens te huilen...
Het zal moeten slijten...

Ooo Lisa
Gecondoleerd met het overlijden van jullie hondekindje
Tuurlijk ben je verdrietig ze is 12 jaar bij jullie geweest.
Heel veel sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 nov 2021 7:40    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen.

Nu 2 x aan het week geweest als vrijwilligster.
Ging 2 x niet goed.
Allebei de keren dat ik er was, was de teamleider vrijwilligers werk er niet.
Er was wel een aardige activiteiten dame die mij dan maar op sleep touw nam.
Maar zij hoorde op een andere afd dus kon mij weinig vertellen. Heb toen smiddags m'n teamleider Els gebeld.
Ze vond het jammer dat het zo is verlopen. Ze zou vrijdag de 19 nov er zelf zijn, moest maar bij de receptie om haar vragen.We zouden dan om mn pas en kleren gaan.
Ik melde mij daar om 9:15 uur. Els wers gebeld.
Els was er niet die had een vrijedag,
Ik belde haar daarna neemt ze niet meer op.
Ze heeft in tussentijd weer naar die activiteiten dame Renate gebeld om zij mij weer op kon halen.
Dus Renate kwam mij weer ophalen.
Kzeg gaan we nu om de pas en kleding anders ga ik nu naar huis.
Heb haar het verhaal verteld en de mail laten lezen van Els dat zij er voor mij zou zijn.
We zijn om kleding en pas gegaan.
Ik staat niet in het bestand dus geen kleding en pas.
Ik was echt verschrikkelijk boos.
We zijn nog even naar de afd gegaan.
Heb mij zelf maar voorgesteld aan het team en het verhaal uitgelegd.
Teamleider van de afd die zei al nu is het klaar we hebben van de week een vergadering dit is niet de eerste x dat ze zo met vrijwilligers om gaat.
Maar teamledier en de verpleging vonden het wel heel fijn dat ik er was,
Zij zeiden je ziet dat je weet hoe je met mensen om moet gaan. We hopen dat je bij ons wil blijven.
Ik heb naar Els geappt dat ik dit niet netjes vind en dat is het niet kan waarderen dat ze zo met mij om gaat.
Kreeg weer een mail met sorry sorry sorry terug denk dikke middel vinger ik reageer nu even niet meer op jou.
Weet je vanaf begin reageert ze al heel
slecht. De eerst keer toen ik solliciteerde was ze op vakantie.
Ze was al een week terug heb ik haar gemaild of ze m'n mail ontvangen had, dat had ze niet of ik her even over nieuwe wilde doen dan zou ze gelijk reageren ik heb het dezelfde dag opnieuwe verstuurd krijg geen reactie, heb een paar dagen gewacht , toen weer gemaild. ja kreeg een mail op dit moment erg druk morgen ga krijg je een antwoord.
Paar dagen later heb ik weer gemaild.
Toen kreeg ik eindelijk een mail met een datum maar de dagen en datum paste niet bij elkaar.
Haar weer gemaild welke dag en datum nu bedoelde.
Er bekijken al wat vrijwilligers weg gelopen te zijn door haar.
Vrijdag lagen er al 4 revalidanten in karrentierre en van het weekens krwwg ik de mail dat de afd waar ik zou "werkwn" gesloten is vanwege Corona
Maar of ik dan wel op de andere afd wilde komen.

Sorrie heel verhaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 nov 2021 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Lisa Lieverd, wat naar voor jullie. Natuurlijk heb je verdriet, dat is logisch hoor na zoveel jaar liefde van jullie hondje te hebben ontvangen…sterkte Meis!

Crebster, hou je taai Vrouwke, het komt allemaal goed. Veel succes morgen en tot hoors weer, neem je tijd!

Josephine, dat is al een stap in de goede richting die verkleinde porties. Drinken is wel een dingetje hè, ik herken dat wel; dat is een terugkerend aandachtspunt. Je kunt het hoor!

AnnetteM, het gaat goed op mijn nieuwe werk, ik heb het prima naar mijn zin. Alleen werk ik nu minstens 38 uur per week voortaan en dat is toch beste druk merk ik, haha! Ik red het prima qua conditie/fysiek maar merk dat ik door de week weinig tijd heb voor andere dingen (er is ook nog zoiets als een huishoudentje als ik thuis kom)
Maar goed, ik ga nog braaf lopen op dinsdagavond en geniet juist nóg meer van mijn weekenden.
Prima dus.

Walinge, wat vervelend allemaal met je familie…hopelijk knapt alles snel weer op. Houd de moed erin Meis!

Shakena, hoe bevalt je job? Hopelijk heb je het naar je zin?

Lisa, beterschap!

Dymphie, prima hoor, meerdere sprintjes is ook best druk vind ik zelf. Ik lees af en toe mee in je Judith Beck sprintje dus blijf zo ook prima op de hoogte van jouw reilen en zeilen.

SweetDreams, hoe gaat het met je familie/gezin? Word het weer wat rustiger allemaal?

Lieve mensen, ik ga weer aan de slag op de camping. Ik ben nog druk bezig de tenten en het veld winterklaar te maken, maar loop achter. Andere jaren had ik hulp maar vanwege ziekte/corona doe ik het al weken in mijn eentje. Dat gaan we dus niet redden: zodra het gaat vriezen moet het water eraf…naja, dan maar verder in het voorjaar, het is zoals het is.

Voor nu; ik wens iedereen een mooi begin van de week,
geniet ervan, dat kost helemaal niets! Fluiten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 nov 2021 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisa, wat een liefdevol en moedig besluit hebben jullie genomen. Lach Als het leven lijden wordt......... dan is het tijd. Ik heb altijd moeten rouwen om honden die we moesten laten gaan. Het zijn niet zomaar dieren, maar gezinsleden he. Dus neem je tijd om verdrietig te zijn. Veel over haar praten helpt is mijn ervaring. aai

Ik ga wel goed (volgens dit sprintje) want ik blijf min of meer gelijk, beetje omhoog, beetje omlaag he. Lachen Maar ik ben niet ontevreden hoor. Misschien over een dag of wat weer eens een flinke ruk omlaag, ik zal wel zien. Lach

Dymphie, het wordt misschien ook wat veel, met het JB sprintje ben je ook al druk en je moet je energie ook verdelen hoor. Lach

Shakena, vrijwilligers zijn vaak een beetje het sluitstuk van de organisatie. Ik denk niet dat het kwaadaardig bedoelt is, misschien heeft de dame in kwestie gewoon teveel op haar bordje? Dan nog praat ik het niet goed, maar misschien als je er zo naar kijkt heb je er zelf minder last van hoe het gaat. De afdeling is in elk geval wel blij met je! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2021 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy, idd het is wel veel, masr ik probeer Judith toch goed af te ronden. We zijn al zover gekomen, dus dat lukt wel. Misschien iets minder uitgebreid, maar wat ik wil zeggen, schrijf ik toch wel. Erg blij nog iets meer dan tien dagen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 nov 2021 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
In deze tijd vol lekkers vanwege de Sint is het moeilijk om niet te snoepen. Vroeger at ik een zak kruidnootjes achter elkaar leeg. Nu neem ik er een paar bij de thee. En het werkt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2021 10:16    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal

Crebster
Hoe gaat het daar?
Valt het mee?
Ik ken de serie van Helen Grace nog niet.
Maar met zoveel plezier heb ik jouw andere boeken gelezen deze zomer. Nog steeds het beste verjaardagscadeau ooit, de ereader.

Dymphie
Inderdaad, het huilen kan ook opluchten.

Shakena
Bedankt voor jouw berichtje. Het was inderdaad ons hondenkindje. Ik denk ook dat het ons laatste zal geweest zijn… Dat maakt het allemaal wat moeilijker.
Wat een verhaal Shakena. Je zou denken dat ze blij zouden zijn met extra vrijwilligers.

Lisanne
38uur werken en een huishouden, het blijft inderdaad een drukke combinatie.
Goed dat je ook nog gaat lopen elke dinsdagavond.

Flying missy
Jouw beschrijving klopt helemaal. Het was een familielid. Ons jongste kindje (7) wil nu graag een mopshond knuffel, zodat hij ons mopsje nog een beetje bij zich heeft.
Onze drie kindjes waren zo verdrietig. Ik ben wel blij dat er nog twee katten zijn om hun te troosten. Een kater van 7 jaar en een kitten van 6 maanden.

Hier heel druk op het werk.
We hebben veel zieke leerkrachten en mensen in quarantaine.
Morgen blijf ik thuis bij mijn 7 jarige. Hij heeft koorts, spierpijn en hoofdpijn, dus ik vrees ervoor. Morgen pcr test. Er zijn al 3 positieve kindjes in zijn klas, dus de kans is groot…
Ik schakel voorlopig over naar thuiswerk. Ik kan bellen via een app van het werk en berichten sturen naar de ouders. En ondertussen zorg dragen van ons kleintje…

Gewicht schommelt wat de laatste dagen. Ik hoop tegen vrijdag 64.9 te zien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 nov 2021 14:45    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen ladies,

Hier is de Creb weer! Viel gelukkig allemaal mee en heb weinig pijn gehad. Ben wel bont en blauw, maar dat mag de pret niet drukken. Ben er gelukkig vanaf. Disco

Lisa@ Hoe gaat het met je na al dat verdriet, doet ook zo een pijn een verlies van je trouwe maatje? Als je wilt kan ik een paar boeken opsturen hoor. Zo ontzettend spannend. Binnenkort ga ik de rest van de serie kopen. Fijn dat je zo een plezier hebt aan je e-reader. Mooie afleiding.

Lisanne@ Bedankt voor je steun, lief hoor, ik had het wel nodig, want ik was zo bang. Achteraf totaal niet nodig geweest.

FlyingMissy@ Tja, dat schommelen weet wat. Maar je bent op de goede weg, knap hoor en dat al zo een lange tijd. Toppertje!

Josephine@ Ha ha ha... ja, lekker hè al dat snoepgoed. Ik heb van alles wat gegeten voordat het niet meer kon. Lachen Maar ik kan niet een paar kruidnootjes nemen, dan moet die zak leeg, dus dat haal ik maar niet in huis. Ik vind je sterk! Voel je je wel al wat beter?

Shakena@ Sterkte met je vrijwilligerswerk. Hoop dat ze er van leren om wat zuiniger om te gaan met deze mensen. Laat je niet gek maken, je doet ontzettend goed werk. Probeer een beetje ervan te genieten dat je het nog kan doen. Succes hoor, kanjer.

Dymphie@ Doe je het een beetje rustig aan, lieverd? Ik weet hoeveel energie je het allemaal kost om een sprintje levend te houden. Ik vind het zo knap van je. Heel veel succes met alles.

Annette@ Heb je het weer druk, vrouwtje? Moet je nu weer veel thuis werken. Hoe gaat het met je zusje?
Hoe is het met je gebit, ben je nu klaar of niet? Wel veel vragen niet? Sterkte en hou je goed. Ik vergeet je niet.

Omdat ik nu vloeibaar voedsel moet eten, maak ik er maar gelijk gebruik van om af te vallen. Wil niet zoveel tussendoor eten, anders moet ik elke keer spoelen. Gelijk een stok achter de deur. Komt goed. Misschien morgen wegen, want ik zit helemaal verstopt. Ga mijn best doen.

Groetjes van Crebster en voor iedereen heel veel kracht en succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 nov 2021 9:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 5 van 9