Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Tjee, is géén goed begin hier voor mij…
Ik heb me prima aan mijn eetpatroon gehouden maar er zit gewoon weer gewicht bij, bahbah.
Enige verklaring die ik heb is dat ik te weinig water drink de laatste tijd, vaak drink ik pas als ik echt dorst krijg.
Dat verdient meer aandacht, wellicht houd ik meer vocht vast nu.

Astride, Dymphie en Crebster, top dat jullie weer afvallen.
Nu vasthouden die groene en gele vakjes, dan word dit een mooi sprintje!

Afijn, ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend,
nog even een dagje arbeid en we kunnen genieten van onze welverdiende rust Yes! (nederlands=

Tot gauw weer Kanjers!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2021 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik begin goed, je ziet het hier niet, maar het is groen deze week. Zet wel een scherp begin voor het sprintje. Zie nu maar eens om niet in de plus te eindigen he? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2021 18:24    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik begin goed, je ziet het hier niet, maar het is groen deze week. Zet wel een scherp begin voor het sprintje. Zie nu maar eens om niet in de plus te eindigen he? Lachen

Fijn Missy! Fijn weekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2021 18:50    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goedenavond allemaal!

@Lisanne: natuurlijk welkom terug! Hoe gaat het met je nieuwe baan?

@walinge: Welkom bij dit sprintje. Veel sterkte met je ouders en je zoon. Het sprintje zal je hopelijk helpen op gewicht te blijven.

@Josephine: gevaarlijke sport bridge Grap. Gelukkig heeft bij tennis en zwemmen niemand het gehad. Ik hoop dat je gauw volledig hersteld bent Fijn dat je man geen corona heeft opgelopen!

@shakena: fijn dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad. Veel suc6 in je nieuwe vrijwilligersbaan in het ZH.

@astride: ik ga niet nd Gezondheidsbeurs. Wel bedankt voor het delen want misschien willen anderen er wel heen gaan! Gefeliciteerd met weer groen!

@lisa30: welkom. Leuk dat je mee komt schrijven. Ik wens je een spoedig herstel van corona. Dat is geen fijn souvenir van je leuke vakantie in Limburg....

@SweetDreams: natuurlijk ben je er weer bij! Gezellig.

@crebster: oei, dinsdag vervroegd implantaten laten zetten! Hoe gaat het nu met je? Ik moet maandag voor mijn permanente brug (implantaten). Ik hoop dat het preventieve darmonderzoek van je mannetje goed is verlopen en hopelijk natuurlijk met n goede uitslag! Rustig aan, hè?!!

@dymphie: ik snap dat je het heel druk hebt met de SPRINT van Judith Beck. Ik denk dat veel mensen je dankbaar zijn daarvoor! Fijn dat je weer in een dalende lijn zit.

Ik heb een goede week gehad wat betreft mijn gewicht. Ik woog maandag maar liefst 95,6. Schaam Schaam Maar vrijdag: 90,6. Ik heb de hele week calorieën bijgehouden. Daar ga ik mee door. We eten nu/zo pizza's. Veel cal natuurlijk en dan houd ik ook weer vocht vast. Maar ik noteer wel mijn cal wat voor mij als een rem werkt. We delen dan de pizza's zodat we 2 soorten hebben. De salami hebben we al op. Zo nog de 5 kazen.

Morgen lekker weer een uur wandelen met een vriendin. En de kippen eten geven en planten water geven bij familie die met vakantie is. Zo lui op de bank. Nog even genieten van logeerpoes Dixy. Die gaat di avond weer naar zijn baasje terug.

Fijne avond en fijn weekend!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2021 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Josephine

Dieet: Gezonder leven vegetarisch

Reageer met quote
Er was weer wat af. Ik heb mijn porties verkleind en ik denk dat dat helpt. Ik moet nog wat meer drinken. Ik kom aan 1 liter. Dat is te weinig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 10:29    

Reageer met quote
Er was weer wat af. Ik heb mijn porties verkleind en ik denk dat dat helpt. Ik moet nog wat meer drinken. Ik kom aan 1 liter. Dat is te weinig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 10:29    

Reageer met quote

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Josephine, fijn dat het helpt. Ik heb ook een afspraak met mezelf; ik mag nog maar 1 keer opscheppen. Lachen En dat helpt ook!

Vandaag was mooi weer. Ik ga zo nog even een blokje om. Voor de broodnodige extra beweging. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 15:43    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor de lieve berichtjes. Erg blij

Sinds woensdag mag ik terug buiten en ben ik terug gaan werken. Ik voel me enkel nog wat moe.

Vrijdagavond afscheid genomen van ons hondje.
Een mopsje, ze was 12 jaar.
We hebben zelf besloten op haar te laten inslapen omdat ze afzag. Ze had al een jaar kanker. Maar nu hoestte ze de hele bracht, ondanks de cortisone.
Maar het blijft moeilijk, ik voel me schuldig... Ze was echt een kindje voor mij. Huil huil
Daarnet 10 km gaan wandelen met mijn man, maar ik kan er gewoon nog niet over praten, ik begin telkens te huilen...
Het zal moeten slijten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 nov 2021 17:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 4 van 9