Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen kanjers,

Alweer de laatste registratie van mijn gewicht in sprintje 42 en... helaas rood vakje. Nu zaten ook de feestdagen bij deze sprint en mijn goede voornemens om af te vallen hebben nog niet tot een tevreden resultaat geleid, helaas... Grap

Bedankt Annet dat je het sprintje altijd zo trouw doorzet. Liefde
Heb me natuurlijk ook weer aangemeld voor sprintje 43, waar zou ik zijn zonder ons stabiele sprintje.

Bedankt vriendinnen van sprint 42, want de support is zo fijn die ik mocht ontvangen van jullie. Kussen
Ook de gezellige verhalen tussendoor vind ik fantastisch en dan weer de reacties daarop. Ieder heeft zo bijgedragen door er te zijn. Hou dat vol bikkels.

Fijn dat we dit sprintje hebben en ik hoop dat we nog lang ons lief en leed mogen delen met elkaar op deze manier. Duim

Lieve groet van Crebster voor allemaal en tot ziens in het nieuwe stabiele sprintje 43!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 10:40    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Shakena, ik heb zelfs al eens gehad dat ik zat te wachten en te wachten. Zie ik op de mail dat het bij een afhaalcentrum was gebracht omdat ik niet thuis was???? Heel heel boos
Ik hoop dat je vriezer inmiddels is gearriveerd.

Heb me weer aangemeld hoor Annette. Kijken of er nog een paar ons af wil. Lachen Maar in elk geval weer stabiel blijven! Cool

ja hoor de vriezer is gebracht maar wel weer onenigheid om de oude vriezer mee te nemen.
Omdat de vriezer eerder geleverd zou worden had ik hem al eerder deze week ontdooid en schoongemaakt.
Maar omdat ze niet kwamen heb ik hem weer aangezet en mn vlees er weer ingedaan.
Om 10 voor 8 s.avonds krijg we een smsje dat de vriezer werd geleverd
Wij met een noodgang de stekker en vlees er uit gehaald.
En klaar gezet in het trappenhuis
Deze wilde ze niet mee nemen omdat er nu al weer beetje aangevroren was.
Kzei wat had je dan verwacht vriezer zou eerder deze week al komen dus vriezer ontdooid en schoongemaakt.
Maar als de nieuwe pas 5 dgen later word geleverd. Wat moet ik dan met de inhoud die in de vriezer zat weggooien.
Nou hij ging toch maar ff bellen.
Nou oke hij naam de vriezer toch maar mee .
Kzrg anders neem je een handdoek mee als de vriezer dan water verliest wat volgens mij eerst in de bakken valt.
Dat ze het dan eventueel konden opvangen met de handdoek.
Pffff
Maar hij staat en de oude is mee genomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 13:26    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Flying Missy schreef:

Annette ik moet -na vannacht- nog 14 nachten werken. Lach Nu nog 4 dus en dan nog 2 keer 5. Tot 8 maart. Dan is het klaar. Ik tel echt af. Het valt me zwaarder dan ik ooit gedacht had om de eindstreep te halen. Rollende ogen Helpt ook niet dat het druk is op het werk. Lachen

Het einde is dus echt in zicht! Fijn hoor! Jij hebt ook een zware mentale en fysieke baan. En als het dan ook nog eens heel druk is op je werk...... Sterkte met de laatste nachten werken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 17:18    

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Lieve reactie Annette!
Wat is dat balen hè, als je hele lap tekst weg is...

Zeker! Ik doe het dan maar zo snel mogelijk opnieuw zodat ik nog weet wat ik geschreven heb.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hihi! Verstandig!! Knuffie!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 17:22    

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Annette, goed om te lezen dat het weer rustig is in je familie. Het heeft toch veel invloed hoor als het niet goed gaat met mensen in je omgeving. Enne…jij doet al erg je best vind ik, soms zijn er belangrijkere dingen dan afvallen, komt goed!

ja, ik ben er ook blij mee. Enne.... dankjewel! Je hebt gelijk, soms ligt je focus even op andere dingen....

Lisanne1107 schreef:

Afijn ik sluit dit sprintje af met een geel vakje, ik ben deze week gelijk gebleven. Daar ben ik voor nu even tevreden mee maar ook ik wil in voorjaar/zomer een paar kilootjes minder. Voel me dan net iets prettiger in mijn vel zitten.
Dat wordt een streven voor het volgende sprintje, het moet lukken.

Ik doe met je mee voor wat kilo's minder! Suc6 alvast!

Lisanne1107 schreef:

Lieve Meiden, bedankt weer voor de afgelopen weken en tot gauw in een vervolg sprintje.

Jij ook bedankt!!!! En tot ziens in het nieuwe sprintje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 17:23    

Reageer met quote
Crebster schreef:

Bedankt Annet dat je het sprintje altijd zo trouw doorzet. Liefde
Heb me natuurlijk ook weer aangemeld voor sprintje 43, waar zou ik zijn zonder ons stabiele sprintje.

Bedankt vriendinnen van sprint 42, want de support is zo fijn die ik mocht ontvangen van jullie. Kussen
Ook de gezellige verhalen tussendoor vind ik fantastisch en dan weer de reacties daarop. Ieder heeft zo bijgedragen door er te zijn. Hou dat vol bikkels.

Fijn dat we dit sprintje hebben en ik hoop dat we nog lang ons lief en leed mogen delen met elkaar op deze manier. Duim

Ik ben het helemaal met je eens! Het is een fijne groep zo met elkaar! Ik hoop ook dat het nog lang zo mag doorgaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 17:27    

Reageer met quote
@shakena: wat een gedoe!!!! En dat ze dan de oude vriezer eerst niet wilden meenemen! Maar het is je toch gelukt! Nu hopelijk lang genieten van je nieuwe vriezer!

Ik wens iedereen een fijn (olympisch) weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 feb 2022 17:30    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Annet@ Wij genieten zeker van de Olympische Spelen, wat gaaf al die mooie sterke lichamen aan het werk te zien. Jij ook lekker genieten van de winterspelen.

FlyingMissy@ Ze zeggen de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar ik heb diep respect voor je hoor. Hou nog even vol en dan mag je van je welverdiende rust genieten. Het is zo 8 maart Duim

Shakena@ Wat een gedoe zeg, maar gelukkig heb je je vriezer. Doet ie het goed? Succes met alles.

Llisanne@ We gaan er weer voor, heerlijk als we weer opnieuw kunnen beginnen. Het voelt idd beter aan als er wat vanaf is. Groot gelijk.

Deze week begin ik gelukkig onder de 70 kilo. Waar een mens al blij van kan worden.

Groetjes allemaal en tot het volgende sprintje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2022 13:12    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hier ben ik weer even.
Val niet af maar komt ook niet aan.
Dat is goed zou je zeggen.
Maar zo voelt het niet
Lichamelijk gaat nog lekker
1maart bloedprikken, echo borst en foto longen.
Heb nu van lucovitaal pillen gekocht om je suikerspiegel rustig te houden zodat je niet zo trek krijgt in zoetigheid.
Man man die snoepjes ze roepen mij gewoon hahah
Ben sinds een paar dagen weer begonnen met thuis sporten misschien krijg ik er dan weer controle over.
Vanmorgen vrijwilligers werk in Zhuis en vanmiddag komt onze kleinzoon en die blijft ook slapen.
Gezellig.
Jullie allemaal een goed weekend met vele lichtpuntjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 feb 2022 9:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26
Pagina 26 van 26