Auteur |
Bericht |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12146 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Lieve reactie Annette!
Wat is dat balen hè, als je hele lap tekst weg is...
Liefs allemaal en goed weekend!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 jan 2022 18:30 |
|
 |
|
 |
Astride Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-8-2021 Berichten: 972 Dieet: Astride eet lekker en intuïtief
|
|
Is dit het laatste weekje?
Ik ben 'in complete denial'.
Ik vind jullie allemaal fijne mensen, hoop dat we doorgaan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 jan 2022 8:45 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 917 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 jan 2022 8:59 |
|
 |
lisa30 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 17-9-2014 Berichten: 923 Dieet: gezond eten Woonplaats: België
|
|
Hier heb ik het knap lastig de laatste weken.
Het gaat op en neer. Menstruatie is er nu ook.
Vanmorgen 68,2.
Gisteren wel 10km gaan wandelen en daarna gaat eten bij mij broer, lasagne en als dessert tiramisu. Ook een paar glaasjes champagne gedronken.
Mijn doel deze zomer is 62kg.
Dat is zeker haalbaar.
Ik ga alvast proberen om meer water te drinken.
Ik denk dat ik me opnieuw ga inschrijven voor Jacqueline van Dijk._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 jan 2022 12:52 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 12146 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Ben nieuwsgierig naar Jacqueline van Dijk. Ik ga even googelen.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 31 jan 2022 17:29 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik had een slechte eetweek en dat zie je dus direct op de weegschaal. Maar toch nog lichter dan aan het begin van dit sprintje. Gewoon de draad maar weer oppakken dus.
Annette ik moet -na vannacht- nog 14 nachten werken. Nu nog 4 dus en dan nog 2 keer 5. Tot 8 maart. Dan is het klaar. Ik tel echt af. Het valt me zwaarder dan ik ooit gedacht had om de eindstreep te halen. Helpt ook niet dat het druk is op het werk.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2022 3:02 |
|
 |
Lisanne1107 Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-11-2012 Berichten: 917 Dieet: Gezond eten. Woonplaats: Brabant
|
|
Goedemorgen Kanjers!
Flying Missy, tjee, het lijkt zo weinig nog tot 8 maart, maarja, die laatste loodjes hè…zet ‘m op Meis, je hebt een erg mooi en welverdiend vooruitzicht!
Lisa, vreselijk hè, dat schommelen. Deze tijd van het jaar is ook niet makkelijk vind ik: weer in het gareel na de feestdagen en dan duurt het ook nog zo lang voor het voorjaar wordt…pfff, bij mij nodigt dat uit tot uit de bocht vliegen.
Maar jij kunt het; flink de schouders eronder en bedenk hoe lekker je in bikini/badpak loopt als je je doel hebt bereikt!
Astride, laatste week inderdaad, nu voorbij…
Annette maakt vast een vervolgsprintje aan,
ik kan jullie niet missen hoor!
Dymphie, ik vind ook dat jij goed te lezen bent hoor, je bent een topper. Ik haal altijd veel motivatie uit jouw stukjes!
Annette, goed om te lezen dat het weer rustig is in je familie. Het heeft toch veel invloed hoor als het niet goed gaat met mensen in je omgeving. Enne…jij doet al erg je best vind ik, soms zijn er belangrijkere dingen dan afvallen, komt goed!
Crebster, gaat het weer beter met je moeder?
ja hoor, ik duik nog steeds. In de wintermaanden trainen we in het zwembad, leuk ook, maar nu verlang ik naar het voorjaar; lekker weer in het buitenwater.
Jij gaat weer lekker met je gewicht zeg, wat ben je toch een kanjer hè, telkens pak je de draad weer op!
Shakena, je mag trots zijn op jezelf: je doet dankbaar werk en daarnaast blijf je nog op gewicht ook. Wees niet te streng hè, je presteert heel wat hoor!
Josephine en Sweetdreams, hoe gaat het met jullie?
Ik lees het graag hier of in het nieuwe sprintje
Afijn ik sluit dit sprintje af met een geel vakje, ik ben deze week gelijk gebleven. Daar ben ik voor nu even tevreden mee maar ook ik wil in voorjaar/zomer een paar kilootjes minder. Voel me dan net iets prettiger in mijn vel zitten.
Dat word een streven voor het volgende sprintje, het moet lukken.
Lieve Meiden, bedankt weer voor de afgelopen weken en tot gauw in een vervolg sprintje.
Fijn weekend voor straks!_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2022 10:34 |
|
 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2466 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Oooo ben zo boos.
Zondag een vriezer besteld bij Media markt.
Zou dinsdag geleverd worden.
Dinsdagmorgen een mailtje sorry door een fout in systeem word bestelling niet geleverd.
Woensdag heb ik gebeld.
ja sorry vandaag word hij ook niet geleverd.
Kzeg nou jullie slogun mag je er ook afhalen vandaag besteld morgen geleverd.
Ze kon niet zien wanneer hij wel geleverd zou worden.
Donderdag krijg ik een berichtje vrijdag ochtend word uw pakket geleverd.
Denk nou dan bel ik m'n vrijwilligerswerk wel even af
Dus ik zit de hele morgen te wachten je snap het al niet geleverd.
.
Ik kijk nogmaals via track en trace wanneer hij geleverd worden is het tijdstip nu veranderd naar vanavond tussen 20:00/22:00 _________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2022 13:40 |
|
 |
AnnetteM Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 21-1-2011 Berichten: 10605 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Provincie Noord-Holland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2022 2:04 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 40842 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Shakena, ik heb zelfs al eens gehad dat ik zat te wachten en te wachten. Zie ik op de mail dat het bij een afhaalcentrum was gebracht omdat ik niet thuis was????
Ik hoop dat je vriezer inmiddels is gearriveerd.
Heb me weer aangemeld hoor Annette. Kijken of er nog een paar ons af wil. Maar in elk geval weer stabiel blijven!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2022 2:25 |
|
 |
|
|