Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal.
Nog steeds last van m'n bil en onderaan m'n rug. Het is niet blauw geweest maar als ik zit dan lijkt het net of ik ergens op zit.
Woensdag middag ook ff naar de h arts
Heb nog steeds een vol gevoel in borsten en rug volgend de h arts kan dan niet meer van de booster zijn dus moet even langs komen.
Ik ga het zien of anders horen.
Vind het lijnen wel heel moeilijk, lichaam schreeuwt of suikers. Pff
Nu hoorde ik vanmiddag van een vriendin als je daar last van hebt moet je een kop zoet hout thee nemen.
Weten jullie daar iets over ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jan 2022 20:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zoethout thee? Alleen als je geen hoge bloeddruk hebt dan. Ik heb daar nog nooit van gehoord. Ik neem bij erge trek noten. Of een gekookt eitje. Dat helpt mij veel beter dan zoetigheid, want daar krijg ik alleen maar meer zin in zoet van. Lach

Vandaag ben ik aan het vasten weer. Gaat heel goed, geen last van honger, niet wiebelig, ik voel me uitstekend. Drink wel lekkere warme thee en als het later op de nacht is een kop bouillon. Van een blokje. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jan 2022 3:09    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo lieve allemaal,

Annet@ Hoe gaat het met jou en de familie? Zijn ze nog erg ziek? Veel sterkte en hou je goed, hoor. Knuffel van mij.

Astride@ Bedankt voor je lieve woorden in mijn dagboekje, dan doet mij zo goed. Wens je al het beste en sterkte met al dat tandarts gedoe.

Dymphie@ Hallo kanjer, jij had ook zo lief in mijn dagboek geschreven, terwijl je zelf ook wel eens wat lieve woorden kan gebruiken. Je bent zo een doorzetter, ook al gaan de dagen niet zoals je zou willen. Hou je goed en blijf positief. Leer zoveel van je.

Flying Missy@ Jij gaat ook weer goed, wat een bikkel ben jij zeg. Wel een laag BMI, of lijkt dat nu maar zo? Over dat vasten ben ik ook anders gaan denken en het helpt mij ook. Wel op een andere manier, maar het gaat. Succes en blijf wie je bent.

Josephine@ ja joh, ik blijf je toch schrijven, zodat je weet dat ik je niet vergeet. Gaat het een beetje?

Lisa30@ Hoe gaat het met de coronaperikelen? Heb je het een beetje eronder? Hopelijk zijn we gauw van al die ellende af en kunnen we weer normaal gaan leven.

Lisanne@ Wat ben je toch een opgewekt mooi mens. Altijd vrolijk en vaak zo grappig. Moet altijd om je lachen. Kijk altijd uit naar je ochtend verhaaltje. Heerlijk om te lezen. Succes met alles en ga ervoor.

Shakena@ Hoe gaat het met jou? Beetje bijgekomen van de val? Lukt het nog met je vrijwillerswerk? Tja suikers... ik had er ook last van, maar als je het eenmaal niet meer eet, dan komt het best goed. Zoethoutthee? Niet goed voor de bloeddruk, dus kijk er mee uit. Drink lekker kamillethee, word je lekker warm van. Heel veel sterkte bij de dokter, het blijft altijd angstig als je lichaam niet goed aanvoelt. Denk aan je.

SweetDreams@ Hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje en ben je al in rustiger wateren? Wens je all the best en hou je goed hoor.

Nou lieve mensen, met mij gaat het stukken beter. Moedertje is weer aan de betere hand zo lang het duurt, dus ff wat rust bij de familie.

Verder heb ik mezelf goed aangepakt en ben meer gaan bewegen en niet snoepen. Ik eet na 17:30 uur niet meer. Pas rond 9:00 uur de volgende dag neem ik een shake. Zit toch ruim 15,5 uur tussen. Het moet maar eens over zijn met dat zwakken gedoe. Het lukt prima zo en val nog af ook. Mooi toch? Ik geloof dat ik het weer onder de knie heb met lijnen.

Wens iedereen heel veel succes en blijf in jezelf geloven, ga ervoor! Dansen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 18:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Wat een positieve houding Crebster. En een mooi plaatje (selfie?) Lach

Ik heb mijn gewicht voor deze week doorgegeven. En morgen weer vasten. Dan kan ik het weekend weer eten wat ik wil (binnen grenzen uiteraard). Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jan 2022 23:36    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Crebster
Blij dat het beter gaat met jouw mama. Cool
Wat een prachtig plaatje, jouw foto!
In verband met lezen, ondertussen deel 6 aan het lezen. Echt een spannende reeks. Bij één fragment voelde ik mijn maag wel... iets met maden en een hoofd, je weet wel wat ik bedoel... Stom

Coronaperikelen zijn alweer voorbij.
De stand is nu: ik had het in november. Dochter van 16 net. Nu is het afwachten wanneer de zonen van 14 en 7 aan de beurt zijn en mijn man... Mijn man en ik kregen wel al onze booster in december. Gelukkig zijn de quarantaine regels alweer anders sinds vandaag, en als de 14 jarige zoon of man het zou krijgen, moet de 7 jarige niet meer thuisblijven.

Ik ben wel heel blij dat we allemaal weer naar school kunnen gaan.
Wandelen is op een laag pitje, ik hoop dat we dit weekend weer een mooie lange wandeling kunnen maken.

Flying Missy
Hier drinkt mijn man ook graag thee met zoethout.

Lisanne
Snap ik helemaal, soms is het allemaal wat druk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2022 12:06    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ben ook even hier. Gewicht blijft gelukkig aardig stabiel. Morgen weer wegen en zondag of maandag weer doorgeven.
Vind het lastig om me ahw aan mijn haren omhoog te trekken. Blegghhh. Gelukkig kon ik vanmorgen naar de kapper. Zonder afspraak en nog mooi voor mijn fysio zwem half uur. Was prima. Eigenk kapper was bomvol tot half februari en mijn koppie was steeds moeilijker voor me om netjes in model te duwen met mijn hand.. Heb de gok masr geno en in de salon waar mijn lief vorige week was. Ze knipte me aandachtig en was erg lief. Voorlopig ben ik erg tevreden. Maar eens kijken hoe het valt als ik het gewassen heb. Waterfysio was erg prettig. Het bewegen in het water gaat gemakkelijker dan 'droog'. Erg blij

Ik blijf nog steeds problemen hebben met het tikken van reacties. Moet iets doen met toetsenbord verbergen of juist niet, masr ik weet tadje niet. : Heel heel boos
Nou ja, vanavond nog eens weer vragen
Liefs voor jullie allen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jan 2022 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieve Danes!

Pfff, jammer maar vet in het rood deze week…
Ik zit erg te sukkelen met mijn menstruatie: ik ben volop in de overgang. Bijna een jaar geen menstruatie meer gehad, nu alweer in anderhalve maand tijd voor de tweede keer flink bloedverlies.
Ik vrees dat die horror hormonen mijn gewicht ook geen goed doen, mijn handen en voeten zijn flink gezwollen.

Maar hand in eigen boezem: ik heb me ook te goed gedaan afgelopen week aan mijn nieuwe tic, pepermunt met drop. De pot is bijna leeg, ik haal het niet meer in huis Schaam Schaam

Nou schone jonkvrouwen, ik wens jullie alvast een heel mooi weekend, geniet ervan!

Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2022 8:47    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Hier niets er af
Maar ook niets bij dus moet ik blij zijn,maar jammer genoeg ben ik dat.
Moet niet moet meer mn best gaan doen.
Pff
Vanmorgen weer naar m'n werk
Er zit een dame op m'n te wachten mag haar handen mooi maken en een andere dame wil na 4 wk ff naar buiten.
Dus we gaan vanmorgen even naar buiten met haar.
Vrijwilligers werk heerlijk.
Alles mag je krijgt nergens commentaar op en als je weer naar huis gaat word je hartelijk bedankt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 jan 2022 9:05    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: deels maaltijdvervangers-deels koolh beperkt

Reageer met quote
Hallo kanjers.

Gelukkig een dik groen vakje. Disco Ben superblij dat het weer lukt. Lachen

Annet@ Lief dat je in mijn dagboek schreef. Komt best goed hoor. We houden de moed erin. Gaat het met jou goed verder? Jij ook het allerbeste en liefs van mij.

Lisa@ ja spannend niet, die boeken? Ik heb ze allemaal uit van Helen Grace. Buiten dat... Lucinda komt dit jaar met nog een mooi boek en in 2023 het laatste deel van De Zeven Zussen. Kan niet wachten. Veel lees plezier. Fijn dat de corona uit huis is.

Shakena@ Super dat je de mensen zo graag helpt. Wat zijn ze dan dankbaar niet? Ook goed voor jezelf, dan voel je je een beetje nuttig en je hebt wat afleiding. Dat gun ik je van harte. Afvallen, bewegen.. even een mindsetting en dan hoppa, dan ben je mooi slank in de zomer, kop op hoor. Gebruik anders de Eetmeter van voedingscentrum, dan plan je wat je gaat eten, dan komt het best goed.

Lisanne@ Jeetje zeg, balen hoor die hormonen. Dan weer wel ongesteld en dan weer niet, of heel lang. Wat een onzekerheid. Hoop dat het gauw over gaat en wat stabiel hierin wordt.
Laat a.u.b. wel je drop staan hoor, je was net zo sterk. Zoute rotzooi. Kop op...zet die knop weer om als je wat in rustiger wateren komt. Over water gesproken... duik je nog wel eens? Hou je goed hoor.

Dymphie@ Wat een leuke naam trouwens, hoe kom je daar eigenlijk aan? Lekker gevoel hè, als je naar de kapper bent geweest en dat ze dan ook nog zo lief doen, dat verdien je gewoon. Doet de mens goed. Zitten je haartjes nog steeds goed?
Dat je hier zo gezellig schrijft is al zo knap van je, maak niet uit hoe, als we maar van je lezen.

Fijne dag allemaal met de groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 13:39    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Beste allemaal,

Ik had net een heel lang stuk geschreven maar niet bevestigd dus het moet helaas opnieuw...

Ik heb alles uiteraard gelezen. Leuk.

@crebster: met mijn familie gaat het gelukkig weer goed. Dank je. Ik zal wat schrijven in mijn boekje. Fijn dat het met jouw moedertje ook weer goed gaat. Wat n prachtige foto van jou!

@lisanne: soms heb je het gewoon druk met andere dingen. Dat is heel normaal. Sterkte met de overgang en je menstruatie.

@dymphie: we kunnen jouw stukjes prima lezen hoor. Fijn dat je zo regelmatig schrijft! Je bent een kanjer.

@shakena: Fijn dat je vrijwilligerswerk zo goed bevalt. Ik ben blij voor je en trots op je!

@lisa: fijn dat je zoveel plezier hebt in lezen.

@missy: hoe lang moet je nog werken? Ik had gisteren mijn 2e PAS-dag. Heerlijk een vrije dag! Het gaat weer goed met je gewicht, hè?! Fijn.

Ik ben dit sprintje 1,5 kg aangekomen helaas. Dat kan ik niet in de laatste week van dit sprintje rechtbreien. Ik zal binnenkort weer een vervolgsprintje maken en ga dan beter mijn best doen.

Ik groet ook alle anderen. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! @astride @josephine en @sweetdreams.

Hartelijke groeten en een fijn weekend van mij

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 jan 2022 14:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26  Volgende
Pagina 24 van 26