Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Dymphie & FM en JB met vader?

Zeg, we zitten wel in het goede sprintje? Ik moet bekennen, ik heb gisteren een biertje gedrinken, maar 1!

Ga nog maar een uurtje naar bed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2021 6:01    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Vind het prima! Al had ik gisteren erg het gevoel dat het zondag was. Maar dat is het nu dus! Afgelopen week vergeten te wegen. Ik vul hetzelfde in. Schaam Schaam
Volgende keer beter!
Fijne dag nog allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 dec 2021 11:48    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: dank je voor je stuk over bereikt gewicht etc van Judith Beck. Idd kijken wij vaak naar die lichaamsdelen van onszelf die minder mooi zijn....
Ik vroeg je nog of jij wel mag zwemmen omdat het medisch is.

@lisanne: fijn dat je geslaagd bent voor enkellaarsjes

Ik heb liever vrij met kerstdagen en op Nieuwjaarsdag. Maar het is zoals het is.

Ik hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad. De onze waren ontspannen. De 1e kerstdag waren wij te gast bij mijn moeder en zus. Lekker steengrillen met naast vlees en zalm ook heerlijke gemengde sla, champignons, ui en paprika. En daarna sjoelen. Vandaag waren wij gastheer en -vrouw voor 4 gasten. Voor een kerstborrel vanaf 15.00 tot 20.00 uur. Heel gezellig.

Ik wens iedereen een heel goede week!

Lieve groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 0:42    

Reageer met quote
Hebben ook prima kerst.

ja, ik mag gelukkig nog steeds zwemmen, omdat het medisch is; de reumagroepen bv gaan niet door.
Mijn fysio is er donderdag niet, dan sla ik over , maar op dinsdag heb ik een vervangster van mijn andere uur.. Dan ga ik heel fijn wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 0:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, de Kerstdagen zitten er weer op. Nu maar even streng, was ruim een kilo aangekomen ohhh Zal ook wel vocht bijzitten he. Maar toch, strenger zijn want oudjaarsavond komt er ook al weer gauw aan........... Rollende ogen Gesnoept ook, dat helpt ook niet natuurlijk. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 1:58    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Astride schreef:
Lisanne: zo slecht is dat toch niet? Even zwaar als ik ben en een centimeter langer!

Klopt niet meer; ik ben ondertussen door de jaren heen gekrompen naar 1.68 cm. Heb daarover al gemaild naar Ellen of dat gewijzigd kan worden, ik kan dat zelf niet wijzigen. En daarnaast is het maar net waar je jezelf prettig bij voelt en bij mij is dat onder de 65 kg. Dus tja, voor jou is dat zo slecht nog niet, voor mij helaas wel Rollende ogen

Afijn, ik lees dat de meesten van jullie de kerstdagen fijn hebben doorgebracht, hier ook; jammer dat het weer voorbij is, ik vind dat zo’n leuke tijd! Gisteren nog lekker in de koude 10 km. gelopen met manlief, het was gezellig druk met wandelaars.
Mijn gewicht is ondanks het lekkere eten niet erg gestegen, 1 kg. vanmorgen, maar veel vocht zie ik aan mijn handen.
Oudejaarsavond vieren we straks nog met vrienden hier, gelukkig maar want ik heb zoveel etenswaren nog over van kerst, ik hoef maar weinig bij te halen, haha!

Nu weer beginnen aan een kort werkweekje, even pas op de plaats en braaf PG, en dat kilootje vocht eraf bewegen, vrijdag heb ik vrij gepland om oudejaarsavond voor te bereiden.

Lieverds, ik wens jullie een mooie aanloop naar het nieuwe jaar, en tot gauw weer!

Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 9:22    

Reageer met quote
@flyingmissy: dat komt goed bij je hoor! Even extra opletten. Dan komt het weer goed. Het zal idd ook wel weer wat vocht zijn.
Ik was ook n kilo aangekomen. Vandaag eten we restjes van gisteren. Hartige taart van AH en nog wat salades (zalm voor mij en huzaren voor mijn man) op brood. En stoofpeertjes toe. Mijn moeder is ook net langsgeweest en heeft veel salade en stokbrood meegekregen van ons. Dat eten zij vanavond. Iedereen blij.

@lisanne: wat lekker dat jullie gisteren nog n wandeling van 10 km hebben gemaakt!

@dymphie: fijn dat je zwemmen doorgaat. En volgende week dan n vervangster van de fysio.

Mijn vriendin komt straks de boekhouding en de jaarrekening controleren van onze stichting. We liepen n aantal jaar achter.... We doen het nu van 3 jaar t/m 2020.

Fijne week allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 15:06    

Reageer met quote
Pfoe Annette, grote klus!!
Wij lopen ook een beetje achter. Half jaartje...Maar hebben geen stichting, dus mag het wel uitgesmeerd over een paar weken, al wil ik toch graag ook wel weten hoe we er precies voor staan.

Wat mooi zoals jullie dat met het eten gedaan hebt. Kerstgedachte!

Mijn waterfysio had maar 1 week vakantie, dus na Nieuwjaar gaan we gewoon weer door. Ik kijk er naar uit. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 18:06    

Reageer met quote
@dymphie: ja, idd n grote klus. We zijn begonnen om 15.15 uur en om 17.45 uur waren we klaar met 2 boekjaren. 2018 en 2019 zijn afgerond. Vriendin constateerde n verschil maar kon het traceren. Ik heb haar daarna n wijntje aangeboden (over vd kerstborrel). En nog even gekletst. Voor het laatste boekjaar 2020 hebben we nu voor as maandag weer afgesproken. Zij heeft namelijk 2 weken vakantie van haar werk. En ik heb maandag altijd roostervrij.
Succes met jullie boekhouding bijwerken!

Fijn dat de waterfysio je zo goed doet en je ernaar uitkijkt!

We hebben lekker gegeten en zitten nu aan de opgewarmde stoofpeertjes. Mmm. Straks nog koffie en een half appeltaartpuntje. Samen zullen we alles delen! Ha ha. Dat is ook over van gisteren.

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 dec 2021 20:11    

Reageer met quote
Dank je wel, Annette! Jullie zijn lekker opgeschoten! Wij nog niet. Ik zat een lange mail te schrijven en min lief is druk bezig om te kijken of we gaan overstappen naar een andere provider. Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel, maar ik heb het gevoel dat we wel heel veel willen! Schaam Schaam ohhh : vaste telefoon, twee tv's, Sonos overal in huis. Ook WiFi in de tuin en de overkapping. .....en in de garage. Is wel heel veel als ik het zo optel. Maar ja, leuk klusje voor hem om dat allemaal uit te vogelen.
Nu ga ik mijn glaasje Dornfelder opdrinken.proost!
Slssp lekker straks!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 dec 2021 0:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 16 van 26