Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Stabilisatiesprintje 42: help elkaar stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lisa: gefeliciteerd met de 16e verjaardag van je dochter. Succes voor je kinderen met hun examens.

@dymphie: van harte gefeliciteerd met het bereiken van je streefgewicht. Ik ben heel blij voor je en ook trots op je!

@SweetDreams: fijn dat de uitvaart van je moedertje goed verliep. Jammer van die vlaai. Slordig dat de bakker niet direct heeft laten weten dat hij die vlaai niet kon leveren. Dan had je (de uitvaartbegeleidster) hem elders kunnen bestellen. Maar kom nu tot rust en veel sterkte met het rouwproces.

@astride: fijn dat je zo stabiel blijft.

@lisanne: ben je geslaagd voor je enkellaarsjes? Toevallig is mijn zus gisteren ook goed hiervoor geslaagd bij Scapino. Lekker gewandeld met jullie vrienden?

@Missy: het komt vast weer goed met je gewicht!

@crebster: vervelend dat je n ontsteking in je mond had.

Ik ben vanmiddag bij mijn collega geweest wier man recent plotseling overleed. Ze vond het fijn dat ik langskwam. We hebben ook nog n half uurtje gewandeld.

Op mijn werk is het heel erg druk. A.s. vrijdag heb ik (al lang geleden aangevraagd) vrij genomen. Morgen ga ik (als het lukt) een uurtje buiten tennissen. Zwemmen kan nu natuurlijk niet. Wat ik ook altijd maandag doe.
Oh, geldt dat ook voor jou @Dymphie? Of mag jouw zwemmen wel doorgaan omdat het medisch is? Ik hoop het voor je!

Ik wens iedereen een heel goede week.

Lieve groeten,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 0:59    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Dymphie wat een mooi stukje tekst joh, dat ga ik nog vaak nalezen, even kopiëren en plakken in mijn notities. Bedankt voor het delen!

Astride, lijkt me vervelend een slechte stoelgang dus heel prettig dat je daar een oplossing voor gevonden hebt. Gelukkig kan ik daar niet over meepraten, mijn darmen hebben het ritme er altijd goed in zitten, haha!

FlyingMissy, ik ben wel een beetje jaloers (géén afgunst hoor!) op je: onder de 64…dat is mijn streven alweer zo lang en het wil maar niet lukken.
Ik weet waar het ‘m in zit hoor, maar dat “omknopje” weer vinden hè.

Hopelijk lukt het me na de feestdagen, ik doe mijn best nu maar wil niet te streng zijn voor mezelf want dit is ook een tijd van even zorgeloos genieten.

Annette, ja, ik ben geslaagd; zelfs 2 paar Schaam Schaam
Stoere voor onder een jeans en nettere voor onder een rokje/jurk.
Maar wat een gekkenhuis in de stad, toen de maatregelen uitlekte, wij zijn dan ook snel naar huis gegaan toen we die mensenmassa zagen aanzwellen. Gelukkig waren wij al vroeg dus we waren eigenlijk al klaar met aankopen.

Crebster, wat fijn je weer te zien hier! Vervelend joh, dat is pijnlijk zo’n ontsteking. Pfff, hopelijk gaat het nu alleen maar voorspoediger, hou je taai Meis!

Ik moet er weer vandoor Dames, lekker kneuteren op de boerderij, haha, kijken of ik nog van enig nut kan zijn Lachen

Ik wens jullie allemaal een mooi begin van de week en tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Soms is tie wel moeilijk, maar de moeite waard! WaRom zou je wachten? Elke stap die je in de goeie richting zet, is er een vooruit!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 10:42    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal.

Vandaag een dagje vrij met de kindjes. Even rustig aan doen.

Vorige week woensdag terug begonnen met een uurtje te zwemmen, even me-time, het ging verbazendwekkend goed na drie maanden niet gezwommen te hebben...

Bedankt voor het tekstje over het omdenken.

Ik vind het heel erg voor jullie dat alles nu weer op slot is, doch denk ik dat we hier in België heel stom zijn om niet gewoon nu mee te gaan doen, anders zijn wij over een paar weken sowieso weer aan de beurt... Pfff. En dan zeggen ze 1 europa..

Mijn gewicht is eens stabiel, waarschijnlijk met dank aan mijn vergeetkop. Gisteren frietjes besteld bij de frituur, was ik toch niet een friet te weinig vergeten te bestellen. Dan maar zelf geen firetjes gegeten want het was mijn eigen fout. Hahaha.

Voor iedereen fijne feestdagen gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 10:49    

Reageer met quote
Klinkt goed SweatDreams!
Als wij friet eten, bestelt mijn man voor hemzelf inmiddels een kinderportie, en ik bestel niet. Ik eet er acht van hem en dan hebben we allebei genoeg! Ik eet die friet nu ook in de stijl van Judith Beck en ik voel me er eerder vol van. Echt waar. Kost me geen moeite meer. Ze smaken ook even lekker! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2021 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Astride geen mens is gelijk dus dank je voor je advies. Maar ik heb eerder de neiging tot (veel) te soepele ontlasting. Ik heb collagene collitis, dat is auto-immuun. En ik wandel in wankel evenwicht dus ik durf geen dingen toe te voegen zolang het goed gaat. Want ik wil in deze covid tijd niet aan de imuun onderdrukkende medicatie zoals je zult begrijpen. Lach Dus ik houd het bij altijd volkoren brood. Zeker geen suiker (want dat laxeert ook) en veel groenten. Lach

Mijn gewicht zal zo rond de feestelijke dag wel wat stijgen, maar ik ga toe werken naar het weer terug zijn onder de 64 kilo (wat ik dus nu was) in de 2e week van januari. Dan heb ik iets om naar toe te werken. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 13:31    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dymphie schreef:

Als wij friet eten, bestelt mijn man voor hemzelf inmiddels een kinderportie, en ik bestel niet. Ik eet er acht van hem en dan hebben we allebei genoeg! Ik eet die friet nu ook in de stijl van Judith Beck en ik voel me er eerder vol van. Echt waar. Kost me geen moeite meer. Ze smaken ook even lekker! Erg blij

Wat houdt dat in: friet eten in de stijl van Judith Beck? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 19:48    

Reageer met quote
Hihi! Annette, dat is elk frietje langzaam in je mond doen, goed, heel goed proeven en goed kauwen, meteen er ook van genieten, en ook beseffen en voelen hoe die frietjes zich in je maag nestelen. Erg blij . Sinds ik me verbeeld hoe vol mijn maag daar al van wordt, heb ik er echt een stuk minder nodig dat 'vroeger'.
En je bestek ook zo nu en dan even weg leggen en even wachten tot de volgende friet. ohhh
Echt bizar hoor, maar zo n stuk rustiger voor mijn buik!! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2021 19:54    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Oeps, kijk dat gewicht gaan bij mij!
Tjee, ik doe zo mijn best…houd me braaf aan mijn eetpatroon van PG, beweeg veel, en dacht nog even knallen voor de feestdagen, maar helaas.
Naja, zal wel wat vocht of een drolletje vastzitten Lachen, wie weet is het morgen minder.

Lieverds, ik wens jullie alvast fijne dagen, mooie momenten en liefde met elkaar.
Morgen ben ik al vrij dus ik weet niet of ik dan nog online kom.

Denk eraan; genieten, genieten en genieten hoor!

Kerst slee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Astride eet lekker en intuïtief

Reageer met quote
Lisanne: zo slecht is dat toch niet? Even zwaar als ik ben en een centimeter langer!

Dymphie en FM, misschien moeten we haar vertellen wat Judith ons leerde over streef- en ideaal gewicht!

Grapje.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2021 11:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 14 van 26