Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 41: samen gaan wij voor stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Halékus Toppers!

Tjee wat een activiteit hier, ik moest even de tijd nemen alles te lezen! Gezellig.

Josephine, aan alles komt een eind, nu genieten van de mooie herinneringen die je gemaakt hebt met jouw vriendin in het mooie Brabantse land Lachen

Crebster, ja, Frankrijk is prachtig. Ik heb er ook al talloze vakanties doorgebracht, zo veelzijdig. Nog een paar daagjes dan mogen we weer! Wat ben je toch lekker bezig met dat bakken, gelukkig ben ik geen zoetekauw dus ik kan jou avonturen zonder verleiding lezen, haha! Geniet ervan Meis…

Dymphie, tsja, op jezelf passen is nu eenmaal niet altijd goed te doen. Zeker in jou geval begrijp ik dat je soms uit de bocht vliegt en dat je dan weer pas op de plaats moet nemen. Nu weer lekker gaan genieten op Texel, je bent een kanjer en verdient het!

Corinne, wat mij betreft ben jij gewoon welkom hier, ik begrijp jouw beredenering: eerst het een dan het ander. Ieder zijn manier; en op dit momentwil jij dus stabiel blijven met sporten en later gewicht vermindering met aanpassingen in de voeding. Ik wens je daarmee veel succes!

Flying Missy, jammer van die nattigheid deze zomer hè, zeker voor kampeerders net als wij Huil huil
Volgens de weerberichten krijgen we nog even wat beter weer, maar eerst zien dan geloven. Van de andere kant: de herfst vind ik ook wel genieten, maar ik heb makkelijk praat, over een 1 1/2 weekje zit ik in de Zuiden van Frankrijk…daar schijnt hoogstwaarschijnlijk het zonnetje wel Erg blij

Lieverds, ik moet haasten: ik start wat eerder vandaag want er zijn al wat gasten gister vertrokken van de camping dus ik kan al lekker aan de slag. In de ochtend ben ik op zijn fitst, haha, dus even meters maken!

Ik wens jullie allemaal een goed begin van de week,
zet ‘m op hè!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 5:48    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen .

Ik heb alles gelezen maar op iedereen reageren
Heb ik moeite mee .dus sorry .

De hulst gaat vrijdag of zaterdag met een aanhangwagen weg . Met auto was het niet te doen .

Meubels komen tussen 11 en 2 uur .

De zoon gaat na het avondeten weer weg .

Buiten schijnt een flauw zonnetje .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Eliza, je hoeft je echt niet verplicht te voelen om op iedereen te reageren, Je kunt en mag gewoon je eigen plan volgen. Doe wat bij jou past! Sommigen van ons vinden het soms leuk of zo om wel iets aparts te schrijven. Laat je gewoon meestromen met dit sprintje en doe je voordeel met gedachten en ervaringen van anderen. Er staan zoveel letters in de schrijfsels! Voel je welkom in onze vijver! Ieder op zijn of haar eigen manier! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 11:28    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Corinne1983: ik probeer met de collega’s een half uurtje te wandelen in mijn middagpauze (lukt momenteel een drietal keren per week). Ook ging ik wekelijks een uurtje intensief zwemmen, maar dat lukt momenteel niet zo goed. Onze zwemvereniging is definitief ermee gestopt en op mijn eentje is het niet altijd even motiverend om effectief te gaan. Verder doe ik het huishouden zelf en zorg ik voor de kinderen. Ben dus iedere dag constant bezig ;-).
@Lisanne1107: met mijn moedertje gaat het relatief goed. Kan nog altijd niet super goed eten, maar ze is toch positief om terug met haar behandeling te starten. Maar in mijn achterhoofd blijft constant hangen: zo dadelijk krijg ik terug telefoon dat ze weer in een slechte gezondheidstoestand verkeerd. Dus dat is heel erg moeilijk om los te laten.
Vandaag met de kindjes naar de klasjes gaan kijken. Ze hadden allebei heel veel stress. Het zijn twee lieve juffen die ze krijgen, dus komt wel goed.
Inderdaad Shakena is er niet bij, hopelijk niks ernstigs aan de hand…
We hebben bericht gekregen dat 13 september eindelijk ons nieuw bed komt. Hopelijk heb ik dan wat minder rugpijn. Want deze steekt weer erg de kop op. Volgende week woensdag kan ik pas naar de fysio, nog even doorbijten dus.
Voor iedereen een goede week gewenst!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 aug 2021 19:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemiddag .

@sweetdream sterkte met je moeder en fijn dat je nieuwbed snel komt en rugpijn zal vast overgaan . Ik heb soms rugpijn maar ik blijf goed bewegen .

Dymphie als ik elke dag hier kom kan ik 2 bijhouden . Maar fijn te lezen dat het niet erg is om op iedereen te reageren.

Mijn meubels zijn binnen en ik ben blij .
Is mijn woonkamer niet meer kaal .

Ik hou van strak maar wel veel warmte inhuis .

Allemaal veel succes deze week
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 aug 2021 11:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Rollende ogen Rollende ogen het bericht was 2x geplaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 aug 2021 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Hatseflats, ik zie de groentjes alweer verschijnen hierboven in het overzicht. Wat een kanjers zijn jullie, top! Applaus

Ik heb een beetje een rare week: ik ben gister aangenomen bij het bedrijf waar manlief werkt (heel andere afdeling hoor). Het ging allemaal snel: ik was niet echt op zoek. Maar na de corona periode vol onzekerheid over al dan geen werk, en mijn operatie en dus een poos zéker geen werk, ben ik erg gaan piekeren over mijn zzp-loopbaan. Geen werk, geen inkomen (daartegen verzekeren is niet te betalen).

Afijn, om een lang verhaal kort te maken, bij mijn partner zochten ze personeel, ook parttime, dus ik heb een balletje op gegooid.
Het voelde van beide kanten goed dus vanaf 1 oktober ga ik daar aan de slag van di t/m do. De ma en vrij blijf ik dan als zzp op de camping annex paardenpension.

Spannend maar ook gelijkertijd ook geruststellend: als er iets gebeurt met mij heb ik toch enigszins een vangnet wat sociale voorzieningen betreft. Want daar ga ik nu immers weer braaf aan afdragen.

Nu de vervelende taak om mijn klanten die ik moet verlaten in te lichten…pfff, ik denk dat ik écht wel aan vakantie toe ben eind van de week Lachen Lachen

Eliza, bevallen de meubels goed?

Sweetdreams sterkte met je rug, pas goed op jezelf hè!

Dymphie, wat kun jij alles altijd mooi verwoorden zeg: ik moest zo glimlachen om “onze vijver”. Schrijf jij ook poëzie, dat zou mij niks verbazen…

Corine, hoe gaat het met het sporten? En ik ben benieuwd naar de centimeters, of je daar al resultaat in boekt, dat kunnen we hier niet invullen hè. Zet ‘m op! Oh, en Nee, ik heb geen tips voor de BBQ: ik eet dan altijd gewoon waar ik zin in heb en trek dat de dagen erna weer recht (80/20 idee). Maar alvast smakelijk Eten

Zjo, ik moet ervandoor, de arbeid roept.
Tot gauw weer, maak er een leuke dag van!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 sep 2021 7:18    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lisanne, wat heerlijk, een baan! Gefeliciteerd!
En wat fijn de manier waarop je erin gerold bent, ahw...Lach
Hartstikke goed dat je dat balletje opgooide! Kanjer!
Herrlijk omdat zekerheid in te bouwen zo voor jezelf, zodat je weet dat het goed komt. Ik was ooit ook zo trots en blij toen ik weer echt een betaalde baan kreeg op mij. 48e. Daarna heb ik nog meer dan 12 jaar heel hard en met heel veel plezier gewerkt! Dolblij was ik ook.! Veel succes hoor!
Maar ook veel sterkte om je klanten in te lichten!!
En Nee, ik schrijf geen gedichten/ poëzie. Ik probeer altijd wel op mijn formulering ( en mijn spelling Huil huil ) te letten. Taal is wel een beetje mijn dingetje. Gedichtjes schreef ik in en na mijn pubertijd, maar daarna bleef ik steken. Omdat t zo onecht aanvoelde als ik het terug las. Sturm und Drang tijd zal ik maar zeggen.

Nog 1 nachtje slapen en dan morgenochtend eerst nog langs de kapper voor een fris koppie. Daarna in alle rust op pad naar Den Helder voor de oversteek naar Texel.

Zo leuk vandaag! We hadden onze oppasdag. Onze kleinmannetjes, zeiden onafhankelijk van elkaar: oma, ik hoop dat jullie het heel erg leuk zullen hebben op Texel!
Mooier afscheid kan ik me niet indenken!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 sep 2021 19:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen

Lissanne Gefeliciteerd met je nieuwe baan .Spannend en vermoeiend in het begin.
En ja ik ben heel blij met de nieuwe meubels .

Ik zou best nog een baan willen in een winkel lukt niet te oud en wel kan ik gaan poetsen maar doe ik thuis al genoeg ..

Dymphie hele fijne vakantie op Texel .
En smelten toch van trots op je kleinkind .

Ik doe vandaag wat HH klusjes . Morgen gaan we struiken met huur aanhanger weg brengen naar de milieustraat .
Savonds avondje vrienden .
Zondag weer naar schoonmoeder 91 bezoek en de schone was brengen .

Fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 sep 2021 7:18    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne wat fijn dat je ook uren in loondienst hebt nu. Geruster gevoel! Erg blij

Ik was op de camping en dan ben ik wat onrgelmatig hier. Ook al omdat ik diverse afspraken had en steeds heen en weer moest gaan. Nu ben ik weer aan het werk. Dan kom ik makkelijker tussendoor even aan hier. Lach Doe ik als ik mijn bekers thee drink he. Lach

Houd wel weer vocht vast dus wordt morgen vast weer een rood hokje. Tsja. Niet heel goed gegeten vrees ik. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 1:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10