Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Sjeej, Annette, wat een ellende met dat nat! Wat kwam e bij jullie een enorme hoeveelheid water uit de lucht! Erg!!! Sterkte ermee!
Ik hoop dat het niet jullie vakantie in de war ( ik zeg niet in het water... enz...) bleghhh!!!!
Hoop dat jullie je met leukere dingen bezig kun houden!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben mooi groen deze week, zo blij mee dat ik e i n d e l ij k weer onder de 65 ben gekomen. Nu nog zien dat ik daar blijf he. Lachen Ik zit nu op de camping. Regent maar door hier. Mals buitje. Niet echt veel maar wel gestaag........... het zou de komende dagen beter worden gelukkig. Lach

Annette wat een ellende met die lekkage............ Verrast en dan nu nog niet weten hoe het komt? Hebben jullie een plat dak of pannen? Bij een plat dak kan het nog wel eens komen dat het 'overloopt' als het erg hard regent. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 19:54    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen dames

Ik kan deze week geen weeg gegevens door geven.
Hahah misschien maar goed ook Schaam Schaam
We zitten in Emmen.

Maandag ga ik er weer tegen aan.
Mallepietje Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jul 2021 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Shakena@ Geniet nu maar, want die dagen zijn zo voorbij.

Lisanne@ Lekker bezig hoor! Dat lachen moet nog komen, want wat een donker weer. Kan er niet tegen. Maar... van elke dag moeten we een feestje maken. Dat lukt wel met jouw gezellige berichtjes.

Annet@ Wat erg zeg die lekkage! Hoop echt dat er iemand is die dat kan oplossen. Er is ook een hoop regen gevallen hoor op sommige plekken heel erg veel. Daarom wonen we twee hoog, maar soms wil dat ook niets zeggen. Zulke extreme buien. Moet niet gekker worden.
Het is zeker een thriller geweest met die prachtige wedstrijden. Ben benieuwd naar de volgende wedstrijden. Er zijn inderdaad een paar goede spelers niet aanwezig door overtredingen. Helaas.
De Tour is ook spannend, nog steeds van der Poel in het geel, ha ha ha...ja ja... wat een krachtsport is dat zeg. Wel eng met die valpartijen.
We worden verwend met al die mooie sport. Zondag Max Verstappen weer. En zo gaan we maar door.

FlyingMissy@ Fijn dat je je gewicht goed in de gaten houdt en dat het lukt om nog af te vallen ook. Lachen Tja, die regen... ik vind het vreselijk die donkere dagen. Bah... We wachten gestaag op de zon, ja toch. Die komt er aan.

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Dat was hard nodig na een jaar. We knipten gewoon af en toe een stukje eraf, maar dat hield ik nu niet meer vol. Zo droog en was dat hele lange haar zat. Weg ermee, whoehahaha...Goede therapie als je je zo rot voelt met die regendagen.

Groetjes van Crebster en hou jullie goed allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 jul 2021 15:16    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dubbel

Laatst aangepast door AnnetteM op do 01 jul 2021 16:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jul 2021 15:51    

Reageer met quote
@missy: we hebben dakpannen op het zeer schuine dak boven onze woning en n licht schuin dak boven de keuken. Wij kregen het water vd buren ook bij ons in de goot. Omdat zij hun goot niet goed schoon hielden. Dat gaan we nog zeggen. Bij ons liep de goot dus over. Een echt waterballet. Met lekkage tot gevolg.

@crebster: wat n leuke foto's!! En heel leuk je haar!
De Tour volg ik niet. Ik snap dat niet. Mijn man kijkt het laaatste uur meestal. Max volg ik ook niet maar hij doet het heel erg goed. Ik vind het wel altijd heel leuk als hij het goed doet. Ik kijk dus voetbal en tennis. Veel plezier verder! Ik heb as vrijdagavond een ALV van de tennisvereniging. Tja... raar dat ze het niet uitstellen. Met de kwartfinales... De vergaderingen duren niet lang meestal.
De buien waren idd extreem. De volgende x zien we of we weer lekkage krijgen.... Ze komen nog langs om te kijken of we n nieuwe dakgoot moeten krijgen. Dat zei de aannemer: de dakgoot is niet best meer!...

@shakena: veel plezier in Emmen.

Wij hebben vandaag de Surinaamse School, expo in het Stedelijk Museum in Amsterdam bezocht. Mooie expo. Het reizen met OV ging ook prima. We waren om ongeveer 16.00 uur weer thuis. Lekker. Moe maar voldaan. Er was ook nog n grote expo van Bruce Nauman.

Fijne avond!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jul 2021 16:00    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote

Wij zijn er weg van vanmiddag na de arbeid: even lekker een weekendje Drimmelen met het campertje ( Lachen de Biesbos is hier maar 20 minuten vandaan, maar we zijn er tòch helemaal lekker uit dan).

Kanjers, ik wens jullie een super weekend, have fun!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jul 2021 6:50    

Reageer met quote
@lisanne: veel plezier bij het weekendje weg in Drimmelen!!!

Ik wens iedereen een heel goed en fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jul 2021 18:03    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Lisanne: bedankt voor de bemoedigende woorden! Het gaat met ups en downs. De echtgenoot is ondertussen begonnen met kiné, het begint beter te gaan.
Kinderen hebben nu vakantie, is voor hun stressniveau al een heel verschil.
@ Shakena: super interieur! Ben jaloers ;-). Hier zou na 11 jaar ook nog eens behangen moeten worden, maar kijk er echt tegen op.
@ Crebster: je ziet er heel goed uit!
@ AnnetteM: hopelijk is de lekkage snel opgelost.
Ondertussen zijn we op zoek naar een nieuwe matras, wat een moeilijke zoektocht.
Uitslag MRI was positief. Ik heb een hernia maar volgens de neurochirurg is de pijn niet van de hernia afkomstig maar musculair. Kiné volgen, rustig aan doen en dan komt het goed…
Ook België ligt nu uit het EK, voor wie moet ik nu supporteren, haha.
Ben blij dat ik deze week terug een groen hokje heb, hopelijk kan ik het zo houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jul 2021 21:52    

Reageer met quote
@sweetdreams: succes met een nieuw matras vinden.
Sterkte met je hernia. En met de pijn.
ja, jammer dat België nu ook uit het EK ligt. Wij waren ook voor B. Ook mijn zus in Suriname. En mijn fam in NL. Ze vochten als duivels! Wij zijn nu voor Denemarken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jul 2021 1:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16