Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Missy,klopt, dat brood.is suiker, wordt vet. Maar vocht vasthouden werkt ook tegen hè?
Ik ben ook voortdurend in een soort strijd met mezelf: wat wel, en wat beter maar niet? Dan was het idee van het koolhydratenuurtje van Yvonne Lemmers indertijd niet zo'n slecht ídee om me weer op het betere pad te krijgen. Maar wat ik vanmiddag las over suiker, en fructose, dat zorgt ervoor dat ik er weer wat beter over na moet gaan denken bij wat ik in mijn mond stop, of wat ik me voor laat zetten en waar ik Nee tegen ga zeggen. Hell of a job!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dymphie de ervaring leert me dat wit tarwe meel me slecht bekomt. Dat eet ik dus (bijna) nooit. Spelt gaat beter. Zuurdesem beter dan gist. Roggebrood ook beter dan tarwe. Altijd volkoren als dat kan. En door de weeks thuis khd arm brood. Maar het moet echt met mate. Niet meer dan 2 broodjes per dag maximaal. En dan ook niet elke dag. Het blijft een gevecht inderdaad.

Daarom heb ik vannacht geen brood of crackers mee. Alleen fruit (2 appeltjes) en studentenhaver met wat extra cashew noten erdoor. En een kokosyoghurt. Eens kijken of ik samen met extra groene thee de boel weer op gang kan krijgen.............. Lach

Wel lekker veel beweging gehad; in de tuin gewerkt. Wat een klus. En nog niet klaar, dus morgen of overmorgen (hangt van het weer af) nog even verder gaan. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jun 2021 23:32    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Allen!

Flying Missy, dat zul je altijd zien hè; datgene wat je zo graag hebt werkt dan juist in je nadeel… tsja, het blijft de juiste keuzes maken en er bewust mee bezig zijn wat wel en wat niet.
Dymphie heeft gelijk: hell of a job!
En een gebed zonder eind…

Ik moet nu écht de klem op de bek gaan zetten, zeker door de week. Het gewicht loopt hier gestaag op en er zijn nogal wat etentjes en feestjes in het verschiet de komende weekenden.
En natuurlijk in het najaar onze vakantie en daar wil ik niet gelijk al met de nodige kilo’s meer aan beginnen.

Werk aan de winkel dus,
ik ben er klaar mee en schop mezelf onder mijn kont!

Fijne dag allemaal en tot gauw weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 5:48    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

We kunnen de oranjeboel weer opruimen...wat een sof zeg gisteravond.

Missy en Dymphy@
Ik lees over het schommelen van het gewicht door bijvoorbeeld brood. Dat heb ik dus ook. Daarom eet ik het zelden. Af en toe om het lichaam een boost te geven (meestal zaterdags) en van die enorme trek af te komen. Ik drink dan wel heel veel water erbij. Zeker in de ochtend. Dat moet je ook echt doen als je brood eet.
Warm water met een scheutje citroen op je nuchtere maag, dan ontgift je je lichaam. Dat gaat prima. Uitroep
Verder drink en eet ik melk en magere bio melk/yoghurt met proteïne en eiwitten. (Dieet Pro) Gaat prima en blijf goed stabiel. 1 appel in de middag als tussendoortje. Soms een cracker met ei en kipkerriesalade i.p.v. shake als ontbijt of havermoutpap. Heel gezond. Wat ook heel belangrijk is, geen bewerkte troep eten. Gewoon vers koken, geen pakjes, smaakjes etc. Zo slecht en ook daarvan kom je aan. Ook dat zogenaamde vega vlees. Hoe bewerkt kan je het hebben???? Is nie goe...
Ik blijf de kcal. tellen en die houd ik tussen de 800 en als uitschieter 1200 kcal.
Ga ik patat of zo eten, dan moet ik echt de hele dag gaan balansen, want anders zit het er zo aan, zoals een paar weken geleden met Vaderdag. Bah...Veel te veel gesnoept ook. Maar het was lekker en heb er van genoten, maar nu is het over en sluiten. Zelfs niet onder het voetbal kijken gesnackt. Lekkere grote bekers koffie en thee, meer niet. Lachen

Shakena@ Je kan zeggen wat je wil, maar het is toch wel ontzettend mooi geworden. Heel erg gaaf dat behang. Geef je mannetje maar een schouderklopje van Crebster en jij een dikke 10. Nu genieten van je mooie huisje. De rest nemen we voor lief.

Lisanne@ Nu moet ik nog wegen morgen, maar het ergste is er weer af en voel me goed. Nu moet er nog 2 kg af, geloof ik. Maar rustig aan. Wil gewoon onder de 67,5 kg wegen. Dat zo wie zo.
Maar als ik terug naar het verleden kijk, doe ik het beter dan ooit tevoren. Niet dat dat genoeg is, het moet ook echt zo blijven, zonder op te hoeven letten en... mijn streefgewicht heb ik nog steeds niet behaald.
Heel raar dat dat er niet in zit. Maar goed... ben nog niet weg van hier.

Annet@ Hoe heb jij het voetval van Nederland ervaren? Zonde niet? Jammer dat ze De Boer zo afkraken, hij kan die voetballers geen motortje geven om er vaart achter te zetten en het tempo te behouden. We kijken nog verder alle wedstrijden af hoor. Ik wil weten wie er Europees Kampioen wordt.
Maar wat doet van der Poel in de Tour het goed, niet? Ha ha ha... durf nooit naar die drukte te kijken in het peloton, ik zag een zooi wielrenners vallen, doordat dat gekke mens in de weg stond met haar kartonnen bord. Zo hersenloos om daar zo te staan. Lekker belangrijk.
En die rare Max Verstappen.
Zo een klein landje met zulk talent. Toch nog trots op onze Hollanders.

Nou mensen, hier zitten de meeste toppers, ben super trots op jullie, dus hou vol en wees een keer tevreden, ook niet onbelangrijk.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 13:09    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hahaha @ Crebster wat ben je toch een lekker mens.
Zal de rest van de week niet meer reageren we zitten in Emmen.
Bungalow van Centerparcs de Huttenheugte.
Fijne week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 14:25    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Fijne dagen Shakena!

Crebster, ik eet toch liever vleesvervangers dan vlees hoor. Lachen Wat er in vlees zit wil jij ook niet weten denk ik. Lachen Maar ik eet niet elke dag vleesvervangers dus dan valt het wel mee denk ik; alles met mate dan komt het goed. Lach

Ik kook overigens bijna elke dag vers. Heel soms een pakje zakje of potje. Vaak gaat het dan nog over kruidenpasta of zo. Daar zit wel zout in, maar wij eten verder nogal zoutarm dus dan kan dat ook wel voor een keer.
Gisterenavond had ik een rode bieten maaltijd salade gemaakt. Was erg lekker. smullen En nog wat over voor mee naar het werk. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 2:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Aloha dames,

Ik werk deze week extra op de camping; er is een soort teambuilding week van medewerkers van bol.com en dat betekend meer wisselmomenten. Dat is heel gunstig voor mij: ik zeg altijd dat mijn werk mijn sportschool is, dus meer sport komende dagen.
Dat kunnen mijn billen wel gebruiken, haha!
En als ik werk/bezig ben heb ik ook geen snaaimomenten.

Pfff, ik zou mijn brood niet kunnen missen hoor…gelukkig is dat bij mij ook geen “aanzetter”. Zolang ik mijn calorieën blijf tellen en mijn porties klein houd dan blijf ik stabiel. Maarja, dat is nu net het dingetje: alles met mate wil bij mij nog weleens uit mijn woordenboek verdwijnen.

Maar Crebster, waarheid als een koe van jou:
we moeten eens tevreden zijn.
Kijk eens waar we allemaal vandaan komen,
Toppers toch?!

Ik ga wat actie in de luie reet stoppen,
geniet van de dag allemaal en tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 6:43    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen ladies,

Disco Gelukkig weer afgevallen Dansen

Kan ook niet anders, want ik was super streng de afgelopen week. Ff kijken of ik het nog kon. ja dus... Nu doorpakken er moet nog meer af.

Zag een goede oplossing om niet meer te snaaien, ha ha ha...Gelukkig heb ik een kunstgebit Grap

https://www.ad.nl/koken-en-eten/verbijstering-om-martel-uitvinding-uit-nieuw-zeeland-apparaat-klemt-kaken-dicht-voor-dieet~aebfdc5ba/

Lisanne@ Wat was jij vroeg vanmorgen met je bericht Lachen Veel plezier met je werk, lekker hoor en zeer zeker goed voor de lijn.

Heb gisteravond voetbal gekeken en zat de hele avond op het puntje van mijn stoel met twee gigantisch spannende wedstrijden, hihi... wat zijn we verwend met prachtig voetbal, wat een vechtlust die gasten. Zo speel je dus voetbal aan de top. Heerlijk!

Wens iedereen met diezelfde vechtlust om door te gaan met lijnen, het is ter bevordering en verlenging van leven in gezondheid.

Groetjes van Crebster en een fijne dag vandaag. Be strong!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 10:21    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: goed hoor dat je elke dag vers kookt. Jammer dat jij zo aankomt van brood.

@lisanne: veel succes op de "sportschool"!!

@crebster: fijn voor je dat je weer wat bent afge/allen. Je kunt het dus nog! Wist ik wel hoor! Jij hebt de Dental/Slim niet nodig! Ik heb de link bekeken. En hij is ook vooral bedoeld voor mensen die voor een operatie moeten afvallen en waarbij het op een andere manier niet lukt.

Voetbal. ja, heel jammer dat het NL elftal er nu uit ligt.... Zo jammer dat Malen niet kon scoren en daarna dan die (terechte) rode kaart van De Ligt. Ook jammer dat Malen er na 60 min werd uitgehaald. Volgens ons en velen de gevaarlijkste man. Al zei De Boer later dat Malen maar max 60 minuten kan spelen. Maar hij oogde nog hartstikke fit!
Wat een thrillers gisteren!!!!! Spanje-Kroatië en daarna Frankrijk-Zwitserland!!! Zo spannend!! Mijn vriendin (ook voetballiefhebber) zei dat de aanvoerder van Zwitserland Xhaka er de volgende keer niet bij is wegens een schorsing door 2 gele kaarten. Zij vond dat echt een gemis en vroeg zich af of ze het dan wel gaan redden tegen Spanje. Vanavond dan Engeland-Duitsland. Veel plezier!!!

Wij hadden vanmorgen een hevige lekkage in de keuken door wateroverlast/regen. De druppels kwamen uit het plafond. We hadden overal pannen en teiltjes neergezet. Maar de vloer was evengoed kleddernat. De aannemer is geweest maar het is onduidelijk waardoor het kwam.... Tja..... We hebben al 5 x eerder lekkage gehad.

Wij hebben deze week en volgende week vakantie. Ik heb gisterenochtend gezwommen en daarna in de middag 3 uur getennist.
Ook ben ik gisteren om 8.00 uur al bij de orthodontist geweest voor een evaluatiegesprek. Ik hoef GEEN onderbeugel. Waar ik heel blij mee ben. Het is NIET noodzakelijk. Nou dan vind ik het prima.
Ik had sinds vorige week zaterdag heel veel last van mijn rug (ik had 1,5 uur op te lage stoelen gezeten op een buitenterras en het was ook fris) maar het gaat nu weer beter. Morgen nog een x naar de fysio. Ik had afgelopen woensdag de fysio bezocht en ik had oefeningen mee gekregen.

Ik ga weer op mijn lijn letten.

@crebster veel plezier straks en ik wens iedereen een heel goede week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 jun 2021 16:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hàlekes Madammekes,

Crebster, top dat je weer goed op gang bent met afvallen, zet ‘m op Meis, jij kunt dat! Wat luguber zeg met die kaken: dat is dan letterlijk de klem op de bek…ik moet er niet aan denken.

Annette, wat vervelend zeg een lekkage, is er nog blijvende schade of droogt het mooi op? Heerlijk joh, lekker vakantie en dan ook nog het mooie nieuws dat je geen onderbeugel hoeft, dat is een goed begin. Geniet van je vrije tijd!

Ik ben weer goed op mijn eetgedrag aan het letten sinds maandag, en het werpt zijn vruchten af: vanmorgen wat minder op de wegert. Ik hoop/denk dus vrijdag een groen hokje neer te zetten, tenzij mijn vochthuishouding roet in het eten gooit.
Afijn, word vervolgt!

Zjo, lieve mensen, ga er een leuke dag van maken en vergeet niet te lachen; dat staat je zo goed Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 jun 2021 7:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16