Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@sweetdreams: sterkte met je hernia en met de pijn (al gebruik je pijnstillers) en beterschap voor jou en je man. Stoer dat je nog ah werk bent (met pijnstillers).

@dymphie: wat beschrijf je je prachtige jeugdherinneringen aan De Punt in Ouddorp mooi. Ik zag alles voor mij.
Wat n ravage in Leersum/Amerongen. Het gebeurde in 30 seconden hoorde ik vanavond op t Journaal. Sterkte voor alle gedupeerden. Gelukkig zijn er geen gewonden of erger gevallen.

@crebster: goed bezig hoor bij het voetbal kijken met 'snacken' op de nieuwe manier. Maandag speelt NL weer. Leuk.

@lisanne: fijn dat het beter met je gaat. Rustig aan. Leuk dat je op de camping ging kijken.

@dymphie: ik zag het voor mij: jouw voeten in het bad voor de honden! Lekker.

@elisabeth: goed dat je kleine porties eet en zo stabiel blijft.

@miep: sterkte met alle stress en drukte.

Ik heb vanmiddag een heerlijke gezichtsbehandeling gehad met o.a. BIO-LED Light. Daarna geluncht met een vriendin op n terrasboot. Ik nam salade met gerookte zalm. Erg lekker en gezellig. Mijn vriendin trakteerde mij nog voor mijn verjaardag.

Fijn weekend en tot horens allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 jun 2021 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik kan me nog niet wegen, want ik zit nog op de camping. Maar ik eet wel ok en ik beweeg ook genoeg. Toch denk ik dat ik misschien iets zwaarder ga zijn. Ringen zitten strakker, nou dan weet ik het wel. Rollende ogen

Hier afgelopen nacht flink noodweer. Maar niet zo erg als in Leersum gelukkig. Alleen griezelig erg onweer en slagregens. Toen ik vanmorgen opstond was alle water al weer weg. Zandgrond hier, dat scheelt veel. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 20:07    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
WT, vervelend voor je, temeer dat je anders altijd zo lekker bezig kunt zin .misschien kun je gaan ontdekken hoe je de kleine beetjes beweging die wel goed gaan, langzamerhand wat uit te gaan bouwen, zodat je dan ook weer een wat voldaner gevoel kunt hebben na al je inspanningen. Succes hoor, kalmpjes aan, dan breekt het lijntje niet. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 20:55    

Reageer met quote
WT, vervelend voor je, temeer dat je anders altijd zo lekker bezig kunt zin .misschien kun je gaan ontdekken hoe je de kleine beetjes beweging die wel goed gaan, langzamerhand wat uit te gaan bouwen, zodat je dan ook weer een wat voldaner gevoel kunt hebben na al je inspanningen. Succes hoor, kalmpjes aan, dan breekt het lijntje niet. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 20:55    

Reageer met quote
Dubbel gepost n wasbesyemd voor Lisanne.

Het is hier in Leersum op t kampeerterrein weer rustig. Veel nagepraat bij en door iedereen. We gaan morgen vrij vroeg opstaan en weer naar huis. Op tijd thuis zijn voor de douchemevrouw. Daarna aparte extra fysio (buiten het circuit van zelfstandige praktijken oma ) die ik zelf betaal. Staat overal los van; geen declaraties, geen gedoe. Ik zie het als een aanvulling op de dingen die ik al doe of waar ik gebruik van maak. Misschien wel soort yoga. Straks hopelijkers lekker slapen. Vannacht bagger. Ik zag het half vijf worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 21:49    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: ik wens je een goede nacht vannacht en morgen voorzichtig weer naar huis rijden!

lieve groetjes,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 jun 2021 23:01    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha, hier ben ik weer Erg blij

Ben een paar daagjes niet op de site geweest, gewoonweg op mijn manier druk met andere dingetjes.
Maar nu weer even bijgelezen.

Ik ga zo naar de camping, kijken wat al dan niet lukt. Het zal wel best gaan denk ik want ik voel me prima en een stuk opgeknapt.
Ik doe rustig aan en luister naar mijn lichaam.

Afijn, ik hoop zo weer een beetje in het normale ritme te komen en, niet geheel onbelangrijk, weer meer te bewegen. Want met mijn gewicht is het ellende: ik durf haast niet op de weegschaal.
Maar moet goedkomen nu, ik ben er weer klaar voor, haha!

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jun 2021 7:08    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen!

Wat is dit genieten zeg: gewoon in mijn ritme, lekker aan de arbeid en ‘s avonds heerlijk een moe maar voldaan gevoel.
Pffff, wat kan ik er slecht tegen zeg als mijn lichaam mij (even) in de steek laat…ik weet; dat heeft niemand voor het zeggen en ik mag me gelukkig prijzen dat ik nagenoeg niets mankeer.
Wat was ik uit mijn humeur de afgelopen 2 weken, dat manlief nog geen echtscheiding aanvraagt mag een wonder heten, haha!

Afijn, hopelijk blijft het voorlopig hierbij voor mij.
Respect hoor voor alle dames hier die het minder goed treffen met hun gezondheid
Yes! (nederlands=

Have fun vandaag,
groetjes van mij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 6:46    

Reageer met quote
Oh Lis en, war heerlijk voor je ( en voor je man)! Ik weet hoe dat voelt hoor... heel vervelend. Op zijn zachtst gezegd. En daarna kun je zo n hekel aan jezelf hebben dat het zo was, maar ja, je lichaam is je beste thermometer he? Genieten dus nu maar volop van dat zalige gevoel! Go go girl! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 9:38    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Dymphy@ Dat Ouddorp is wel erg mooi, maar wat een wandeling zeg. Het is een prachtig gebied en idd, alles ruikt zo heerlijk kruidig. Wat een ellende met die regen bij jullie camping. Dat zijn geen leuke dingen. Al die mensen in paniek en alles onder de rotzooi.
Fijn dat je weer veilig thuis bent. Misschien als je weer in je ritme bent en alles een plekje kan geven, dat je beter kan slapen. Sterkte met alles en doe maar lekker je ding.

Lisanne@ Begrijp je helemaal. Ik kan er ook slecht tegen als mijn lichaam totaal niet wil wat ik wil. Nu kan ik ook lekker lui zijn hoor, het is dan niet anders en leg me erbij neer. Dat scheel ook een hoop negatieve energie. Fijn dat je weer lekker in je vel zit en die kilo's vliegen er vanzelf weer af met al dat harde werken. Maak het maar gauw goed met je mannetje, Lachen

Annet@ Misschien goede keuzes met snacks bij de voetbal gemaakt, maar met Vaderdag en andere dagen ging het helemaal mis. Heb toch teveel gesnoept. Genoten, maar nu moet het er echt weer af. Ha ha ha... Moet kunnen, nu weer sterk zijn. Wat heb jij een leuk verjaardagscadeau gehad en dan lekker lunchen op een terrasboot, gezellig. Lekker verwend zeg.

Het lukt met niet helemaal meer de laatste dagen. Wat ben ik aangekomen zeg. De stoelgang is ook niet optimaal, maar toch. Heb veel te lekker en teveel gegeten.
Vanaf maandag ben ik weer begonnen met goed opletten en verstandige keuzes maken. In ieder geval geen chocola meer en halve gevulde koeken. Mannetje mag het niet meer halen. Grap

Ben wel super blij dat Nederland alles heeft gewonnen met de EK. Maar dat was een voorspelletje, het stelde nog niet zoveel voor, nu begint pas het echte werk.
Ben zo benieuwd tegen wie we moeten voetballen in de achtste finale zondag???

Wens iedereen een fijne dag toe, hoop dat de zon weer gauw komt, want ik heb het koud.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 jun 2021 9:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16