Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 40: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ooo lekker Crebster, jeugd sentiment mijn moeder maakte dat vaak, lekker met gele pudding.
M'n man vind het niet lekker maar misschien ga ik het toch een x voor mezelf kopen. ;-p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2021 16:19    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@josephine: fijn dat je er weer bij bent! Dat geldt ook voor alle anderen!
Nog van harte gefeliciteerd met de 75e verjaardag van je man! Leuk dat je zoon nog even n gebakje kwam eten.
Wentelteefjes heb ik zelf nog nooit gemaakt. Leuk dat jullie dat als kind altijd aten tussen de middag.

@SweetDreams: sterkte en beterschap voor je man. Ik ben blij voor jullie dat de experimentele behandeling van je mama aanslaat!

@shakena: sterkte met je ogen.

@crebster: lekker hoor rabarbermoes! Fijn dat je er zo van genoten hebt. Mijn moeder heeft normaal rabarberplanten in de tuin. Ik zal morgen even opletten of het dit jaar weer zo is. Ik maak dan ook soms wel eens rabarbermoes. Maar het is ook bij mij lang geleden.

@elisabeth: goed hoor dat jij altijd zo goed bezig bent en oplet op wat je eet!

Ik wens iedereen n goed en gezellig sprintje en n fijn weekend!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jun 2021 19:32    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Moet zo lachen om de reacties betreft de rabarbermoes. Ik had dus ook die herinneringen. Smullen was het vroeger. Daar zaten we dan te likkebaarden met 11 man rond de tafel als moeder kwam aanzetten met de rabarbermoes. Zalig Uitroep

Heb het net er wel weer af moeten lopen, want het wordt anders veel te gek.

Vanavond kijken we naar de vriendschappelijke wedstrijd Nederland - Georgië en daarna de EK finale Jong Duitsland tegen Portugal. We worden weer verwent. Ben gek op voetbal en zo gezellig. Samen op de bank met mijn mannetje en maar gillen als we (bijna) scoren.

Fijne avond allemaal en de groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2021 15:45    

Reageer met quote
@crebster: wij houden ook erg van voetbal. Wij hebben net ook naar de vriendschappelijke wedstrijd van het NL elftal gekeken. Ik dacht gisteren ook nog aan je want de nieuwe detective Hus op NPO 3 zal jij ook kunnen waarderen!

Fijne avond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 jun 2021 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha Lieve mensen,

I’m back!
Wat een heerlijke week was het zeg, zulk mooi weer, wat hadden wij geluk. 3 Klompenpaden gelopen, veel gefietst en ook geluierd, kortom we kunnen er weer tegenaan.

Fijn dat er meer trouwe stabilisatie sprinters zich weer hebben aangemeld, we gaan er weer wat leuks van maken.

Ik ben blij dat vrijdag pas mijn weegdag is, het was me weer een bijzonder culinair weekje. Maar genoten ervan, dus nu gewoon balansen dan denk ik dat het wel mee zal vallen.

Werkze vandaag voor degene die aan de arbeid gaan en voor iedereen;
fijne dag allemaal, geniet, geniet, geniet Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 6:46    

Reageer met quote
@lisanne: wat fijn dat je zo genoten hebt! Dat klinkt als een heel leuke en ook sportieve vakantie met ook luieren. Welkom terug! Jij kan er weer tegen!

Fijne week verder.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 13:30    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pfff we zitten al een week in de troep.
Wat een puinhoop en stof.
Moet eerst een zooitje zijn voor dat het mooi word toch.
Maar kan er niet zo goed tegen.
Dan word het in m'n hoofd onrustig, kom al niet zo goed meer uit m'n woorden.
Nog 3 weekjes dan moet het klaar zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jun 2021 16:38    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
O Shakena, dat snap ik. Wat dapper dat je je er toch doorheen strijdt. Ik hoop dat je zo nu en dan even naar buiten kunt voor wat afleiding, én frisse lucht! Even diep ademhalen op jouw tijd en dan weer een stukje verder ploeteren. Doelen in stukjes hakken, zeg maar. Veel sterkte!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jun 2021 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers,

Shakena kop op en even doorbijten Meis, je krijgt er wat moois voor terug. Wat Dymphie al zegt; probeer je soms even te onttrekken en weg te gaan, hoeft niet lang, maar eventjes het hoofd leegmaken. Komt goed hè!

Dankjewel Annette!

Hier loopt het allemaal even wat anders dan verwacht: ik ben gisteren geopereerd aan een liesbreuk. Ik stond al vanaf maart op de wachtlijst, nu werd ik maandag gebeld dat er iemand was uitgevallen op dinsdag en ik er voor in de plaats zou kunnen.
Dus hup, alle klanten gebeld dat ik er nog even niet kan zijn en gisteren onder het mes.
Valt tegen: de ingreep werd gecompliceerder, er was veel littekenweefsel in mijn buik vanwege een operatie zo’n 20 jaar geleden, dus de chirurg moest meer snijden.
Heb ik niks van gemerkt want ik sliep natuurlijk, maar ik merk het nu wel: bijzonder pijnlijk…en helaas zal het herstel wat langer duren dan normaal.

We wachten af, gelukkig is het goed weer en kan ik lekker buiten vertoeven Lachen

Zjo meiden, geniet van het zomergevoel en maak er een mooie dag van allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 7:04    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Dag allemaal,
Ik zou ook graag meeschrijven. Heb eerder (een jaar geleden?) ook meegeschreven, en zie dat er nog veel dezelfde mensen zijn. Dat vind ik best bijzonder!
Op zich heb ik nu een gezond gewicht maar ik ben het afgelopen jaar wel weer aangekomen, en wil voorkomen dat ik straks terug bij af ben (of nog erger).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 jun 2021 8:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5