Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoi dames,

even snel berichtje vanuit hier.
Mijn moeder is gister gevallen en heeft haar voet gebroken.
Ze is nu totaal van hulp afhankelijk dus ik ben vannacht en vandaag bij haar gebleven.
Straks gaan mijn oudste broer en ik haar naar een verpleegafdeling brengen, het gaat helaas niet anders.
Erg emotioneel allemaal voor haar....

Tot snel weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mrt 2021 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Annet@ Van harte gefeliciteerd met je moedertje. Nu mag ze eindelijk haar mooie cadeau zien. Geniet maar zoveel van je moedertje als mogelijk en maak er een fijne verjaardag van.

Lisanne@ Ohhh wat erg zeg. Heel veel sterkte voor je moedertje en ook natuurlijk voor jou en de familie. Lief dat je haar zo helpt. Valt niet mee allemaal en logisch dat je moeder van slag is. Heeft ze een beetje kunnen slapen vannacht? Denk aan je hoor, lieverd.

Shakena@ Zo ik je berichtje lees ben je nog wel even bezig met de fysio van je knie en wens je beterschap en... geduld. Lekker je oefeningen doen en afleiding zoeken. Maar doe het rustig aan, hoor.

Gelukkig ben ik ook weer wat afgevallen. Had me gister vergeten te wegen. Ik ben super blij Disco 2 ons eraf Disco

Wens iedereen heel veel sterkte, beterschap en succes.

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 11:32    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
CREBSTER@ ja daar lijkt haast wel op.
Mag knie niet te veel belasten.
Dus niet springen, hardlopen, fietsen.
Dus alles waar de knie de klap op vangt mag niet.
Probeer nu wel wat grond oefeningen te doen.
Dus buik /borst en hen zo.n rond ding om je benen te trainen.
Ipv van 1 uur lopen, wandel ik nu .
Ach ook dit komt goed.
Ik val en sta weer op. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 11:49    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Crebster schreef:

Annet@ Van harte gefeliciteerd met je moedertje. Nu mag ze eindelijk haar mooie cadeau zien. Geniet maar zoveel van je moedertje als mogelijk en maak er een fijne verjaardag van.

Dankjewel!!! We gaan er zo naartoe! 80 jaar vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 17:06    

Reageer met quote
@lisanne: oh wat naar dat je moeder gevallen is en haar voet heeft gebroken. Veel sterkte voor haar en jullie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 17:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Lieverds,

Annette, nog van harte gefeliciteerd met je moeder! Was het gezellig gisteravond, enne, was ze erg gelukkig met het boek?

Shakena, wat vervelend allemaal met je knie. Zo te lezen doe je wat je kan en wat goed voor je lijf is. Uiteindelijk zal het weer gaan zoals jij wil hoor, nu even geduld en moed houden!

Crebster, yeah, wat lekker; weer een dalend gewicht bij jou. Daar doe je het allemaal voor toch, dit lekker gevoel én bovenal voor je gezondheid. Je bent een topper hoor!

Sweetdreams, wat een mooi gebaar dat jij je haren doneert. Daar worden heel veel mensen gelukkig van, lief!

Afijn, ik ben even een paar dagen maar halve bak hier op de site geweest. Ik was druk in de weer met moeders: maandag heel de dag huisarts, ziekenhuis 1, en eerste hulp ziekenhuis 2. Uiteindelijk laat in de middag met moeders naar huis in het gips. Die nacht ben ik bij haar gebleven want met krukken kan ze écht niet overweg, en haar geholpen met eten maken, toilet, wassen, etc. Dinsdag heel de dag aan het regelen geweest, huisarts, gemeente, andere beoordelaars, etc. en uiteindelijk moeders ‘s avonds naar een (tijdelijk) verpleeghuis kunnen brengen.
Gister nog opvang voor haar hondje geregeld, huishoudelijke hulp en leveringen apotheek stopgezet, neuroloog gesproken ivm. haar op handen zijnde hernia-operatie, etc.etc.
Kortom, 3 hectische dagen en uiteindelijk lag ik gister uitgeput om 20.30 uur op bed, Watje hè...

Afgelopen vrijdag was ik zelf in het ZH voor mijn liesbreuk, daarvoor sta ik nu op de wachtlijst om geopereerd te worden. Kan erg lang duren, maar ja, dan loopt het maar.

Nu weer over tot een wat normaler ritme, gewoon lekker aan het werk, haha! Ik heb slecht gegeten afgelopen dagen, gewoon waar en wanneer het uitkwam en niet al te gezond helaas. Dus weer pas op de plaats nu de rust een beetje is teruggekeerd.

Voor jullie allemaal; have a nice day, maak er wat moois van hè!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 8:11    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
LISANNE 1107@ Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Lisanne@ Jeetje zeg, dat zijn wel een paar stressie dagen geweest zeg. Ik vind het zo sneu voor je moeder, raar hoe een leven ineens kan veranderen, dat zal best tijd nodig hebben voordat ze daar aan is gewend..
Hoop dat je nu weer wat rust krijgt. Het idee dat je moedertje verzorgd wordt is voor beiden partijen moeilijk, maar wel noodzakelijk. Nu afwachten totdat jij weer van die liesbreuk af bent, dan is het maar weer achter de rug.
Voorlopig ben je er wel druk mee met al dat geregel en logisch dat je dan vroeg in bed ligt. Ohhh... en dan dat hondje, de arme drommel.
Je bent heus geen watje hoor, je hebt je benen uit je lijf gelopen. Wens je nogmaals heel veel sterkte, ook voor je moesje een knuffeltje en dat ze gauw opknapt.

Annet@ Ben heel benieuwd hoe je moeder gereageerd heeft op haar cadeau. Was het een gezellige avond?

Wens iedereen een fijne dag toe, bijna Lente!

Groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 12:37    

Reageer met quote
@lisanne en @crebster:

Mijn moeder was ontroerd toen ze het felicitatieboek kreeg. Ze heeft heel veel kaarten gehad, telefoontjes en ook zijn er diverse bloemstukken bezorgd. Ze had ook de laatste dagen voor haar verjaardag en ook op de dag zelf nog bezoek gehad. Als klapstuk kreeg ze dan net voor het eten het boek. Ze was compleet verrast en vond het geweldig! Dus mijn zus die het boek gemaakt heeft en ik zijn erg blij voor haar. Mijn andere zus was ook heel blij voor haar met al de attenties.

@lisanne: was heb je het druk gehad! En wat heb je ontzettend veel geregeld! Logisch dat je om 20.30 uur al in je bedje lag. Beterschap voor je moeder.

@crebster: is er nog verbetering bij jouw moedertje te bespeuren?

Fijne avond allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 19:41    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Kanjers,

Met het weekend voor de deur, en wat voor een weekend: de lente begint! Mijn meest favorieten seizoen, heerlijk!

Annette, wat een mooie verjaardag heeft ze gehad. Heel fijn dat er zoveel mensen aandacht aan besteed hebben, ze zal er vast enorm van genoten hebben.

Crebster, Shakena en Annette, bedankt voor jullie bemoedigende berichten vanwege mijn moeder. Ze begint alweer een beetje te klagen dus dat is een teken dat het, ondanks alles, wel oké met haar gaat, haha! Vanavond ga ik weer een kopje koffie bij haar doen. We moeten het goed organiseren want er mogen 2 personen per dag op bezoek. En dat vind ik al héél fijn, dat is allemaal wel anders geweest de laatste maanden.

Voor nu: mijn gewicht is gelijk gebleven, wonder boven wonder want ik heb wat eten betreft een erg zondige week gehad. Onregelmatig en vaak behoefte aan ‘troostvoedsel’ Schaam Schaam

Prettig weekend allemaal, tot gauw weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 7:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 5 van 25