Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Al tijdje niet geschreven hier... zijn ah kamperen in Scherpenzeel in Friesland. Hoop dat ik gelijk kan blijven. Zondag weer terug. We springen niet zo erg uit de band. Lezen veel, ik rust veel en genieten vh uitzicht, de vogels die doorgingen ook als het regent s morgens vroeg, heel bijzonder.

Bij mijn broer ( homeopaat) geweest en een meniet gezocht hoe we mijn hormonen weer in een mooi gareel kunnen krijgen. Ik heb medicijnen gekregen, ga ze gebruiken en ik ga wel ervaren hoe het gaat ver,open. Kan heftig worden, kan ook niet. Ik ga het zien!

Succes allemaal@!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 mei 2021 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi Kanjers,

Shakena, lekker hoor, weer wat minder op de teller!

Flying Missy, 3 koekjes is altijd nog beter als heel het pak, haha! Kop op Meis, je hebt je verantwoording weer genomen door het dessert te laten staan, prima toch.

Dymphie, dat klinkt heerlijk daar in Friesland, genieten Meis... Fijn dat je bij je broer terecht kunt voor homeopathie, dat is tenminste vertrouwt. Ik ben benieuwd wat de medicijnen voor effect zullen hebben bij jou.

Zo lieve dames, het is weer zover; wisseldag op de camping, alle 19 de tenten wisselen dus werk aan de winkel voor de poetstante. Het is nu aan het regenen en sneeuwen tegelijk hier dus dat beloofd weer wat vandaag...

Voor jullie allen alvast een mooi weekend toegewenst met veel fijne genietmomenten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 5:46    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemiddag beste mensen,

Ben weer zo opgelucht. Vanmorgen naar de Bergmankliniek gegaan voor nacontrole en advies linker schouder.
Had best wel weer last van de rechter schouder die 'ontkalkt' was Grap maar dat is de procedure daarvan. Als er nog wat kalk zit, gaat het lichaam dat zelf oplossen en dat doet nog wat pijn. Kan drie weken duren, maar...het gaat over. Ik blij.

Linkerschouder prik in gehad met cortisone. Precies tussen de gewrichten, dus niet kwalijk voor pezen etc. Daar ben ik zo op tegen. Nu kijken wat het gaat doen. Heb er alle vertrouwen in.
Het is nu afwachten, mag alles doen, want pezen en spieren zijn gewoon goed...Maar...

Die man die de echo's maakt en prikt, die vertelde me dat hij een brace draagt, zodat zijn schouders recht blijven. Hij doet heel veel bureauwerk en zit gebogen en is ook geopereerd aan de schouders. Die brace corrigeert de rug en schouders. Misschien of dat wat is voor mij, want doordat mijn schouders zo naar voren staan, bij wie niet?, zou het mooi zijn als ik wat aan die houding doe, beter voor de schouders, maar zeer zeker ook voor de rug, natuurlijk.

Gelijk besteld bij Bol.com. Woensdag in huis. Weer ff geduld hebben, maar ik hoop echt dat het zoden aan de dijk zet.
Hou ervan om problemen op te lossen en geen brandjes blussen, want dan ben je te laat.
Nu heb ik alles gedaan aan die schouders wat ik maar kon.

Ook vanmiddag schattige leren laars/schoenen gekocht bij Manfield. Nog nooit gedaan, zulke luxe, dure dingen. Ben zo simpel als ik weet niet hoe en gauw blij te maken. Man zo lief.. hij zei: 'doe het nou, dat verdien je'. Dat was dus mijn Moederdag momentje. Ben zo gelukkig.
Wat wil je nu nog meer op deze vrijdag?

Wens iedereen ook zo een fijne dag toe, van wat er over is en de groetjes,

Blije Crebster. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Crebster goed dat je ook kunt genieten van wat luxe, juist omdat je er blijkbaar geen gewoonte van maakt. Lach Met goed schoenen doe je ook langer hoor.

Lisanne, drukke boel dan op zo'n wisseldag. Verward Daar heb je maar een paar uurtjes voor zeker? Lach

Vandaag was het zonnig maar toch koud, door de wind. Wel genoten van het heldere weer. Vanuit de voortent, want buiten zitten was toch wel wat te koud nog. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 mei 2021 19:56    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lisanne1107 schreef:

Annette, dat klinkt lekker een Surinaamse rijsttafel, njamnjam. Maak je die zelf of iemand uit je omgeving of ga je dat ergens halen? Ik zal eens googelen eerdaags wat er allemaal bij kan horen en eens kijken of het wat voor ons is. Wij lusten eigenlijk alles graag dus dat zal wel, haha!

Nee, die ga ik afhalen. In Westfriesland (deel van NH) heb je WF Deals. Die bieden producten aan voor meestal 50% korting. Dus daarmee hadden we deze heerlijke rijsttafel gereserveerd. Met ook nog een roti erbij. Ik denk dat jullie het ook lekker zullen vinden.
Ook voor @crebster: we hebben dus echt ervan genoten. En daarna idd weer veel gesport en zo de extra kilo weggewerkt.

@lisanne: alles weer gelukt en schoon geworden op de wisseldag op de camping? Da's een grote klus!

@crebster: wat fijn dat je zo verwend bent met mooie luxe schoen/laarzen. Geniet ervan!
Ik hoop dat die brace ook voor jou zal werken.

@missy: dat is toch niets 3 koekjes en je hebt je dessert als compensatie laten staan: goed bezig! Nog plezier op de camping.

@dymphie: wat leuk dat je broer homeopaat is. Ik hoop dat het jou ook zal helpen! Dat gun ik je van harte! Nog plezier gewenst met kamperen in Friesland.

@elisabeth: heel fijn dat je zo mooi stabiel blijft! En hoe jij van tevoren compenseert (als je iets aan ziet komen) en anders achteraf.

Wij eten straks voor 't eerst dit jaar asperges. Mmmmm. Met Westfriese achterham, geraspte kaas en een gekookt eitje.

Ik wens iedereen een heel fijn weekend! En voor wie zelf moeder is of haar moeder bezoekt (of gedenkt) een fijne moederdag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 16:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dank je wel Annette. Goed geregeld van die rijsttafel. Ik dacht dat jullie zelf gekookt hadden. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 20:35    
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dan krijgen we het nieuws dat de behandeling blijkt aan te slaan, duim duim dat dit zo blijft, komt het volgende weer op mijn pad…
Op vrijdag 30 april heeft mijn echtgenoot een verkeerde beweging gemaakt, om 2u30 ’s nachts afgevoerd met de ambulance, kon niet meer op zijn benen staan en kon niets meer… Maar wegens corona waren er geen bedden vrij en moest hij naar huis met pijnstilling, geen foto gemaakt op de spoed, enkel drie spuiten gekregen... Zondag 2 mei ging het hem nog altijd niet, dokter van wacht laten komen, nog een extra ontstekingsremmer gekregen, voor de rest moesten we via de huisarts een CT-scan proberen vast te krijgen. Uiteindelijk heeft de huisdokter deze al snel kunnen regelen, woensdag 5 mei ct-scan gehad, met een afwijkend resultaat, vermoeden van hernia (is in 2015 reeds geopereerd hieraan). MRI-scan was nodig, hier onmiddellijk voor getelefoneerd, wat een geluk (bij een ongeluk hadden we), er was vandaag iemand weggevallen, dus kon hij vandaag reeds gaan en krijgen we maandag de uitslag. Indien er vandaag niemand was weggevallen, moesten we maar liefst tot juni wachten, een man van 38 jaar, die dolgraag wil werken, die nog niet eens naar de toilet kan gaan zonder de bureaustoel… En dan steken ze alles op corona, dat ze hierdoor geen plaatsen hebben… Dus iedereen duimen op een goede uitslag, al weet ik niet waarop ik moet hopen. Effectief een hernia, maar dan volgt nog een hele weg, of geen hernia, maar wat dan wel…
Vandaag is de start-to-crawl cursus terug mogen opstarten, deed echt goed, al was het toch met een klein hartje, niet wetende of de kinderen zich zouden gedragen. In het slechtste geval mochten ze tot 9 uur opblijven (6 en 9-jarige, maar dit hadden we ze niet op voorhand gezegd). Maar mijn man had om half 9 gezegd dat ze naar bed dienden te gaan en ze waren gegaan. Wat fier op hun!!! Dat verdient morgen een beloning met iets lekkers ;-).
@ Annette: start to tennis nog niks vernomen, zal nog wel komen. Al weet ik niet of ik effectief zal gaan starten, zal echt afhangen hoe het met mijn echtgenoot af zal lopen… We hebben namelijk omwille van de corona nog altijd geen babysitters in huis. Super om te lezen dat je het zo graag doet!
@Elisabeth01: super dat je aan de groenten gaat en je voedingspatroon onder controle hebt, kan ik nog iets van leren met mijn snaaigedrag.
@ shakena: mooi om te lezen hoe positief jij telkens blijft!!
@ crebster, flying missy en lisanne: ik ken dat schommelgevoel. Kop op, jullie kunnen het!
Sorry voor mijn hele verhaal, moest het weer even kwijt…
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 mei 2021 21:28    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@sweetdreams: wat n geluk dat je man vandaag langs kon komen voor n MRI-scan omdat je meteen ging bellen en er iemand uitgevallen bleek te zijn. Erg spannend wat maandag de uitslag zal zijn! Ik hoop het beste.

Sterkte voor jullie.

Fijn dat de start-to-crawl cursus weer gestart is en fijn was. En de kinderen zijn ook nog op tijd n bed gegaan!

Fijn weekend al zal het moeilijk zijn op het moment.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 0:18    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@sweetdreams,

Jeeh wat een verhaal hoe is het nu met je man.
Hopelijk al iets minder pijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 12:46    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeeh,
Ik schrik me helemaal tandjes
We maken net een foto van mij en onze dochter, denk he zo.n lengte verschil dat kan toch niet.
Gaan we mijn lengte ff meten.
Ik ben nog maar 1.69cm
Ben ik gewoon 3 cm gekrompen
Dat kan toch niet wwwhheeelllppp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 mei 2021 13:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Pagina 21 van 25