Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   SweetDreams1986
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal… Bijna een maand geleden dat ik hier nog geweest ben. Zat weer even heel slecht in mijn vel. Hopelijk blijft de zon nu wat stralen, helpt toch wel al een beetje aan mijn humeur. (vooral te maken met de ziekte van mijn mama en het feit dat ze opnieuw zijn moeten stoppen met de behandeling die niet meer aansloeg. Ondertussen zijn we met een experimentele behandeling begonnen, dus maar duimen dat dit haar leven kwaliteitsvol nog wat kan verlengen).
Hier even weer wat bijgelezen. Fijn om te lezen hoe het met jullie allemaal gaat! Samen kunnen we dit ook al schommelen we af en toe…
Nu dat ik hier chinees lees, hebben we hier ook al een jaar niet afgehaald, sinds de chinezen ons corona hebben aangedaan, hahaha. Binnenkort toch nog eens bami en babi pangang halen en hokooi mais kip, mmmm.
@ AnnetteM: hoe cool dat je moedertje kan whats appen. Mijn vader wil dit zelfs niet leren en wordt pas 64 .
@ kreeft, dymphie en flying missy: veel plezier op de camping!!
@ lisanne: wauw duiken, dat is iets wat ik ook nog ooit wil gaan leren.
@ shakena: ik duim mee dat het snel beter gaat met je been!
Gisteren was de zoon jarig, dus al twee dagen wafels met slagroom aan het eten en Griek.. Dat gaat wat geven om donderdag mijn gewicht door te geven…
Aangezien de start to swim alweer enkele weken geleden gestaakt is, heb ik mij maar ingeschreven voor een start to tennis-cursus. Start normaal in mei. Duim duim duim, zodat ik op sportvlak toch eens iets kan gaan doen. Op zondag wat wandelen of fietsen op kindertempo, dat maakt het ook niet…
En nu moet ik een dag per week thuiswerken, alweer een volledige dag op mijn stoel zitten en helemaal niet bewegen .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Lisanne ik zit al te rillen bij het idee. Het water is onwijs koud nog. In de nacht vriest het immers nog zo nu en dan! Vanmorgen was hier het gras wit.......... sterkte met die duik. Brrrr. Lachen

Ik ga morgen na het eten weer naar huis. Dan kan ik ook weer wegen, maar ik vrees het ergste. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 21:04    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Fijne koningsdag allemaal en maak het niet te gek met het oranjegebak Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 7:36    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote

Goedemorgen kanjers,

Vanmorgen viel het erg tegen op de weegschaal Schaam Schaam en was maar 1 ons afgevallen. Het lukt me nog niet om echt af te vallen en ook ik schommel met mijn gewicht, totdat ik er draaierig van word.
Heb wel meer bewogen, maar toch...eet nog teveel dingen die ik niet zou moeten nuttigen.
Als je weet waar het aan ligt, dan is de helft gewonnen, zal ik maar zeggen.

Had op mijn NOS app gelezen dat mijn jaar (1961) opgeroepen wordt voor vaccinatie en kon via dat zelfde portaal een afspraak maken, want online gaat dat niet. Gelijk via dat portaal een afspraak gemaakt, dat is gelukt en ik ben superblij. Maandagmiddag ben ik de Sjaak en lekker dichtbij. Prima toch? Ik zou in juni pas aan de beurt zijn. Lachen

Wens iedereen een hele gezellige Koningsdag toe met de groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 8:37    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Sweetdreams, fijn weer wat van je lezen. Wat naar dat je moeder zo ziek is, ik kan me voorstellen dat dat je humeur beïnvloedt...kop op Meis!

Flying Missy, het was inderdaad èrg koud onder water. Voordeel is wel dat de vissen daardoor erg traag worden dus we hebben een enorme snoek kunnen spotten die gewoon duf stil voor ons bleef hangen Lachen

Crebster, Vrouwke toch: 1 ons is 1 ons hoor! Beter als 1 ons rood...
Ik begrijp je gevoel, maar kijk eens waar je vandaan komt. Je bent een Kanjer in afvallen, daar kun je trots op zijn!

Ik heb zelf een analoge weegschaal, gewoon met streepjes en een naald, haha, ik kan geen onsjes aflezen dus. Dat betekend wel dat ik gelijk met (geschatte) halve of hele kilo’s schommel.

Gisteren ben ik niet in de verleiding gekomen oranje tompoezen te snoepen: ik heb gewoon heel de dag gewerkt. Op de camping was het wel gezellig, er werden “oranje” spelletjes gedaan met de kids en de Shetland pony’s.

Oké Lieverds, we gaan er weer wat van maken vandaag,
veel plezier allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2021 7:03    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@sweetdreams: fijn om weer van je te horen! Ik vind het heel erg om te lezen dat je moeder zo ernstig ziek is. Ik hoop ook voor jullie dat de experimentele behandeling aanslaat. Sterkte voor jullie!

ja, mijn moeder staat open voor nieuwe dingen zoals fb en whatsapp. Ik ben heel trots op haar. Ze is ook een aantal jaren terug geridderd. Net als mijn vader het jaar daarvoor. Misschien draait je vader nog bij wbt Whatsapp. Hij is nog zo jong! Pas 64 jaar. Mijn moeder is dit jaar 80 geworden in maart.

Ik hoop dat de start-to-tennis cursus zal starten in mei. Leuk hoor!
@josephine en ik tennissen ook graag.

@lisanne: hoe was je eerste buitenduik maandag? Alvast succes voor de komende duik in Zeeland zaterdag!

@missy: misschien valt je gewicht mee! Ik hoop t voor je.

@crebster: je bent gewoon harstikke goed bezig. Dus maak je niet druk om maar 1 ons eraf! Ik ben het met @lisanne eens: kijk waar je vandaan komt!

@crebster: fijn dat je maandag je vaccinatie krijgt. Welk vaccin krijg je?

@lisanne: fijn dat t gezellig was op de camping.

Voor iedereen een fijne en goede week gewenst! Wij hebben voor vanavond nog n oranje tompouce maar ik noteer wel netjes de cal vandaag!

Lieve groeten van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2021 17:22    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oeps,
Toch aangekomen.
Dus nu heel hard m'n best gaan doen om het er af te krijgen.
Morgen weer naar de fysio hoop dat hij groen licht geeft.
De benauwdheid is zo goed als afgenomen, hoest af en toe nog wel.
Sporten maar weer rustig aan opbouwen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 apr 2021 8:12    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben ook weer rood. Verward Maar goed, nu weer aan het werk. Dat scheelt vast wel weer een paar onsjes volgende week. Lachen

Teveel brood gegeten op de camping. We hebben overigens wel geboft met het weer. Droog met zon, al was het niet heel warm. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 3:40    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Brood is hier ook dagelijks een dingetje Lachen Ben er zo gek op, haal lekker bij de biowinkel zo n heerlijk donker brood met pitjes.
Gezond, volkoren, veel vezels maar ook hier geldt dat ook van gezond eten je gewoon teveel kunt eten. Maar zoooo lekkerrrrrrr!
Ik ga de lunch weer vervangen door salade, ook lekker en dan kom ik makkelijk aan mijn 250, 300 gram groente op een dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Flying Missy, natuurlijk eet je op de camping iets anders dan wanneer je thuis in het werkritme zit, logisch gevolg een paar onsjes meer Rollende ogen
Maar die vliegen er vast weer af nu je weer aan de arbeid gaat, succes!

Shakena, hopelijk blijft het nu even rustig wat de pech betreft bij jou. Dat je lekker weer je sporten op kunt pakken zonder mankementjes want al dat getob van jou de afgelopen tijd moet maar eens afgelopen zijn aai Komt goed!

Hier gaat het zoetjesaan de goede kant op met het gewicht. Ik ben sowieso tevreden: ik wil wel graag naar de 60 kg. maar ik ben ook realistisch. Mijn gewicht is gezond, mijn BMI is prima, ik kom van ooit bijna 100, ik vind op zijn tijd lekker eten super verwennerij...dus wat zou ik wakker liggen van 4 kilootjes?!
Goed is goed, en dat ik aardig stabiel ben blijkt wel uit het schema, haha.

Lieve dames, have fun dit weekend en tot maandag weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 apr 2021 7:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 18 van 21