Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal.
Ik ben al een week niet fit.
Kort ademig alles doet me zeer.
Geen Corona, maar wel extra puffers gebruiken.
Waarschijnlijk door het klimaat en ben een Astma patiënt.
Zal wel een x over gaan.
Man lief straks testen voor Corona.
We gaan het horen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 12:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Vervelend Shakena, misschien ook door de pollen die nu in de lucht hangen? Heb ik ook altijd last van. Verward

Nou ik was dus afgevallen inderdaad. Maar door 2 dagen chinees (voor een keer besteld en je krijgt altijd veel te veel dus 2 dagen van gegeten) ben ik aardig omhoog gevlogen. Geschokt Is weer vocht natuurlijk, maar ik geef mijn gewicht nog maar even niet door. Kijken of ik eerst weer wat kan uitplassen.............. Lachen

Wel lekker 2 dagen op rij met de honden gelopen, dus met bewegen zit het wel goed en dat helpt ook. Nu weer aan het werk, loop ik ook weer extra. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 0:52    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Schommelingen horen erbij. Ik weeg nog steeds dagelijks, elke ochtend, en weet dat het zo een paar onsjes kan schelen.
Op zich geen probleem, als het maar niet echt doorslaat Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 6:19    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Meiden!

Zjo, weer de dalende lijn ingezet.

Fijn weekend allemaal en beterschap voor alle ziekjes, sterkte voor alle prikjes en werk ze voor alle werkjes Lachen

Tot maandag weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 6:44    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Crebster, toen ik mijn prik vorige week mocht halen, heeft mijn man zijn ingevulde papieren ook meegenomen. Daar gevraagd of hij ook mee mocht doen. ( hij zou afgelopen maandag gaan). Dat lukte goed. En onze tweede afspraak is nu ook opdezelfde dag gepland.

Hallo Dymphie@ Ik hoopte gister dus ook gelijk de prik te kunnen bemachtigen, maar je komt er totaal niet in als je geen afspraak hebt. Ik ben ook 16 jaar jonger dan mijn man en kom er in principe ook nog niet voor in aanmerking, ben nog geen 60 jaar, over een paar maanden pas. Dat is nu een nadeel van jonger zijn. Grap
Geduld...komt allemaal goed.

Fijne dag lieve Dympie, geniet maar trek wat extra's aan, want het is echt nog koud. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 7:24    
Vrouw Weeggegevens   Kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een groen vakje.
Weer een heerlijk gevoel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 8:00    

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Shakena@ Neem de tijd hoor, er zitten nu ook heel veel pollen in de lucht. Mijn man is een en al snuitende. Hoop dat je man dat corona niet heeft, want dan moet jij ook heel snel je laten testen. Geen risico's nemen.

Tja...ik geloof dat we allemaal lekker aan het schommelen zijn. Ik ook, zeker na gister. Na de prik voor mijn man hebben we ons verwent met een patatje en kroketje bij Bram Ladage! Dat was onverwachts en smullen zeg. Dus de sperziebonen en slavink van gister die op de lijst stonden, worden naar vandaag verplaatst. Grap

Wens iedereen een heel fijn weekend en blijf sterk.

Groetjes Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 8:10    

Reageer met quote
Kreeft58 schreef:
Een groen vakje.
Weer een heerlijk gevoel

Goed gedaan Kreeftje Duim
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 9:08    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
eeh manlief is negatief getest.
Had het ook vreemd gevonden als hij positief getest zou zijn.

Nou ik blijf redelijk stabiel kwa gewicht
Blijf lekker schommelen tussen 72 en 73 is in principe goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank jullie!!
Ik heb ook erg last van de pollen, maar ik weet nu tenminste wat het is. Bij een vragenlijst op internet scoorde ik heel hoog, en toen heb ik het maar aanvaard als hooikoorts. Jeukende ogen en neus. Erg lastig. Ben op zoek gegaan naar een homeopathisch middel en kwam bij Piollinosan tabletten uit van Vogel. Dat verlichtte wel een beetje, maar niet voldoende. Als hulp vond ik een heel fijne neusspray van the Health factory en die is echt een stuk fijner dan de otrivin, want die laatste mag je eigenlijk maar twee weken gebruiken en deze neusspray mag ik doorgebruiken. Hooikoorts duurt langer... Hij is wel duurder, maar met een navulfles kom ik deze periode een heel stuk fijner door. Verder heb ik van Jacob Hooy een tablet gevonden waarvan ik er op 1 dag per week drie moet nemen in de periode van januari tot september. Dat helpt me ook, heb ik ondervonden na rustig uitproberen en wachten.
En mooi om te melden: ik zag de wijzer van de weegschaal weer iets lager staan dan vorige week. Het betaalt zich toch uit als ik minder neem van de tussendoortjes die langs komen. Dus nog even zo blijven 'oefenen'. ...ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 17:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 14 van 25