Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 39: samen blijven we stabiel!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie, @shakena, @elisabeth, @sweetdreams, @missy fijn dat jullie allemaal weer van de partij zijn!

@Elisabeth: wat fijn dat je voedingspatroon structureel is veranderd. Echt goed van je! Zoals jij stabiel blijft.

@sweetdreams: weet je zeker dat n beugel jaren zou gaan duren? Fijn dat je teen genezen is. Leuk dat je doorgaat met de swim to control continue.

@missy: netjes dat je het vorige sprintje geëindigd bent met -7 ons! Alle beetjes helpen. Ik eindig vet rood.

Ik wens iedereen n fijne avond en n fijn weekend!

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 21:52    

Reageer met quote
@maandans en @madelief22: welkom. Madelief voor de 2e x. Willen julie je s.v.p. een beetje voorstellen?

Bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Leuk weer nieuwe deelnemers, gezellig. Welkom, of welkom terug voor Madelief. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 0:50    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pff toch maar de h arts gemaild,
Mag een foto laten maken van m'n knie.
Was vorig jaar al op di3 knie gevallen(ben toen gevallen over een stalen parasolvoet)
En in januari die black out ook op die knie en met de sneeuw ook op die knie gevallen.
Knie blijft zeuren. Broeken irriteren op m'n knie. Knie is niet dik kan allerlei bewegingen doen.
Maar toch zeurt gij de gehele dag.
Maandag maar ff bellen voor een foto
Ben benieuwd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 12:08    

Reageer met quote
Goed dat je er naar laat kijken Shakena, je benen moeten geen pijn doen, daar heb je ze te hard voor nodig immers. Lach

Ik heb heerlijke currysoep gemaakt. smullen Was goed gelukt al zeg ik het zelf. Het was eigenlijk een groentenpakket voor curry (dan moest er kip bij en rijst) maar ik eet dus geen vlees en heb het gebruikt om er soep mee te maken. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 1:23    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieverds,

Wat heb ik een heerlijk weekend gehad zeg: zaterdagmiddag bij een vriendin op bezoek geweest, lekker een gebakje op omdat zij vandaag jarig is Erg blij
Gistermiddag gezellig met een andere vriendin en haar man spelletjes zitten doen en geborreld. In overtreding want zij kwamen met 2 naar hier, maar we hadden er onderhand zo’n zin in....

Het was gewoon lekker met andere mensen ons te vermaken, wat een gemis ondertussen. Wel allemaal verstandig en op afstand gebleven.

Nu weer een gewéldige dag voor de boeg: vanmiddag na mijn werk mag ik bij mijn kapster komen!!!!! Yeahhhhh, wat zal ik stralen vanavond, mijn haar is ellendig lang voor mijn doen: ik heb dik haar en altijd heel kort, nu is het net een grote helm, haha!
Ik verheug me erop.

Nou beste mensen,
fijn groepje weer in dit nieuwe sprintje,
succes allemaal en voor nu; een goed begin van de week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 8:46    

Reageer met quote
@Lisanne: ik moet vaak lachen om jouw woordgebruik! Nu over je haar ha ha Grap Het is nu net een grote helm Grap Ik zie het dan echt voor me!!

Goed dat je toch goed afstand hebt gehouden bij het bezoek van jullie vrienden. Zij komen uit 1 huishouden dus dan vind ik het advies van 1 bezoeker per keer (dag) echt niet logisch.

Veel plezier bij de kapper.

Ik ben het met je eens: weer n fijn (en vertrouwd) groepje hier.

Fijne week allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2021 14:38    

Reageer met quote
Lachen Een helm.......... dat was het bij mij niet geworden, ik heb ook kort haar, maar heel sluik. Fijn dat je naar de kapper kan! Erg blij

Ik heb goede hoop op een net gewicht deze week, was weer ietsjes gezakt en ik heb nog minstens 2 dagen voor ik weer ga doorgeven. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 1:24    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Aloha!

Flying Missy, lekker dan, dat zou een goed begin zijn hier. Houd het vast dus tot jouw weegmoment (en daarna natuurlijk ook).

Shakena, heb je een afspraak voor een foto kunnen maken? Wat naar dat het zo’n vervelend gevoel blijft, hopelijk is er meer aan te doen.

Annette, hoe gaat het nu met jou? En met je familie, moeder, zus?

ja, die kapper was me wat: héérlijk en lekker bij kunnen kletsen, want tja, dat is kapsters eigen hè. Voel me mooi verzorgt nu...

Vanavond is het weer wandelmoment hier: vriendin en ik hebben afgesproken een half uurtje eerder te gaan. Wel vervelend met etenstijd voor beide maar anders komen wij telkens in de haast met de avondklok. Tijdelijk maar even aangepast dus.

Geniet van jullie dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Goedemorgen dames,

Leuk om te lezen dat iedereen weer naar de kapper kan en ook weer de draad heeft opgepakt.

Annet@ Zeker fijn dat we met dit groepje verder gaan. Wat een uitvinding dat je zo een steun kan hebben aan elkaar.

Dymphie@ Hoe gaat het met je? Nog weggeweest het weekend?

Ellisabeth@ Leuk dat je schrijft over de mindset en het boek van Judith Beck, heb er veel over gelezen (sprintje Judith Beck) en ik geloof zeker dat een goede mindset bij het afvallen ook heel belangrijk is. Ook dat jij altijd alles noteerde wat je at. Doe ik nog steeds in de eetmeter. Wel hoopvol om te weten dat het ooit gaat lukken dat je dat niet elke keer meer hoeft te doen na een paar jaar en dat je stabiel blijft met 1350 kcal. Daar moet ik ook naar toe. Nu weet ik dat ik nog een paar jaar nodig heb om zoveel vertrouwen erin te hebben met wat je gaat eten, dat je straks op de automatisch piloot verder kan zonder de eetmeter dagelijks in te vullen, dank voor je schrijven, leer er veel van.
Heel veel succes in dit sprintje, je gaat ontzettend goed.

Flying Missy@ Jij zit ook weer lekker in je velletje en gaat weer goed met je gewicht. Toch je sprintje mooi afgesloten, Dat vind ik altijd zo knap. Blijf volhouden weer.
Was de currysoep goed gelukt? Waarom eet je geen vlees? Vind dat altijd heel leerzaam wat iemand motiveert om geen vlees te eten.

Lisanne@ Wat een lekker gevoel als je weer naar de kapper kan, nietwaar? Dat doet de mens goed. Nog even volhouden, dan is iedereen ingeënt en kunnen we straks veel meer als er nog meer versoepelingen komen en dan kunnen we ook weer in de avond wat langer wandelen. Doe ik ook altijd graag. Over een paar weken ook weer de zomertijd, scheelt weer een uurtje.

Shakena@ Echt vervelend die nasleep van die zere knie/been, bah, ben heel benieuwd wat de foto-uitslagen zijn. Sterkte hoor.

SweetDreams@ Nog gefeliciteerd met je man zijn verjaardag, was het een gezellige dag en lekker gegeten? Geniet er maar lekker van, nu weer aan de bak.

Maandans, Madelief@ Super dat jullie er ook weer zijn, hoe gaat het met jullie? Wens jullie ook heel veel succes met het nieuwe sprintje en dat jullie weer net zo sterk zijn met stabiel blijven.

Nou...vanmorgen mijn laatste fruithap gegeten, die at ik i.v.m. dat ondergebit wat nog steeds niet zo lekker zit. Dus vanaf de middag weer aan de bak met de shakes en... meer gaan bewegen. Ik was niet meer gemotiveerd om nog te wegen, bewegen of wat dan ook. Ook omdat het met moedertje helemaal niet goed gaat en ben ik bang haar eerdaags op een verschrikkelijke manier te moeten gaan verliezen. Dat heb ik in mijn dagboek allemaal beschreven.

Toch blijf ik zo rond de 67,5 kg. Dat vind ik dan wel weer heel wat. Jaren niet zo stabiel gebleven, maar ik wil er nu toch echt weer wat vanaf.
Met dit sprintje, kan ik ook weer opnieuw beginnen en beter mijn best doen. De eetmeter vul ik wel elke dag trouw in en ik kwam ruim boven de 1200 kcal en dat ben ik niet gewend van mezelf. De stoelgang is waardeloos, zelfs nu ik anders ben gaan eten met meer vezels. Ik drink echt genoeg water etc., maar toch.
Echt heel vervelend.

Wens iedereen heel veel succes en we zetten de schouders er weer onder. Hou vol, kanjers. cheerleader

Lieve groetjes van Crebster.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 mrt 2021 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 2 van 25