Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Stabilisatiesprintje 38: samen stabiel blijven!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal, hoop dat jullie een leuke kerst hebben gehad.
Wij waren 1ste kerst dagen met zn tweeen , en gister ochtend met schoonfamilie en gisteravond gourmetten bij onze dochter.
Ben blij dat het weer voorbij, lichaam doet zo.n pijn vandaag een joggingpak dagje ff bijkomen van alles regelen en verplichte standjes, morgen ruimen we de kerst spullen weer op huisje zemen e.d.
Met een schoonhuis het nieuwe jaar in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2020 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Zo, de Kerst hebben we weer achter ons gelaten, nu op naar het nieuwe jaar. En hopelijk ook naar een beter gewicht. Die kaasfondue doet wonderen op de weegschaal.......... not. Dus na nieuwjaar ga ik weer strenger khd beperkt eten. Is ook hoog nodig. Ik geef woensdag -zoals meestal- mijn gewicht door, hoop dat ik er nog een paar ons af krijg, want het is vast en zeker alweer rood. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 4:26    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goedemorgen Lieverds,

Zo te lezen is iedereen de kerst goed doorgekomen.
Wij hebben het heel rustig gehad, ik ben helemaal stijf van het hangen/zitten/liggen, hahaha!
Alleen 2e kerstdag een eind gewandeld en gister wat op de zolder geruimd, verder alleen Netflix en lekkere hapjes...
Werk aan de winkel hier dus, betere voeding en meer beweging.

Nu op naar het uiteinde van dit vreemde jaar,
maak er nog even iets leuks van dames.
Tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Eliza60
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal .

Ook ik was flink stijf door wat minder aan HH klusjes te doen .
en veel zitten .
Vandaag al weer flink bezig geweest .

Gewicht nog steeds mooi . Dus ik ga zo door .

Ik wens jullie een heel goed uiteinde en
een goed en gezond afvaljaar voor 2021.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 14:00    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een half uur gesport, kerst spullen opgeruimd en alles weer gezeemd en vanmiddag 45 min gelopen.
We gaan weer proberen alles op te pakken.
Maar manlief heeft vakantie dus denk dat het wat moeizaam zal gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 18:06    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat een goedevoornemens hier! Onze kerst was ook heel prima. Wel wat teveel gegeten, maar ik had het gepland. Ik heb me niet echt heel veel teveel gegeten. Gisteren en vandaag maar wat gas terug genomen en veel gerust, want ik was wel moe.
Morgen mag ik gelukkig wel naar het warme zwembad voor mijn hydrotherapie. Mijn beheleidsterhad vorige week én een mondkapje voor, én een spatscherm. Zehoorde die ochtend dat ze in de buurt was geweest van iemand met Corona. Ik heb verder niks meer gehoord, dus ik verwacht geen probleem voor morgen. Ik kijk er wel naar uit, want het bewegen in het warme water doet me goed.
Later ben ik er weer!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 23:02    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Wat een goedevoornemens hier! Onze kerst was ook heel prima. Wel wat teveel gegeten, maar ik had het gepland. Ik heb niet echt heel veel teveel gegeten. Gisteren en vandaag maar wat gas terug genomen en veel gerust, want ik was wel moe.
Morgen mag ik gelukkig wel naar het warme zwembad voor mijn hydrotherapie. Mijn beheleidsterhad vorige week én een mondkapje voor, én een spatscherm. Zehoorde die ochtend dat ze in de buurt was geweest van iemand met Corona. Ik heb verder niks meer gehoord, dus ik verwacht geen probleem voor morgen. Ik kijk er wel naar uit, want het bewegen in het warme water doet me goed.
Later ben ik er weer!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2020 23:03    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@dymphie: veel plezier morgen met je hydrotherapie in het warme zwembad.

Onze kerst was erg leuk en gezellig. 1e kerstdag bij mijn moeder en zus: kaasfondue met 3 soorten paprika, champignons, aangekookte broccoli en spruitjes. Pasta salade en stokbrood. Dessert: griesmeelpudding en een stoofpeer en Haagse bluf. Mmm. 2e kerstdag in de middag kwamen 2 vrienden bij ons.

Vandaag heb ik 3 kwartier getennist buiten. Met n vriendin. Het was wel koud op de fiets erheen maar bij het spelen ging het prima.

Ik was wel wat aangekomen. Maar nu ga ik er weer om denken. Komt goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 0:32    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Hier ook fijne kerstdagen kerstdagen gehad wat eten betreft het rustig aangedaan dus ook niks aangekomen.
Wel wat extra dingetjes gehad maar de porties klein gehouden.
Vind het geen fijn gevoel om me helemaal vol te eten, moet altijd denken aan Judith Beck, verander je definitie van vol en na de maaltijd moet je met gemak een flinke wandeling kunnen maken Lachen
Nou, dat hebben we dus gedaan!

Nu even bedenken hoe we oud en nieuw gaan vieren.
Ennuh goede voornemens maken en hoe ik dit aan ga pakken want alleen voornemen werkt niet bij mij, een plan maken wel!

Succes allemaal en een fijne jaarwisseling gewenst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 8:18    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Hoihoi,

Grappig om te lezen hoe iedereen weer zijn normale ritme oppakt zo na de kerstdagen. Goed is goed hè, nu weer een beetje normaal, haha!
Krijgen we oudejaarsavond nog, en nieuwjaarsdag...
Wij zijn samen en gaan Chinees fonduen ‘s avonds, wel een glas bubbels om 0.00 uur, dat hoort erbij voor mij.
Nieuwjaarsdag naar de moeders en daar blijft het wel bij.

Maar eerst nog even een paar daagjes werken en vanavond lopen met vriendin, en daar ben ik blij om; aan de gang met die luie k*nt!!

Afijn dames, ik wens jullie een mooie dag vandaag en tot morgen weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2020 8:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19